Quest84 01.09.2013 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2013 Ludzie jakim stryszku?. Rozumiem pomieszczenie użytkowe. Oczywiście że użytkowe. Jest to dla mnie stryszek o wysokości do kalenicy 1,40m, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
szumigt 01.09.2013 20:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 1 Września 2013 1. Nic nie musisz łapać. To dla równowagi obmuruj jeszcze murbelkę od wewnątrz po dechy. 2. Aż tak słabą masz głowę do %? Nie poprostu nie do końca się na tym znam ... i szczerze mówiąc to nie wiem czemu teraz mówisz o %....że ten 1 cm to co 30% różnicy w wielkości otworu ?? Myślałem że forum jest od tego aby wyjąsnić i podpowiedzieć jak się ktoś nie zna do końca ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 02.09.2013 09:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Andrew... łądnie to wyglada. Ja spoinowałem masą "Rigips-Super" z użyciem taśmy papierowej. Na narożniki dawałek flizelinę +kątownik lub taśma papierowa z wkładką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 02.09.2013 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Witam ponownie Chciałbym podziękować "Mentorom" tego forum za cenne podpowiedzi i uwagi dzięki którym kolejne poddasze właśnie zostało zakończone Kilka fotek (zrobione na szybko) do oceny: [ATTACH=CONFIG]209628[/ATTACH] Pozdrawiam ANDEW Nie buja ci sie poziomica na skosie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 02.09.2013 13:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Może zdjecie przekłamuje, a nawet jak ma małe śmigło to nie bedzie nikt z tego strzelał.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bajcik 02.09.2013 14:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Nie widziałem czy ta kwestia była poruszana: Co z przestrzeną wewnątrz CDka jeśli robimy na grzybki? Bo jak robimy to na ESy, to można się pobawić w docinanie pasków tak jak pokazali tutaj:http://dachyb2b.pl/images/stories/Jnc9ODAwJmg9NTM1/33101:przekroj_ocieplenie_rockwool.jpghttp://dachyb2b.pl/wydarzenia/z-firm/1206-docieplanie-poddasza-we-wlasnym-zakresie Jak z grzybkami? Isover w swojej (dosyć lakonicznej) instrukcji pisze tylko że drugą warstwę nabijamy na wieszaki.http://isover.pl/content/download/746/4865/file/ABC_dobrej_izolacji.pdf Czy trzeba robić nacięcia żeby profil CD wszedł bez ugniatania wełny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andew 02.09.2013 16:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Nie buja ci sie poziomica na skosie ? Heh rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na tą fotkę, robiłem telefonem moze dlatego tak "dziwnie" wyszło Zapewniam, że w realu jest idealnie (jak kogoś interesuje mogę podesłać lepsze foty) Akrimka - dzięki za odp. Mój fachman od gładzi powiedział, że do połączenia płyt GK stosuje Knauf Uniflott a potem siatkę (moze chodziło mu o fizelinę), natomiast do połączenia płyt GK ze ścianką kolankową Uniflott + taśma amerykańska - nie znam się na tym kompletnie, może tak być? Pozdrawiam ANDEW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 02.09.2013 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Heh rzeczywiście nie zwróciłem uwagi na tą fotkę, robiłem telefonem moze dlatego tak "dziwnie" wyszło Zapewniam, że w realu jest idealnie (jak kogoś interesuje mogę podesłać lepsze foty) Akrimka - dzięki za odp. Mój fachman od gładzi powiedział, że do połączenia płyt GK stosuje Knauf Uniflott a potem siatkę (moze chodziło mu o fizelinę), natomiast do połączenia płyt GK ze ścianką kolankową Uniflott + taśma amerykańska - nie znam się na tym kompletnie, może tak być? Pozdrawiam ANDEW Na połączenia oryginalne czy tam cięte fizelina, papier, mogą też być "amerykańskie taśmy" siatkę raczej bym omijał, chociaż jeśli stelaż i płytowanie ok to siatka 2x, też zda egzamin. Na ślizg trochę już za późno chociaż na upartego też się da zrobić. Inni np. Rafał2011 poleci Ci papier na łączenie płyta / ściana (pomijając skos który łączy się z kolankową ; w tym połączeniu, używa taśmy pełnej ale już nie wiem jakiej) jedni robią tak inni inaczej. Ale ogólnie uważam, że dobre rozwiązania, chociaż nie takie jak ja stosuje, ale każdy ma tu swoje sprawdzone sposoby. Spoinówka również trafiona. Nic innego tylko wpuszczać Pana, niech lecą metry !! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimhaumman 02.09.2013 21:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Nie widziałem czy ta kwestia była poruszana: Co z przestrzeną wewnątrz CDka jeśli robimy na grzybki? Bo jak robimy to na ESy, to można się pobawić w docinanie pasków tak jak pokazali tutaj: http://dachyb2b.pl/images/stories/Jnc9ODAwJmg9NTM1/33101:przekroj_ocieplenie_rockwool.jpg http://dachyb2b.pl/wydarzenia/z-firm/1206-docieplanie-poddasza-we-wlasnym-zakresie Jak z grzybkami? Isover w swojej (dosyć lakonicznej) instrukcji pisze tylko że drugą warstwę nabijamy na wieszaki. http://isover.pl/content/download/746/4865/file/ABC_dobrej_izolacji.pdf Czy trzeba robić nacięcia żeby profil CD wszedł bez ugniatania wełny? Bardzo dobre pytanie. W tym wątku z tego co widziałem to ludzie radzą żeby,profile cd obniżyć więcej na uchwytach. Czyli dla wełny o grubości 10cm obniżasz uchyt grzybkowy 12-13cm(wysokość cd 27mm). Ja napisałem na poprzedniej stronie w moich założeniach że obniżę uchyty o 18cm dla wełny 15cm.(isover super-mata ma normę dopuszczalną że może urosnąć 20mm więcej niż deklarowana grubosć),żeby nie ściskać wełny . Potem w następnej odp. cytuje to Flashback napisał: "Skąd pomysł na takie wysunięcie wieszaków? Robisz dla kogoś/pieniędzy czy sobie?.":confused: Może ktoś napisać jak się to wkońcu powinno robić?? dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andew 02.09.2013 21:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Na połączenia oryginalne czy tam cięte fizelina, papier, mogą też być "amerykańskie taśmy" siatkę raczej bym omijał, chociaż jeśli stelaż i płytowanie ok to siatka 2x, też zda egzamin. Na ślizg trochę już za późno chociaż na upartego też się da zrobić. Inni np. Rafał2011 poleci Ci papier na łączenie płyta / ściana (pomijając skos który łączy się z kolankową ; w tym połączeniu, używa taśmy pełnej ale już nie wiem jakiej) jedni robią tak inni inaczej. Ale ogólnie uważam, że dobre rozwiązania, chociaż nie takie jak ja stosuje, ale każdy ma tu swoje sprawdzone sposoby. Spoinówka również trafiona. Nic innego tylko wpuszczać Pana, niech lecą metry !! Pozdrawiam Dzięki, ale można jaśniej - "Na ślizg trochę już za późno chociaż na upartego też się da zrobić." o co tu chodzi? Mam jeszcze jedno pytanko jak wygląda wykończenie wyłazu na strych, zakłada się kątowniki i szpachluje, czy jakieś listwy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 02.09.2013 22:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Września 2013 Nie widziałem czy ta kwestia była poruszana: Co z przestrzeną wewnątrz CDka jeśli robimy na grzybki? Bo jak robimy to na ESy, to można się pobawić w docinanie pasków tak jak pokazali tutaj: http://dachyb2b.pl/images/stories/Jnc9ODAwJmg9NTM1/33101:przekroj_ocieplenie_rockwool.jpg http://dachyb2b.pl/wydarzenia/z-firm/1206-docieplanie-poddasza-we-wlasnym-zakresie