pedronx 14.06.2013 13:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 A powiedz mi co mam Ci skrobnąć ? Jakie informacje Cię interesują ? Pozdrawiam Napisałeś "Mój Majster to chyba spadłby z drabiny, jakby zobaczył, że do spoinowania używam takich szpachelek" Jak rozumiem, sugerujesz, że z użytymi szpachelkami jest coś nie tak. Jakich więc byś użył? Dzięki i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 14.06.2013 14:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 Może ktoś chce kupić Flexa... http://www.tcz.pl/index.php?p=2,4,0,ogloszenia-sprzedam-oferuje¶m=17,402229&title=zyrafa-flex Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzarex 15.06.2013 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Dam złotówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 15.06.2013 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Dam złotówkę y Ja myślałem ze 300zł chce... a on taką kasę, ciekawe po co sie kupuje taka maszyne na jedno poddasze? Ja moją z Casto za 600zł teraz drewno szlifuje a w wakacje jedzie na wykonczeniówke do mojego brata.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 15.06.2013 13:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 y Ja myślałem ze 300zł chce... a on taką kasę, ciekawe po co sie kupuje taka maszyne na jedno poddasze? Ja moją z Casto za 600zł teraz drewno szlifuje a w wakacje jedzie na wykonczeniówke do mojego brata.. ...nowy flex z dedykowanym odkurzaczem to wydatek około sześciu tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 15.06.2013 13:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Podpisuje się również pod tym co napisał kolega Zeusrulez. A już jak wysoko powtapiacie taśmy to dopiero będzie problem. To jest najczęstszy błąd przy wtapianiu taśm - szczególnie grubych amerykańców. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 15.06.2013 13:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 Napisałeś "Mój Majster to chyba spadłby z drabiny, jakby zobaczył, że do spoinowania używam takich szpachelek" Jak rozumiem, sugerujesz, że z użytymi szpachelkami jest coś nie tak. Jakich więc byś użył? Dzięki i pozdrawiam ...szpachtelka to indywidualna sprawa każdego szpachlarza. Jednemu leży taka a innemu inna. Kupiłem kiedyś takie fajne, ergonomiczne - drogie jak cholerka... no fajne na pokaz ale mi nie leżały w ręce. Mi leży taka w różnych rozmiarach: innym leżą takie: a jeszcze inni używają tylko takich: i wszyscy robimy to samo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BeataSlawek 15.06.2013 20:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2013 To przy okazji może ktoś spojrzy na pracę mojeg fachmana od razu dodam, że sam tylko oglądam to co na zdjęciach, trochę dziwie się, że te taśmy tak widoczne:http://images35.fotosik.pl/1940/dd24bd3064a07e0d.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
LostHighway 16.06.2013 09:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Kolejny etap prac - obróbka okien dachowych, wypadałoby uzbroić się w jakąś wiedzę w tym zakresie stąd kilka niejasności które mam nadzieję, że pomożecie wyjaśnić. 1. Czy boczne glify powinny być prostopadłe do okna, czy kąt powinien być rozwarty? (co z ociepleniem?)2. Czy macie jakieś patenty na wyznaczenie miejsca w którym należy obciąć CD na skosie tak by można zamocować UD do bocznego glifu? Liczę na Wasze uwagi i sugestie na co uważać żeby nie popełnić babola no i jaka jest kolejność prac (od czego najlepiej zacząć?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adkwapniewski 16.06.2013 13:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Kolejny etap prac - obróbka okien dachowych, wypadałoby uzbroić się w jakąś wiedzę w tym zakresie stąd kilka niejasności które mam nadzieję, że pomożecie wyjaśnić. 1. Czy boczne glify powinny być prostopadłe do okna, czy kąt powinien być rozwarty? (co z ociepleniem?) 2. Czy macie jakieś patenty na wyznaczenie miejsca w którym należy obciąć CD na skosie tak by można zamocować UD do bocznego glifu? Liczę na Wasze uwagi i sugestie na co uważać żeby nie popełnić babola no i jaka jest kolejność prac (od czego najlepiej zacząć?). Jestem już po 1. Zrobiłem rozwarte 2. Włóż kątownik w "rowek szpaletowy" dolny , zaznacz na CD potem odejmij tyle ile chcesz rozewrzeć i to samo u góry , łata miedzy dolnym i górnym znacznikiem - gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
