Robi529 29.05.2011 21:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Maja 2011 Dziekuje Rom-Kon za odpowiedz wiec mój tok myslenia z przelotem powietrza był trafny ---niby proste na ludzki rozum--- mam jeszcze kilka kwestji co do przelotu powietrza np pod i nad oknami dachowymi tam przeciez ten swobodny obieg jest zamkniety no ale mniejsza oto--- powiedz mi jeszcze co myslisz ...jak zrobic z ta kalenica -- mysle ze chyba wyjme ta gabke która tam jest zeby udroznic wylot... co do tej foli to powiem Ci ze nie pomyslałem o tej "rynience"tak szczerze mówiac to miejscami bedzie jej brak ale w niektórych miejscach folia zwisała do srodka --wsuwałem reke zeby zobaczyc czy nie ciekna okna które wstawiałem i troche "rozciagnołem" ta folie ---ale raczej bedzie dobrze-- szczelina tak jak mówiłem moze niema nawet 2cm-- jakos to przezyje --- co do tego mojego sasiada to on chyba sam niewie jak ci niby fachowcy mu to zrobili--pierw mówił ze napakowali mu pomiedzy krokwie na maxa bo sam im kazał :/ puzniej jak mu naswietliłem ze zle robił to zmienił zdanie -- szczerze CI powiem ze cos mi sie zdaje ze nawalili mu tam baboli a puzniej głupio było mu sie przyznac ... mniejsza oto --- w kazdym razie dziekuje i POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agairobert 01.06.2011 08:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Czy do profili CD60 Metpolu będą pasowały wieszaki Rigips Rigistal 170? Wieszaki Metpola proponują mi na miejscu za 0,86zł/szt., a znalazłem Rigistala za 0,54zł/szt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 01.06.2011 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Czerwca 2011 Wieszak powinien po wkliknięciu w CD 60 byc bez luzu w nim , problemem jest sam CD jak wieszak tańczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 02.06.2011 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Wieszak powinien po wkliknięciu w CD 60 byc bez luzu w nim , problemem jest sam CD jak wieszak tańczy wieszak obrotowy z elementem rozprężnym powinien po wkliknięciu nie mieć luzu? fajnie by było. Niestety wszystkie mają. I to jakieś 3-5mm. Łączniki krzyżowe też mają luz dlatego skręcam je na sztywno po jednym wkręcie na stronę po przekątnej. Po zawieszeniu płyty nic się nie obwiesza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tcsmile 02.06.2011 21:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Czerwca 2011 Witam, czy mógłbym się dowiedzieć jakie są aktualnie ceny za wykonanie zabudowy poddasza z gk?1. wełna 20+5 na stelażu i płyta (poddasze proste)2. wełna 20+5 na stelażu i płyta gięta (skomplikowana zabudowa - wole oczko)3. ścianka kolankowa na stelażubtw. szukam doświadczonego wykonawcy na ww dach... jakby ktoś kiedyś miał sprawdzony namiar to będę wdzięczny (Szczecin), za podanie ww cen równieżpozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 03.06.2011 11:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 może ktoś podpowiedzieć w jakiej odległości od ściany zamocować przy suficie ostatni profil cd (brak ud),chyba 0,5cm powinno wystarczyć ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
freezyear 03.06.2011 12:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 może ktoś podpowiedzieć w jakiej odległości od ściany zamocować przy suficie ostatni profil cd (brak ud), chyba 0,5cm powinno wystarczyć ? Bez przesady:) 5-10cm to jest wystarczająca odległość. Rigips podaje 10-15 w zależności od systemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 03.06.2011 12:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 ale czemu ma służyć taka duża odległość, kombinowałem że do tego ostatniego CD przykleję sobie folie a następnie wywinę na ścianę (wyeliminuję UD) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
freezyear 03.06.2011 12:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 ale czemu ma służyć taka duża odległość, kombinowałem że do tego ostatniego CD przykleję sobie folie a następnie wywinę na ścianę (wyeliminuję UD) Niczemu nie ma służyć, to jest maksymalna odległość jaką sugeruje producent żeby nic nie działo się z płytą. Jak możesz dać bliżej to nie ma problemu, źle nie będzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
airless 03.06.2011 13:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 Panowie jakiej foli użyć pod płytę aby uzyskać najlepszą izolację przed ciepłem w lecie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 03.06.2011 15:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 tak, ale tig nie daje UD. Powodzenia przy ustawianiu poziomu przy konstrukcji krzyżowej. Niczemu nie ma służyć, to jest maksymalna odległość jaką sugeruje producent żeby nic nie działo się z płytą. Jak możesz dać bliżej to nie ma problemu, źle nie będzie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
tig1 03.06.2011 16:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 ale, ale - zaraz nie daje - daje jak najbardziej, ino tylko z dwóch stron, trzecią sobie odpuszczę, folie przykleję do ściany,tylko zastanawiałem się nad minimalną odległością od ściany ostatniego cd, czytałem gdzieś właśnie o odstępie 5 - 10cm (tylko zrozumiałem że to odległość optymalna), chociaż w przypadku wsuwania profili CD w UD (z ud po bokach) zostaje tam luz około 1cm i tym się kierowałem przy doborze odległości od ściany ostatniego CD, wszak taki luz powinien wystarczyć na ewentualne "ruchy", a i łatwiej taki luźny krótki odcinek foli przykleić do ściany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
