brachol 15.02.2011 06:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 i co z tą paroizolacją przy większej grubości ocieplenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jwbrzezinski 15.02.2011 07:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Flash,aż tak źle to z tą rurką nie jest... za ścianą idzie sobie do podłogi i jest tam dobrze ocieplona i oddzielona od ścian. tak naprawdę to nigdzie nie będzie styku rura/mur. Pomyślę jeszcze nad alternatywnymi rozwiązaniami, ale jeśli to był jedyny błąd jaki dostrzegłeś w tym rozwiązaniu, to raczej nie powinno być problemu.Dzięki za przemyślenia, pozdrawiamJacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
f.5 15.02.2011 08:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Flash, aż tak źle to z tą rurką nie jest... za ścianą idzie sobie do podłogi i jest tam dobrze ocieplona i oddzielona od ścian. tak naprawdę to nigdzie nie będzie styku rura/mur. Pomyślę jeszcze nad alternatywnymi rozwiązaniami, ale jeśli to był jedyny błąd jaki dostrzegłeś w tym rozwiązaniu, to raczej nie powinno być problemu. Dzięki za przemyślenia, pozdrawiam Jacek Wszystkie masz takie rury do rekuperatora??? wyglądają jak spiro do piecyka gazowego - takie moje odczucie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jwbrzezinski 15.02.2011 11:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 f.5 to zwykła rura typu flex, np. taka: http://allegro.onet.pl/rura-flex-spiro-aluminiowa-fi120-3m-wentylacja-dgp-i1423473763.htmlFlash, dzięki za wskazówki, spróbuję to jakoś poprawićPozdrawiam Jacek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 15.02.2011 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 czy lewa sciana to czesc kasety? 30kg i tu moglem przesadzic. to laczna masa szafki i jej zawartosci. nie wiem co jest pod plyta i jak. Nie lewa sciana to normalna zabudowana sciana regipsem, szafki powiesili do profili cd solidnymi wkretami coś kolo fi 6-8mm i dodatkowo po kilka kołków molly w płyte gk w małych odstepach., całe mszafki wiszą oczywiscie na specjalnej listwie. Na koniec udowodnili mi ze robią tak wszedzie i tak jest bardzo dobrze, poprostu koles o wadze około 70 kg "wlazł" i siadł na szafce (a nawet lekko podskoczył z dwa razy) Teraz mam inny problem chyba spartoliłem stelaz łączący skos/sufit wydawało mi sie ze tak bedzie lepiej jak dam profile CD prostopadle do wczesniejszych (na skosie), wmówiłem sobie ze krótsze i polozone co 40 cm bedą lepsze niz 3 długie w podobnym odstepie. Teraz nie moge tego połaczyc ze skosem, chciałem tam wsadzic profil V, ale profile CD powinny byc chyba jakoś połaczone z tym skosem (moze profil U jakos powyginac). Podsuncie jakis pomysł bo pół dnia juz kombinuej... na zdjeciach widać " przymiarke" takze nie jezdzijcie bardzo po mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 15.02.2011 17:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 A po co ci takie przerwy między oryginalnymi bokami płyty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 15.02.2011 17:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Znajomy który pracuje przy regipsach mówił mi zeby robic przerwy ok 1cm wszędzie podobno tak jest lepiej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 15.02.2011 18:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Twój znajomy nie ma pojęcia o pracy przy "regipsach" ale wolnoć Tomku w swoim domku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 15.02.2011 18:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 przerwy by byl sens stosowania tasmy TT He he to ja juz nie wiem bo z kim bym nie rozmawiał to kazdy mówi inaczej widac tyle szkól, no a co z tym skosem... da rade ? Udało mi sie trafic kilkoma wkretami w profil mocując ta V-ke. Reszta na odpowiednim kołku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
seboolba 15.02.2011 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Dalem ciala.polozylem 15 cm welny przed tynkowaniem,,na razie sucha ale czy da rade?wyjmowac?czy sie potem przyda?moze wystarczy sama folia na czas tynku i wylewek? POMOCY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 15.02.2011 19:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 szybciej założysz folię niz zdejmiesz wełnę.z drugiej strony, czy tynkarze nie mówili o zabezpieczeniu wełny? nie pytali sie, czemu kładłes wełne przed tynkowaniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 15.02.2011 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 Dalem ciala.polozylem 15 cm welny przed tynkowaniem,,na razie sucha ale czy da rade?wyjmowac?czy sie potem przyda?moze wystarczy sama folia na czas tynku i wylewek? POMOCY ja też tak miałem, dałem folie którą później usuwałem żeby dołożyć kolejną warstwę wełny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
