kocik 17.11.2011 18:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Listopada 2011 dzieki Flash za szybka odpowiedz zrobie tak jak piszesz, izolacja, stelaz, folia i poczekam do wiosny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
orasje 18.11.2011 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Listopada 2011 "Ciężkie" pytanie -dla mnie Czytałem o szczelinie wentylacyjnej już sporo ale pomimo to zapytam. Mam dachówkę ceramiczną DOMINO, łaty, pod nimi folia wysoko paroprzepuszczalna DORKEN MAXX no i dechy. W dechach jak to w dechach szpary prze które widać tą folię. Kładłem wełnę ISOVER 15 w krokwie 16 cm. Bez sznurkowania od spodu a więc szczeliny- naiwnie chyba mniemając, że ew. wilgoć przedostanie się przez te szpary między dechami. Czy radzicie jednak zdjąć wełnę i "nabić" sznurek od spodu czy zostawić?. Czy faktycznie przy foli paroizolacyjnej od wewnątrz pomieszczenia wykrapla sie dużo wilgoci?. dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
arecki23 19.11.2011 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Ja polecam PIANKĘ POLIURYTANOWĄ, proszę zobacz jak się to robi: http://budopedia.pl/video/71/budowa-domu/docieplanie-poddaszy-pianka-poliuretanowa.html , chyba najlepsza metoda, co myślicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
katja 19.11.2011 17:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 (edytowane) Witam, chcę ocieplić poddasze w domu letniskowym i zamiast płyt gk zamontować boazerię. Między krokwie zmieści się 10 cm wełny i pytanie: jak zamontować ruszt drewniany, żeby położyć w poprzek przynajmniej 5cm wełny i żeby ograniczyć mostki termiczne na krokwiach. Myślałam o wykorzystaniu ES-ów do zdystansowania łat drewnianych, a może zamiast drewnianych dać pasy płyty OSB o gr. 2,5cm. Poproszę o Wasze sugestie Aha, deski boazerii zamierzam kłaść pionowo. Może ktoś ma pomysł, jak zamontować te poprzeczne łaty. A może zrobić ruszt metalowy pod boazerię / deska 19mm gr. i 12 cm szer. na pióro wpust/? Edytowane 19 Listopada 2011 przez katja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 19.11.2011 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 Może ktoś ma pomysł, jak zamontować te poprzeczne łaty. A może zrobić ruszt metalowy pod boazerię / deska 19mm gr. i 12 cm szer. na pióro wpust/? Normalnie na ESach dasz łaty. Ale 10+5 =15 troche mało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 19.11.2011 21:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 cos w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
katja 19.11.2011 21:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 (edytowane) Zdaję sobie sprawę, że to mało, ale to taki bardziej letni dom. Poza tym zależy mi na każdym centymetrze, bo to niewysokie poddasze /przenoszona chałupa z bali/.Myślisz, że jaka grubość łaty wystarczy do utrzymania takiej boazerii z jednej strony, a z drugiej, żeby dobrze trzymała się Es-ów? O dzięki gin, o takim czymś myślałam. Tylko jaką minimalną grubość łat można dać?Na tym zdjęciu wygląda, jakby już nie miało być wełny w tych ES-ach. Taki dystans? Edytowane 19 Listopada 2011 przez katja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gin 19.11.2011 22:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Listopada 2011 (edytowane) moze tak letni dom może byc bo nie lubie tandety Edytowane 19 Listopada 2011 przez gin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
orasje 20.11.2011 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Witam. Proszę mi powiedzieć, czy na poddaszu nieużytkowym gdzie daję wełnę między krokwie tak aby było tam cieplej, powinno być sznurkowanie i szczelina oraz folia?. Na piętrze pod spodem mam pełne ocieplenie skosów i sufitu (jętki i krokwie) i szczelinę (dzięki flashback za ostatnią radę.) Czy na takim poodaszu nieużtkowym mogą być problemy z parowaniem,parą i wilgocią?. Miłej niedzieli. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcinkornacki 20.11.2011 16:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 To pewnie najgłupsze pytanie tej zimy, ale zgłupiałem już: Do czego kręci się boczne ( długie ) glify w oknie? Do profilu wzmacniającego U ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
