profi45 12.03.2011 10:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 W sumie mądry i dobry link tu znalazłem w tych kwestiach http://profiltech.com.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 12.03.2011 10:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Proste pomieszczenie SKOSNa kolankowej w poziomie mamy Profil-V lub Elastyczny na scianach mocujemy na kołki UD 30 ,montujemy w UD Profile CD 60 na pchełki .odległosć pierwszego profilu CD 60 od dolnej krawędzi profilu V lub elastyka 400mm lub 500mm lub 600mm mierzymy metrówką .Łate aluminiowa opieramy po skosie na dole na profilu V,lub elastyku i z boku do UD 30 ,CD 60 dociskam do łaty wstawiam wieszak grzybkowy w CD i go krece do krokwi lub zaginam wstępnie wieszak ES i krece po bokach do krokwi i potem przykręcam go na pchełki do CD.i tak z dwóch stron .i w góre tolerancja błedu zabudowy skosu +,- 2mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 12.03.2011 21:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 Namieszano ludziom w głowach z tym slizganiem i nikt do końca już nie wie co po czym ma sie ślizgac a juz napewno nie forumowicz który jest zielony w temacie i po przeczytaniu tej epopei albo zgłupieje do reszty albo spartoli u siebie robote i usłyszy musisz to rozebrac i od nowa zaczać.Zygmunt dobrze napisał utracisz poziom jak mały błąd popełnisz na CD skosów lub kąty utraci zaczynajac od skosu robote.Jesli zaczną od kolankowych powinno im być o wiele łatwiej wykonac skos bezbłędnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
edde 12.03.2011 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 profi45 forumowe dobre obyczaje nakazywałyby nie pisać kilku własnych postów jeden pod drugim, to nie blog, może czasem użyj przycisku "edytuj post"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 12.03.2011 21:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 a... to rozwiazanie nie jest wylacznie pomyslem rigipsa.w mojej ocenie to głupie rozwiazanie po co utrudniać sobie robote i masz racje w istocie tak sie robiło w innych systemach też Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 12.03.2011 21:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Marca 2011 profi45 forumowe dobre obyczaje nakazywałyby nie pisać kilku własnych postów jeden pod drugim, to nie blog, może czasem użyj przycisku "edytuj post"... masz racje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kasiatomek1719503162 13.03.2011 03:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Mam male pytanko czy mozecie mi powiedziec orietacyjnie ile moze kosztowac polozenie stelazy i 10 cm welny na poddaszu z 2ma lukernami 7 okien dachowych.powierzchnia 75m2 http://wgrajfoto.pl/pokazfoto/img0311/8209_rzuty1_fa_orion17df.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
brachol 13.03.2011 07:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 czyli rozumiem że lepiej zastosować profil V na kolankowej i do niego przykręcić płytę niż profil cd w odległości ok 10 cm od kolankowej (kolankowa murowana i tynkowana) i potem na kolankowej jakaś taśma (np malarska albo pakowa) w miejscu gdzie płyta styka się z kolankową oczywiście paroizolacja w tym miejscu też będzie między ścianą i płytą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 13.03.2011 07:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 czyli rozumiem że lepiej zastosować profil V na kolankowej i do niego przykręcić płytę niż profil cd w odległości ok 10 cm od kolankowej (kolankowa murowana i tynkowana) i potem na kolankowej jakaś taśma (np malarska albo pakowa) w miejscu gdzie płyta styka się z kolankową oczywiście paroizolacja w tym miejscu też będzie między ścianą i płytą Na to wychodzi profil v na kolankowej w poziomie będzie bazowym profilem do -rozmieszczenia wieszaków, rozmieszczenia UD ków ,mozesz dac sznurek z pod niego do sufitu ,pozycjonowac CD na skosie ,da gwarancje poziomu.Sprawa druga montowanie CD w okolicy murłaty lekka loteria i zabawa i dopiero jak wstawisz 2,3,4 CD przystawisz poziomice i zjedziesz na kolankową to zobaczysz czy masz poziom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 13.03.2011 15:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Dziadek go nauczył. Fajnie miał. Mój dziadek czytał mi tylko bajki.Ja robię tak jak przewiduje to producent systemu na którym pracuję. Zezwala on na dowolność w kolejności budowania