freezyear 03.06.2011 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 Panowie jakiej foli użyć pod płytę aby uzyskać najlepszą izolację przed ciepłem w lecie ? Od kiedy folia izoluje przed ciepłem? Pod płytę dajesz folię paroizolacyjną a czy dasz żółtą czy srebrną z kosmicznymi mega nano powłokami to już Twój wybór, różnicy w cieple i tak nie odczujesz:) Zresztą na poddaszach zawsze w lecie jest za ciepło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 03.06.2011 21:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2011 Bez przesady:) 5-10cm to jest wystarczająca odległość. Rigips podaje 10-15 w zależności od systemu Niech ten Rigips przeprowadzi uczciwe badania najpierw a potem niech podaje ludziom odległości do soich systemów bo durni to moze sobie robic ale z ludzi co mu wierzą we wszystko co napisza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ZygmuntRolicz 04.06.2011 17:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2011 Co ty profi45, przeżywasz kryzys wieku średniego czy wstałeś lewą z łóżka? pracuję w systemie rigips (głównie 4.05.24) i nie mam zastrzeżeń oraz brak, co jest niejako naturalnym następstwem, reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 05.06.2011 07:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 Co ty profi45, przeżywasz kryzys wieku średniego czy wstałeś lewą z łóżka? pracuję w systemie rigips (głównie 4.05.24) i nie mam zastrzeżeń oraz brak, co jest niejako naturalnym następstwem, reklamacji. Zygmunt 4.05.24 jest bardzo dobry system.Miałem na uwadze serie 4.70 systemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 05.06.2011 11:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 (edytowane) piatka to sufity a siedemdziesiatka poddasza i niczym ona specjalnym nie odbiega od konkurencji I tu jest problem co dotyka nas wszystkich brak zdrowej konkurencji. Producenci plyt umawiaja sie żeby ograniczać do minimum akcesoria i inne nowe produkty "bo jak wy wprowadzicie to to my to" a za wszystko trzeba zaplacic ,magazyn ,promocja .Lepiej nic nie robic i kity wciskac bo to niewiele kosztuje i nie trzeba badac ,zmieniac wydawac pieniedzy.A diabeł tkwi w szczegółach:) Zapomnialem o najwazniejszym tzw'Układy" Edytowane 5 Czerwca 2011 przez profi45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 05.06.2011 13:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 (edytowane) pijesz do ogolnej tenencji systemowcow do walki z patologia (owa zmowa) czy niecheci dla V nie dziw sie ze wyklucza sie ja z systemow stalowych jest niepotrzebnym balastem. Pupilek np. nie wykazal sie niczym szczegolnym bo nie zrobil wspolnej atki wiec sam nie zaryzykowal a jedynie pitoli cos o rekomendacjach sugerujac bysmy sami ryzykowali za wlasne . wiec ktos tu mocno mija sie z prawda. Jestes ze szczecina wiec znasz osiedla na przecławiu i warzymicach przetestowano tam wszystkie systemy i ja tam byłem;) okazało sie co ile jest warte kolego Takie same konstrukje i różne systemy ,rózni wykonawcy i kilku kierowników budow i wiele patologi papier dostali wszyscy ,nawet na tandete UD 30 tez jest niepotrzebnym balastem dla ciebie czytałem Edytowane 5 Czerwca 2011 przez profi45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 05.06.2011 13:35 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Czerwca 2011 Hitem systemowym dla mnie jest 40.70.02/40.70.12 na kapeluszu balastem jest sam kapelusz bo jak bys przykrecil płyte do krokwi bez niego to tak samo popęka i sie rozjedzie jak z nim ale papier dostaniesz sytemowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
forestowy 06.06.2011 12:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2011 Witam wszystkich forumowiczów. Z góry przepraszam jeśli gdzieś padła odpowiedź na moje pytanie, ale 236 stron przeczytać..... Jestem na 60tej Aktualnie ocieplam poddasze użytkowe i mam mały dylemat. Między krokwie dałem wełne 15 cm i podwiązałem sznurkiem - standard Pod krokwie chce dać drugie 15 cm. Zbudowałem stelaż na skosach na ES'ach standardowo co 40 cm i próbuję układać drugą warstwę. Wszędzie czytam żeby dawać w poprzek NABIJAJĄC na uchwyty i na to mocować CD. Sorry, ale ja albo jestem inny i nie umiem, albo coś nie zrozumiałem bo mojej Ursy za ciula nie da się przebić ESem. 15 cm się nie da i tyle. Może mniej się da, nie wiem. Może mnie ktoś oświeci jak to nabić nie gnąc uchwytu. dodam że większość czasu robie to bez pomocnika. A więc sposób 2. Zbudować kompletny stelaż, ciąć paski wełny o długości pomieszczenia i szerokości 40 cm i upychać między CD. No ale wtedy nad profilem mogła by powstać pusta szczelina niewypełniona wełną. No i nie wiem jak to się będzie trzymać do czasu foliowania i płytowania. Obawiam się że wypadnie. No to może sposób 3: przymocować co drugi CD, i ładować wełnę miedzy krokwie, później uzupełnić profile nacinając ładnie wzdłuż żeby wełna ładnie objęła profil z 3 stron. Wszystko ładnie się trzyma tylko znowu łączenie wypada mniej więcej na osi krokwi, czyli blisko styku poniższej warstwy z krokwią. Czy to nie będzie powodować mostków cieplnych ? Czy tak może być ? Może zlać sprawę i wrócić do sposobu 2 i nie przejmując się niczym ładować paski wełny 40 cm między profile. Poniżej foto poglądowe jak to obecnie wygląda http://forys.net/podlinkowane/welna.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.