STALID 23.03.2011 12:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 to całe gówno sie jara jak cholera.Zaden fachowiec tego nie uzywa do g-k tylko buraki z koszalina i okolic Jest też pianka PIR, która ma trochę lepszą wytrzymałość na wysokie temperatury. Tak, ze sznurka, ustawienie grzybków dobre, jednak przy wkręcaniu wkrętów czasem potrafi taki wieszak ściągnąć o te 2-3mm, czy to ujdzie za poprawne czy mam sie bardziej starać? Wkręt ustawiasz na środku dziurki. Przy łbie wkręta, jest on grubszy (średnica się zwiększa) i sam się ustawia na środku wyciętego otworku w grzybku, zarazem go przestawiając. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
farmi 23.03.2011 12:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Daj Ci Boże Jani - to wytłumacz mi to po chłopsku- skoro przewidujesz dużą migracje wilgoci do płyty i potem izolacji - to jak zastosujesz paroizolację to zapewne na niej zatrzyma sie ta para tak??? za płytą GK folia będzie miała niższą temperaturę i zapewne wilgoć się skropli - i pytam - co sie dalej z nią dzieje - spływa po folii na dół? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 23.03.2011 12:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Folia paroizolacyjna uniemożliwia przedostanie się pary wodnej w głębsze warstwy wełny, do punktu rosy, gdzie nastąpiłoby jej skroplenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
farmi 23.03.2011 13:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 (edytowane) ale ile tej pary wodnej sie przedostaje - dużo - mało-mierzył ktoś ? a gdy pomalujemy wnętrza jakąś farbą zmywalną ( w dużo tego dzisiaj)albo strukturalną - ta para będzie cały czas przenikać???- nie mogę tego sobie tak logicznie wyobrazić.. a jeśli ta para zatrzymuje sie na folii to co sie z nią dalej dzieje??? przecież ta przestrzeń nie jest wentylowana- za płytą rosną pieczarki? Edytowane 23 Marca 2011 przez farmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pedronx 23.03.2011 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Folia paroizolacyjna uniemożliwia przedostanie się pary wodnej w głębsze warstwy wełny, do punktu rosy, gdzie nastąpiłoby jej skroplenie. To chyba nie tak działa. Ta folia spowalnia przenikanie powietrza, które ma w sobie zawsze jakąś wilgoć. To nie tak że powietrze zapraszamy a parze wodnej dziękujemy . To są rzeczy nierozłaczne. Dlatego rzekoma szczelność tej pianki ma tu chyba największą przewagę. Pytanie czy każda jest tak szczelna, czy tylko ta zamkniętokomórkowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 23.03.2011 13:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Nie rosną, bo nie mają warunków, bo nie jest tam odpowiednio wilgotno, bo para się tam nie skropla. W starszych domach, gdzie nie ma odpowiedniej wentylacji, nawet grawitacyjnej, po wymianie starych nieszczelnych okien (które pełniły funkcję wentylacji) zwiększa się wilgotność powietrza. Para wodna wykrapla się zazwyczaj wokół okna, gdzie jest mostek termiczny (cienki mur). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 23.03.2011 13:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 Właściwie na oknie też. Wokół okna rośnie grzyb. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pedronx 23.03.2011 15:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 http://forum.muratordom.pl/showthread.php?15238-A-jaka-folia-paroszczelna&p=225804&viewfull=1#post225804 tu już wałkowano temat i wypowiadali się lepsi spece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pedronx 23.03.2011 15:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Marca 2011 (edytowane) tu też można poczytaćhttp://www.ibp.fraunhofer.de/Images/FZ%20pol%202_tcm45-30945.pdf WAAAARTO przeczytać. Edytowane 23 Marca 2011 przez pedronx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 24.03.2011 11:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Łatą tynkarską 2,5 m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