Jak z grzybkami? Isover w swojej (dosyć lakonicznej) instrukcji pisze tylko że drugą warstwę nabijamy na wieszaki. http://isover.pl/content/download/746/4865/file/ABC_dobrej_izolacji.pdf Czy trzeba robić nacięcia żeby profil CD wszedł bez ugniatania wełny? No jak dasz 10cm wełnę a pod nią będą profile niżej aby nie sciskać wełny to nie ma co wkładać w CDki. Ja nabijałem na grzybki i zapinałem profile. Dwałem również drugą wartswę pionowo, po całym skosie na raz aby unikać łaczeń, nie zdażyło się mi aby wyszło łączenie na kokwiach tak jak pierwsza warstwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
maly_man 03.09.2013 07:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Panowie - gdzieś wyczytałem że CDków nie powinno się przykręcać do ściennych UDeków pchełkami. Że niby mają być luźno włożone.Wczoraj kładłem wełnę na suficie na ruszcie i latało to wszystko w tych CDkach jak mucha w latarce.Nie wiem czy je przykręcić czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzarex 03.09.2013 08:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Mam jeszcze jedno pytanko jak wygląda wykończenie wyłazu na strych, zakłada się kątowniki i szpachluje, czy jakieś listwy? U mnie były to listwy wykończeniowe , kupiłem na aledrogo .W albumie mam zdjęcia jak to wygląda , ale można i wykończyć bez listew. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Uzarex 03.09.2013 08:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Panowie - gdzieś wyczytałem że CDków nie powinno się przykręcać do ściennych UDeków pchełkami. Że niby mają być luźno włożone. Dobrze przeczytałeś , taka jest reguła , ale.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Akrimka 03.09.2013 12:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Dobrze przeczytałeś , taka jest reguła , ale.. ale ja kreciłem wszytko na sztywno.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kasia4225 03.09.2013 13:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Witam Was serdecznie Prace "mokre" zakończone, wszystko już suche więc przyszedł najwyższy czas na rozpoczęcie ocieplenia poddasza. Mętlik w głowie ogromny, produktów mnóstwo, każdy mówi co innego i nie wiadomo kogo słuchać. Ale do rzeczy. Dom z dachem mansardowym, patrząc od dołu poddasze mieszkalne i nieużytkowy strych. Na chwilę obecną idea ocieplenia jest następująca: ściany - wełna 20 + 5 lub 10 pod krokwie i folia paroizolacyjna, sufit - folia, wena 20 + 5 lub 10 cm. Problem jest taki że na łączeniu ściany poddasza i sufitu jest belka pozioma, a ja obawiam się że nie będzie ciągłości ocieplenia i będzie zimą piź......ć. Jedynie co przychodzi mi do głowy jak na to patrzę, tak aby zachować ciągłość izolacji to dać wełnę przed tą belką poziomą (patrząc od wewnątrz) pomiędzy ścianą a sufitem. Ale ja baba jestem i mogę się nie znać. Co Szanowne grono o tym sądzi, jak rozwiązać ten problem? Pozdrawiam i za wszystkie uwagi z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 03.09.2013 14:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Dzięki, ale można jaśniej - "Na ślizg trochę już za późno chociaż na upartego też się da zrobić." o co tu chodzi? Mam jeszcze jedno pytanko jak wygląda wykończenie wyłazu na strych, zakłada się kątowniki i szpachluje, czy jakieś listwy? Na ślizg, przed płytowaniem pod profil UD wklejasz taśmę separacyjną, pakową, malarską. Płytujesz, fazujesz przy połączeniu płyta/ściana, wypełniasz spoinówką, na to fizelina albo papier ale nie wywinięta na ścianę. Szpachlujesz, wycinasz taśmę, akrylujesz