orasje 20.11.2011 16:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 bo tam w listingu brakowalo slowa kontrlaty No tak...ale jaka jest rada odnośnie mojego pytania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafal2011 20.11.2011 17:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Listopada 2011 Witam.Proszę o radę. Docieplam poddasze z skosem wełną mineralną 15 cm między krokwie i druga warstwa 10 cm. Stelaż na skosach jest wykonany po wypełnieniu wełną miedzy krokwiami wieszakami ES 125 mocowanymi do krokwi i profilami CD, następnie będzie dodana druga warstwa wełny 10 cm pod profile i na to bezpośrednio folia i później już płyta k/g. Jak wykonać stelaż sufitu by zachować podobną konstrukcje jak na skosach a jednocześnie by był on obniżony do poziomu ok 40 cm od krokwi ?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Madeleine 21.11.2011 11:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2011 wielka prośba do fachowców od k-g o poradę: http://forum.muratordom.pl/showthread.php?190868-Widoczne-kraw%C4%99dzie-k-g-na-suficie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafal2011 23.11.2011 19:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Witam ponownie.Dzięki za info , chyba czeka mnie faktycznie stelaż krzyżowy na wieszakach obrotowych ; mam jeszcze pytanie , czy na ścianie kolankowej murowanej zastosować również profil ścienny UD 30 , czy go odpowiednio wygiąć zgodnie z skosem by podpierał płytę , czy zastosować inne rozwiązanie. Wiem że może pękać w tym miejscu bo ścianka jest tynkowana, ale jakoś to zaakceptuje.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 23.11.2011 21:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2011 Witam ponownie. Dzięki za info , chyba czeka mnie faktycznie stelaż krzyżowy na wieszakach obrotowych ; mam jeszcze pytanie , czy na ścianie kolankowej murowanej zastosować również profil ścienny UD 30 , czy go odpowiednio wygiąć zgodnie z skosem by podpierał płytę , czy zastosować inne rozwiązanie. Wiem że może pękać w tym miejscu bo ścianka jest tynkowana, ale jakoś to zaakceptuje. Pozdrawiam Rób co chcesz. Przykręć pod kątem UD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kocik 24.11.2011 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Listopada 2011 jeszcze jedno pytanie robie tak:- krece stelaze na sufity-ukladam welne- kleje paroizolacje na stelaz a co jesli nad sufitami chce zrobic stryszek z wydeskowana podloga? dawac jakas folie na welne? stryszek bedzie nie ocieplanymiedzy welna a podloga stryszku bedzie szczelina 2 cm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
witekgo 25.11.2011 14:22 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 mam pytanko jakiej firmy plyta lepsza knauf czy rigips?? i co potrzebuje kupic do zrobienia stelaza?? profil cd60(jakiej szerokosci} profil cd30 profil V, esy do profili dobrze mysle czy jeszcze czegos zapomnialem prosze o podpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
j231 25.11.2011 16:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 Witam mam pytanie, otóż zaczynam wykanczanie domu z poddaszem. Planowalem zabudowac schody i zaczac wykanczanie od dolu zeby tam jak najszybciej zamieszkac i pozniej po przyplywie kasy wziac sie powoli za gore, a poniewaz nie robilem odciecia instalacji wodnej i chcialem zrobic tylko ocieplenie z jednej warstwy waty unimaty 15cm coby to w zimie bylo w miare cieplo i w razie co przy mrozach zeby nie zamarzla ewentualnie woda(ktos mi powiedzial ze nie mam sie o co martwic bo napewno nie zamarznie ale jak postawilem wiadro pod skosami to w ostatnie niewielkie mrozy pojawila sie warstewka lodu) ale teraz przeczytalem na forum ze komus ze wzgledu na ogrzewanie dolu a gory nie, zawilgotniala wata i teraz mam zonka bo nie wiem co robic nie klasc wogole waty (boje sie o instalacje przy mrozach), czy ta jedna warstwa wystarczy czy juz szarpnac sie po kieszeni i konczyc wszystko. Jak by bylo najlepiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wojgoc 25.11.2011 16:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 najlepiej by byo zrobic gorę na calość - czyli wełny tyle ile planujesz, zalożyć stelaż, obozyc folią. regipsy ewentualnie przt przyplywie kasy.ale jak zamieszkasz na dole i bedziesz potem robił górę to balagan będzie w calej chacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 25.11.2011 22:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Listopada 2011 ...no i może być problem z wilgocią jeśli dół nie będzie odizolowany od poddasza... wełna "zamoknie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.