maly_man 14.08.2013 12:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Albo mi się wydaje albo co, tak jakby tynk w ogóle nie wyschnął ... no ale może się mylę :/ Eee faktycznie tak to wygląda. Tynki mam tradycyjne rzucane ręcznie i nie z worków tylko mieszane: piasek, woda, cement, wapno. No i jak się fahofcom zaprawa urobiła tak na ścianę ciepali. Więc mam tynki w odcieniach od białego do ciemnoszarego jak się któremu za dużo cementu sypnęło. Trochę martwią mnie pęknięcia drobne tynku na ścianach, ale twierdzą że jak położę gładź to nie będzie pękać. Już to widzę... Ale wracając do tematu czekam na propozycję ROM-KONA co do obróbki podwójnego okna dachowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 14.08.2013 23:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Panowie, proszę o wasze zdanie w temacie rozplanowania płyt na stelażu. 1. Wydaje mi się, że gdzieś na forum ktoś pisał że przy ścianie nie powinniśmy dawać oryginalnych krawędzi tylko cięte (nie mogę znaleźć źródła i nie wiem czy czegoś nie przekręciłem?). 2. Czy wybierając kierunek układania płyt kierujemy się tym jak leży stelaż (dłuższe krawędzie łączymy na profilu), czy tym jakie jest usytuowanie okien (dłuższa krawędź równolegle do okna)? Jak wybrać poprawnie układ płyt? Czym się kierować w wyborze? Hmmm musisz to sobie jakoś wyobrazić, bo rysować nie będę. Płytowanie musisz zrobić tak, że najdłuższe spoiny czyli oryginalne były równolegle do głównego źródła światła. Jeśli to już sobie ustalisz w jakim kierunku będzie płytowanie prostopadle do oryginalnych krawędzi dajesz profile nośne, co 40 cm i zawsze !!!! na ciętej krawędzi masz profil. No i później profile główne max 90/100 cm. No i wieszaki. To wszystko masz w kolejności jakbyś patrzył na sufit. Raczej przy ścianie zawsze będziesz miał ciętą krawędź, jeśli chodzi Ci oczywiście o sufit. Pozdrawiam Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 14.08.2013 23:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2013 Eee faktycznie tak to wygląda. Tynki mam tradycyjne rzucane ręcznie i nie z worków tylko mieszane: piasek, woda, cement, wapno. No i jak się fahofcom zaprawa urobiła tak na ścianę ciepali. Więc mam tynki w odcieniach od białego do ciemnoszarego jak się któremu za dużo cementu sypnęło. Trochę martwią mnie pęknięcia drobne tynku na ścianach, ale twierdzą że jak położę gładź to nie będzie pękać. Już to widzę... Ale wracając do tematu czekam na propozycję ROM-KONA co do obróbki podwójnego okna dachowego. Czyli dobrze widzisz, będzie pękać. Jeśli ma być dobrze trochę szpachlarz się napoci ;-/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 15.08.2013 06:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Mały_man okno podwójne powinno być w linku w stopce. Obróbka okna dachowego.Teraz mało się udzielam bo jedno że nawał pracy a drugie ze mam internet 236kb/s! A nawet jeszcze mniej!!! Zwykłe odbieranie poczty wyrabia cierpliwość że nie wspomnę o pisaniu tu na forum... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
LostHighway 15.08.2013 07:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Hmmm musisz to sobie jakoś wyobrazić, bo rysować nie będę. Płytowanie musisz zrobić tak, że najdłuższe spoiny czyli oryginalne były równolegle do głównego źródła światła. Jeśli to już sobie ustalisz w jakim kierunku będzie płytowanie prostopadle do oryginalnych krawędzi dajesz profile nośne, co 40 cm i zawsze !!!! na ciętej krawędzi masz profil. No i później profile główne max 90/100 cm. No i wieszaki. To wszystko masz w kolejności jakbyś patrzył na sufit. Raczej przy ścianie zawsze będziesz miał ciętą krawędź, jeśli chodzi Ci oczywiście o sufit. Pozdrawiam Z. Dzieki za odpowiedz. Widze ze uklad plyt dobrze ustalic przed profilowaniem. Na szczescie przypadkiem wyszlo dobrze. a montujac profile przyznam ze nie mialem pojecia jak beda i jak powinny lezec plyty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
raf1 15.08.2013 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2013 Zabudowa dowolna... taka jaką chcesz. Prosta "przedścianka, wysunięty klocek, z półkami lub bez, z podświetleniem lub bez... co sobie zażyczysz... może jakiś szkic lub zdjęcie gdyby nie sprawiało ci to kłopotu:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Quest84 16.08.2013 05:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 W twoim przypadku quest, to faktycznie przyjęte 0,2 jest maksem bo strat masz od groma . Strat od groma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szumigt 16.08.2013 06:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Aaaa może tak przy okazji zapytam ogólnie wszystkich odwiedzających/czytających... Jak ocieplić dach który ma tak "przygotowaną" murłatę [ATTACH=CONFIG]206634[/ATTACH] Nikt ?? Jeśli to standard i nic w tym pytaniu dziwnego to też proszę o odp ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 16.08.2013 10:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Nikt ?? Jeśli to standard i nic w tym pytaniu dziwnego to też proszę o odp ... Nie masz wlotu powietrza który powinien tam być ...aby wełna miała wentylację. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maly_man 16.08.2013 10:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Czyli dobrze widzisz, będzie pękać. Jeśli ma być dobrze trochę szpachlarz się napoci ;-/ Tym szpachlarzem jestem ja więc mnie nie dołuj Co polecasz? Tzn. jaki sposób żeby te pęknięcie nie przeniosły się na gładź? ROM-KON - dzięki. Sprawdzę całość fotek ale weź coś zrób z łączem bo pewno będę miał 1001 pytań Czy współczynnik lambda ma faktycznie jakięs znaczenie w oszczędnościach w sensie różicy rzędu 0,04? Zastanawiam się nad wełną tańszą i droższą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szumigt 16.08.2013 11:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Nie masz wlotu powietrza który powinien tam być ...aby wełna miała wentylację. No dobra wlot to jakoś zrobię ... a gdzie będzie wylot ?? Tylko nie mówcie że mam zrobić dziurę w dachu Acha ... na deskach leży papa, nie blacha/blachodachówka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 16.08.2013 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Tym szpachlarzem jestem ja więc mnie nie dołuj Co polecasz? Tzn. jaki sposób żeby te pęknięcie nie przeniosły się na gładź? ROM-KON - dzięki. Sprawdzę całość fotek ale weź coś zrób z łączem bo pewno będę miał 1001 pytań Czy współczynnik lambda ma faktycznie jakięs znaczenie w oszczędnościach w sensie różicy rzędu 0,04? Zastanawiam się nad wełną tańszą i droższą. hmmm co Ci tu polecić. Tam gdzie masz pęknięcia to wyskrob kielnią, szpachelką rowki w kształcie litery V, tylko nie za duże tak jak to się robi na płytach przy ciętych krawędziach. W te rowki uniflott'a lub vario po wyschnięciu na to fizelina lub papier. Ja to kiedyś robiłem na zwykły gips szpachlowy (bo inwestor powiedział, że nie kupi uniflott'a, bo za drogi) i też było dobrze. Wybór należy do Ciebie. No i później jedziesz z metrami Pozdrawiam Z. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 16.08.2013 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 No dobra wlot to jakoś zrobię ... a gdzie będzie wylot ?? Tylko nie mówcie że mam zrobić dziurę w dachu Acha ... na deskach leży papa, nie blacha/blachodachówka. Jak ocieplenie zrobisz skos/sufit/skos to możesz wykuć otwór w szczycie budynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ermua 16.08.2013 11:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Proszę o odpowiedź jak są połączone te profile na zdjęciu?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 16.08.2013 12:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Proszę o odpowiedź jak są połączone te profile na zdjęciu?: [ATTACH=CONFIG]207014[/ATTACH] Łącznik poprzeczny jednostronny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szumigt 16.08.2013 12:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Jak ocieplenie zrobisz skos/sufit/skos to możesz wykuć otwór w szczycie budynku. Szczycie ... mowa o szczycie budynku, a nie szczycie dachu ?? Pytam żeby się upewnić ... a tzn że wylotem będzie wlot z 2 strony ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 16.08.2013 16:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 (edytowane) Jeżeli ocieplisz tylko skos/sufit/skos może być tzw. "wlot z drugiej strony">>>bez dodatkowej wentylacji w szczycie budynku o której wcześniej pisałem,ale jak byś chciał zrobić ocieplenie do kalenicy to ta szczelina będzie bardzo słabo działać. Edytowane 16 Sierpnia 2013 przez rafał2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 16.08.2013 20:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2013 Łącznik poprzeczny jednostronny ...lub po prostu przykręcony profil UD i wsunięte profile - druga opcja. nawet powiem ze lepsze są UDeki bo jednostronne potrafią się wypinać z CDeków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukasz2 18.08.2013 06:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 Rom-kom i flashback czy mógłbym was prosić o wypowiedzeniu się w temacie wkrętówhttp://forum.muratordom.pl/showthread.php?218185-wkręty-do-mocowania-wieszaków-do-poddasza&p=6087861#post6087861 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
voytass111 18.08.2013 12:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2013 Witam. Zamierzam ocieplic poddasze nieuzytkowe welna mineralna, ze wzgledów finansowych mysle o jednowarstwowym ułozeniu waty miedzy krokwiami i na to ułożeniu folii paraizolacyjnej. Krokwia ma grubość 15 cm, dach jest niedeskowany (membrana). Czy ocieplenie o którym mysle zda egzamin???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.