ściany kolankowej ( na ruszcie) lub skosu sufitu. Tyle w temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 13.03.2011 16:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 a w efekcie Po powodzi ? fotki niezłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 13.03.2011 16:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Dziadek go nauczył. Fajnie miał. Mój dziadek czytał mi tylko bajki. Ja robię tak jak przewiduje to producent systemu na którym pracuję. Zezwala on na dowolność w kolejności budowania ściany kolankowej ( na ruszcie) lub skosu sufitu. Tyle w temacie. No to zwracam honor jak mozna dowolnie .Jak sie troche człowiek bobuja po swiecie i pouczy od innych to nie hańba a ten dziadek to starszy pan i na robocie to sie znał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 13.03.2011 18:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 Z tymi fotami co co chciałeś udowodnić Flash ? pisałem Dać Dyble do placków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 13.03.2011 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 [quote=FlashBack;no to efekt postepowania jak ponizejTo według ciebie rynny trzeba zamontować na koncu paroizolacji i studzienki odpływowe przy kolankowej.Pomyśl chłopie zanim coś napiszesz, to może pod panelami ma sie kończyć paroizolacja i masz podłoge pływającą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
brachol 13.03.2011 21:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Marca 2011 a powiedzcie mi czy folię paroizolacyjną do profili ud przyklejacie zwykłą taśmą dwustronną czy może jakąs butylową albo jeszcze jakąś inną? i druga sprawa mianowicie czy od ściany szczytowej dawać płytę oryginalnie zakończoną zaokrągleniem czy może ściąć to zaokrąglenie i dać płytę na równo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
brachol 14.03.2011 06:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 z powyzszych to mniej pracochlonna bedzie butylowa. krawedz najlepiej przycieta. ile zalezy od okolicznosci. to może lepiej tą taśmę? http://folnet.pl/towar/duotec-tasma-dwustronna-6 używam jej do klejenia folii do profili i jest ok bardzo dobrze trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 14.03.2011 17:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 no to efekt postepowania jak ponizej Skompromitowałes sie Flashback tym postem z praktyki 1,Rom cie tyrał tu bo nie masz praktyki człowieku tylko teoria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobasxxx 14.03.2011 18:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Witam, a może ktoś z szanownych ekspertów odpowie na moje pytanie ?A mianowicie, ktoś mi kiedyś doradził żeby zabudowę zrobić przed tynkami wewnętrznymi, i tak poczyniłem... Tynki mam mieć zrobione na początku kwietnia (jak pogoda pozwoli), filcowane, bez gładzi później. Na poddaszu mam przykręcone same płyty, bez spoinowania. Docelowo planuję całe płyty gipsować a ścian nie. Moje pytanie to czy spoinować płyty przed tynkami czy po ??? Czy nic się z nimi złego nie stanie ? Czy wilgoć z tynków im nie zaszkodzi (tylko w łazience zielone) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 14.03.2011 19:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 Witam, a może ktoś z szanownych ekspertów odpowie na moje pytanie ? A mianowicie, ktoś mi kiedyś doradził żeby zabudowę zrobić przed tynkami wewnętrznymi, i tak poczyniłem... Tynki mam mieć zrobione na początku kwietnia (jak pogoda pozwoli), filcowane, bez gładzi później. Na poddaszu mam przykręcone same płyty, bez spoinowania. Docelowo planuję całe płyty gipsować a ścian nie. Moje pytanie to czy spoinować płyty przed tynkami czy po ??? Czy nic się z nimi złego nie stanie ? Czy wilgoć z tynków im nie zaszkodzi (tylko w łazience zielone) ? temat niejednokrotnie poruszany w tym wątku - generalnie płyty pójdą na smieci. kosztami wymiany płyt obarcz tego co Ci poradził założenie przed tynkami - wtedy trzeba było zadac te pytanie. Możesz oczywiście próbować z zasłanianiem folią malarską - nóż, uda się coś uratować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bobasxxx 14.03.2011 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Marca 2011 A czy oprócz folii jest jeszcze jakiś inny sposób żeby je zabezpieczyć ? Może zagruntować całość przed tynkami ? Chociaż wątpię żeby grunt coś pomógł... ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.