LostHighway 16.06.2013 19:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2013 Jestem już po 1. Zrobiłem rozwarte 2. Włóż kątownik w "rowek szpaletowy" dolny , zaznacz na CD potem odejmij tyle ile chcesz rozewrzeć i to samo u góry , łata miedzy dolnym i górnym znacznikiem - gotowe Dzięki, jutro pierwsze kroki w tym temacie, może pół okna uda się obrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 17.06.2013 07:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Dzięki, jutro pierwsze kroki w tym temacie, może pół okna uda się obrobić. Rozwieraj więcej od znaczników ,tnij więcej 0,5cm -1cm CDki ,a precyzyjnie ustawisz UD glifowy sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 17.06.2013 07:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Lekko rozwarte na boki łądniej wyglada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 17.06.2013 11:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Lekko rozwarte na boki łądniej wyglada. Ale nie zawsze idzie bo za blisko są krokwie. A w większości okien boczny felc - rowek w który ma trafić płyta nie jest przystosowany do rozglifiania i może płyta wysunąć się. wtedy trzeba robić inny stelaż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adam_wgm 17.06.2013 17:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 a ja mam spory problem, gdyż ekipa zostawiła mi niezły rodzynek:http://fotoo.pl//out.php?i=560553_170620122220.jpg otynkowane ściany mają jakieś 2,80 i chciałbym mieć sufit niżej górnej krawędzi ściany.nad krawędzią ściany jest ok 50cm powietrza i wyżej stelaż z dwoma warstwami wełny... jak obniżyć sufit rozsądnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 17.06.2013 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 a ja mam spory problem, gdyż ekipa zostawiła mi niezły rodzynek: http://fotoo.pl//out.php?i=560553_170620122220.jpg otynkowane ściany mają jakieś 2,80 i chciałbym mieć sufit niżej górnej krawędzi ściany. nad krawędzią ściany jest ok 50cm powietrza i wyżej stelaż z dwoma warstwami wełny... jak obniżyć sufit rozsądnie? ...nic prostszego - rozebrać całość i obniżyć. Niezła katedra wyszła! Taki był pierwotny zamiar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
LostHighway 17.06.2013 19:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Cięcie płyty trzeba rozplanować na paski aby ją wykorzystać w całości. Wysokość kolankowej jest uzależniona od planowanego skosu plus 3cm. Zobacz gdzie styka się skos z kolankową i dodaj 3cm płyty . Podniesienie na 20 cm będzie stabilne ponieważ zwiążesz płytę kolankową z płyta skosu za pomocą profilu V. Tynk MP 75 wykorzystasz do klejenia pasków i większych wypełnień na stykach płyta tynk . Samo spoinowanie płyt zostaw na koniec i wykonasz to już uniflotem z siatkami lub wtopimy jakieś taśmy lub flzeline. Profi ratuj! Zrobiłem mini katastrofe budowlaną :/ robiłem podwyższenie kolankowej wg. Twojego opisu ale niestety z pamięci i zapomniałem o kwestii spoinowania (żeby zostawić je na później) i przetynkowałem całą płytę i pojawiły się spękania... co radzisz? Jakby ktoś chciał skorzystać z tego rozwiązania, myślę że to dobre rozwiązanie jest dużo miejsca do ocieplenia murłaty. Tak to wyglądało przed: a tak po podwyższeniu: gdyby nie mały zonk ze spoinowaniem, byłoby ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
odaro 17.06.2013 20:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Czy da się zrobić taką zabudowę karnisza mocowanego do sufitu jak widać na zdjęciu. http://imageshack.us/a/img19/769/6wx5.jpg Jak zrobić coś takiego na profilach żeby nie było zbyt grube??? Widzieliście osobiście takie rozwiania. Podobno można to zrobić z drewna ale cena podobno jest powalająca. Macie może zdjęcia takich rozwiazań> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 17.06.2013 20:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Profi ratuj! Zrobiłem mini katastrofe budowlaną :/ robiłem podwyższenie kolankowej wg. Twojego opisu ale niestety z pamięci i zapomniałem o kwestii spoinowania (żeby zostawić je na później) i przetynkowałem całą płytę i pojawiły się spękania... co radzisz? [ATTACH=CONFIG]196062[/ATTACH] Jakby ktoś chciał skorzystać z tego rozwiązania, myślę że to dobre rozwiązanie jest dużo miejsca do ocieplenia murłaty. Tak to wyglądało przed: [ATTACH=CONFIG]196063[/ATTACH] a tak po podwyższeniu: [ATTACH=CONFIG]196064[/ATTACH] gdyby nie mały zonk ze spoinowaniem, byłoby ok. Jak dla mnie strasznie utrudniasz soebie ocieplanie .... po co to klejenie tych płyt które i tak pekają??? Ja zrobiłem skos, płytę zasunąłem 3cm w ściankę kolankową, pożniej wkleiłem kawałki styropiany na piane w pozostały otwór, ciepłe, elastyczne, szczelne aż do murłaty. Zaspoinowałem to siatką i trzyma że nie ma teraz jednej rysy. Ani kropli akrylu nie dawałem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 17.06.2013 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Na temat zabudowy karnisza chyba dawno temu Rom kon coś pisał,,, przeszukaj wątek wstecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.