narożnik. Najprościej: robisz tak, że to łączenie pęka, ale w tym dokładnie miejscu w którym chcesz i wówczas maskujesz to akrylem. Bardzo dobra i tania i szybka metoda. Napisałem trochę za późno, ale da się to jeszcze zrobić. Tylko więcej czasu to zajmuje kiedy masz już płyty powieszone. Ale jak dla mnie metoda, którą Twój fachowiec przyjął jest również poprawna, wielu Kolegów robi tu na sztywno i nie używają do tego amerykańskich taśm. Chociaż Wodzu tego forum i ja, zastosowałbym te taśmy, jak to mówią szczerzonego Pan Bóg szczerze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 03.09.2013 14:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 (edytowane) Witam Was serdecznie Prace "mokre" zakończone, wszystko już suche więc przyszedł najwyższy czas na rozpoczęcie ocieplenia poddasza. Mętlik w głowie ogromny, produktów mnóstwo, każdy mówi co innego i nie wiadomo kogo słuchać. Ale do rzeczy. Dom z dachem mansardowym, patrząc od dołu poddasze mieszkalne i nieużytkowy strych. Na chwilę obecną idea ocieplenia jest następująca: ściany - wełna 20 + 5 lub 10 pod krokwie i folia paroizolacyjna, sufit - folia, wena 20 + 5 lub 10 cm. [ATTACH=CONFIG]210005[/ATTACH] Problem jest taki że na łączeniu ściany poddasza i sufitu jest belka pozioma, a ja obawiam się że nie będzie ciągłości ocieplenia i będzie zimą piź......ć. Jedynie co przychodzi mi do głowy jak na to patrzę, tak aby zachować ciągłość izolacji to dać wełnę przed tą belką poziomą (patrząc od wewnątrz) pomiędzy ścianą a sufitem. Ale ja baba jestem i mogę się nie znać. Co Szanowne grono o tym sądzi, jak rozwiązać ten problem? Pozdrawiam i za wszystkie uwagi z góry dziękuję. i dobrze myślisz. Nie jest to najlepsze rozwiązanie, ale czy wszyscy muszą mieć mercedesy. Po prostu masz taką więźbę dachową i nic na to nie poradzisz. Źle nie będzie. Ale proponowałbym pod krokwie dać 10 cm. Bardzo ładne poddasze. Życzę znalezienia dobrej ekipy ! Pozdrawiam Edytowane 3 Września 2013 przez zeusrulez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 03.09.2013 14:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Hmmm przykręcić możesz ale jak już płytujesz to wykręć pchełki czy czym tam skręcałeś. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 03.09.2013 16:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Września 2013 Witam Was serdecznie Prace "mokre" zakończone, wszystko już suche więc przyszedł najwyższy czas na rozpoczęcie ocieplenia poddasza. Mętlik w głowie ogromny, produktów mnóstwo, każdy mówi co innego i nie wiadomo kogo słuchać. Ale do rzeczy. Dom z dachem mansardowym, patrząc od dołu poddasze mieszkalne i nieużytkowy strych. Na chwilę obecną idea ocieplenia jest następująca: ściany - wełna 20 + 5 lub 10 pod krokwie i folia paroizolacyjna, sufit - folia, wena 20 + 5 lub 10 cm. [ATTACH=CONFIG]210005[/ATTACH] Problem jest taki że na łączeniu ściany poddasza i sufitu jest belka pozioma, a ja obawiam się że nie będzie ciągłości ocieplenia i będzie zimą piź......ć. Jedynie co przychodzi mi do głowy jak na to patrzę, tak aby zachować ciągłość izolacji to dać wełnę przed tą belką poziomą (patrząc od wewnątrz) pomiędzy ścianą a sufitem. Ale ja baba jestem i mogę się nie znać. Co Szanowne grono o tym sądzi, jak rozwiązać ten problem? Pozdrawiam i za wszystkie uwagi z góry dziękuję. Musisz skos wełny wyciągnąć nad belkę i wywinąć na wełnę leżącą na suficie i już będzie ciągłość. ... Użyj wełny bardzo dobrej jakościowo ponieważ te "gorsze" zjadą sobie na dół i wtedy ciągłości nie będzie na pewno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.