brachol 15.02.2011 20:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 nie mogę znaleźć odpowiedzi a przyszedł czas na montaż płyt i mam problem jak zrobić połączenie skosu ze ścianką kolankową czy płytę ściąć pod kątem tak żeby przylegała do ściany czy nie ścinać i potem to zaszpachlować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 15.02.2011 21:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) jest takie powiedzenie "skrzynka piwa albo demontaz". u ciebie jest, to drugie wiec nie widze szans na pchanie dalej tego wozka. no to jak to ugryzc ? Ogólnie dach w domu jest dosc skomplikowany (spaprany tez) bo tesc postawił kawał chałupy i takich belek słupków itp w domu jest pełno (nie koniecznie prosto i w poziomie, np. to pomieszczenie na zdjeciach wyzej jest w kształcie "nieregularnego" trapezu. Drugi raz w zyciu robie regipsy niedawno skonczyłem kuchnie ale tam miałem troche prosciej. Edytowane 15 Lutego 2011 przez Coltt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
seboolba 16.02.2011 07:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 dokoncz cale ocieplenie lacznie ze stelazami i paroizolacja lub zabezpiecz folia welne na czas tynkowania i dojrzenia. Do tynkowania jeszce jakies 2-3 tygodnie wiec spokojnie folie pozadnie pozakladam,generalnie to moja wina:) pospieszylem sie:).zobaczymy co bedzie dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 16.02.2011 08:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) sluchaj, szczeliny pomiedzy plytami i owszem wykonuje sie lecz dotyczy to plyt gipsowo-wloknowych spoinowanych tradycyjnie. szczelina taka wynosi zaleznie od grubosci plyt 5-7mm. wykonuje sie ja za sprawa krawedzi jakie maja te plyty. pomijajac niejednorodnosc masy przy tym skurcz. No własnie, płyty które kłade są gipsowo włoknowe Chodziło mi bardziej o sam sposob płączenia tego małego sufitu ze skosem bo nieciekawie to wygląda, najgorsze ze skos dosc głęboko wchodzi mi pod ten mały sufit i za chiny nie moge nic innego wymyslic , jeszcze paroizolacja musiałem ja troche chamsko zawinąc spowrotem i w dodatku w tym miejscu łączyć ...wydaje mi sie ze jest sztywno, stabilnie i szczelnie mam nadzieje . Edytowane 16 Lutego 2011 przez Coltt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 16.02.2011 11:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 (edytowane) Są to płyty ogień plus nida z włóknami, tez byłem zdziwiony bo z tego co wiem to powinny miec kolor czerwony lub rozowy, ale fakt jest faktem ze w porownaniu do zwykłych płyt sa naprawde wytrzymałe. Teraz zamówiłem druga partie i przywiezli mi z rigipsa i maja kolor rózowy. edit: ...aaa juz wiem o ktore plyty chodzi, takie bez kartonu Ehh... całkiem sie zakreciłem... czyli takie płyty jak ja mam robi sie bez szczelin na krawedziach oryginalnych a krawedzie krótkie lub ciete fazuje sie i tez daje sie na styk ? Niby prosta sprawa a ja sie gubie powoli w tym wszystkim Edytowane 16 Lutego 2011 przez Coltt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Coltt 16.02.2011 12:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 Ok tak zrobie.Tątasme TT kładzie sie tak samo jak fizeline czy papierową ?Dziekuje za pomoc, i mam pytanko czy wrazie jakis wątpliwosci moge pisac do Ciebie na PW nie chce zabardzo zasmiecac forum. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kulca 16.02.2011 12:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lutego 2011 czy acryl-putz ze śnieżki nadaje się do zatapiania TT? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 17.02.2011 17:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lutego 2011 Coltt musze ci przyznać ze całkiem dobrze to wykombinowałeś i zabrakło ci precyzji i doświadczenia.Wielu cwaniaków sie powykładało na takich robotach i potem pianki ,taśmy , kit i jest git. Trasowanie i sprawdzenie kątów to podstawa .Jak na amatora to niezły kawałek roboty i tak będziesz miał lepiej zrobione niż na osiedlach w koszalinie i szczecinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.