f.5 24.03.2011 13:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Tiaa szczegolnie jak wysokosc poddasza 245 ale dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 24.03.2011 14:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 Łatą tynkarską 2 m. Wyprowadzasz kąt, a potem gładzisz normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mikiada 24.03.2011 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Marca 2011 przepraszam, że przerywam Waszą dyskusję. Jestem zieloniutka w temacie ocieplania poddasza, mam ekipę z polecenia więc ufam że robią dobrze..ale dzisiaj ktoś zwrócił mi uwagę że nie mam zamocowanych uchwytów do stelażu krzyżowego.. pojęcia nie mam o co chodzi. Proszę rzućcie okiem i powiedzcie czy jest ok.. na razie jestem na początku prac więc pewnie można jeszcze skorygować co nieco. wełny mam 40cm - 2 x 20cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
STALID 25.03.2011 11:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 Na strychu nie będzie podłogi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mikiada 25.03.2011 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 to jest ocieplenie sufitu poddasza.. jeżeli strych jest rozumiany jako to co jest pomiedzy sufitem poddasza a dachem.. to tam jest tylko warstwa izolacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 25.03.2011 15:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 i bardzo dobrze. przy dwuspadzie ociepl sciany szczytowe lacznie z czolem do wysokosci 0.5-1m od sufitu tak samo kominy i lufty kominkow. mógłbyś rozwinąć wypowiedź, w jaki sposób to ocieplić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mikiada 25.03.2011 15:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 gwozdzie ocynkowane:) a sznurek jeżeli nie jest to problem konstrukcyjny.. to niech sobie sznurkują. Wykonawca powiedzial ze krzyzowego nie daje bo to sie stosuje w wyzszych pomieszczeniach, ale juz sama nie wiem.. chyba musze im zaufac..jak nie ma tragedii to niech dzialaja dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 25.03.2011 15:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 ja w ścianie szczytowej tuż pod krokwiami na długości skosów "wyfrezowałem" bruzdę szerokości 5cm na ok. 15cm w którą wkleję styropian, może to wystarczy ?co do kominów to jakoś nie widzę ich pogrubienia tuz przy syficie na wys. 0,5-1 m, chyba że sa sposoby na ładne wykończenie ?jaka miałaby być grubość rzeczonego ocieplenia ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 25.03.2011 15:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 (edytowane) wyciecie rowne wysokosci krokwi min 0.5m nad jetki/kleszcze czy co tam masz i na przestrzal . nad sufitem to samo co elewacja. . ocieplanie poddasza zaczynam mając już "zrobioną" elewację zewnętrzną z oczywiście wymurowaną ścianą szczytową do samego deskowania, stąd moje półśrodki kupiłem piłę szablastą którą "wyfrezowałem" ww bruzdę od strony poddasza, z konieczności tuż pod krokwiami jednak ze względu na długość piły bruzda nie przechodzi na wylot (jednak zimno będzie miało trochę dalej), niestety powyżej bruzdy (wysokość krokwi) pozostaje ściana (krokiew położona jest tuż przy ścianie) i nie mam możliwości podejścia i wykucia ponawiam pytanie odnośnie grubości ocieplenia ? Edytowane 25 Marca 2011 przez tig1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 25.03.2011 17:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Marca 2011 paproki i brakuje do kpl styro na placki szczyt od wew grubosc tak jak elewacja. może nie do końca "paproki", coś mi się majaczy iż pytali jak ma być wymurowane (podobnie ze ściankami działowymi), ino niedouczony inwestor zadecydował - miało być solidniej, przeszedłem "eksternistyczny" kurs budowy ale zabrakło czasu i czasami odpowiednich doradców, w ciągu 1 roku, 1. sprzedałem mieszkanie, 2. kupiłem działkę, 3. pobudowałem dom (z ogromnym wkładem pracy własnej), 4. wprowadziłem się z rodziną gdzie do tej pory nie miałem o tym zielonego pojęcia ale mimo to raczej niewiele zmienił bym w pobudowanym domu gdybym zaczynał od nowa z już nabytą wiedzą (w dużej mierze dzięki mojemu kierownikowi budowy który ... buduje domy sw. Piotrowi) ale ten jeden rok = + 10lat do mojego wieku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.