profi45 10.03.2014 23:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Radek.s69 Przeczytałem Twój post na temat montażu czegokolwiek do murłaty na poprzedniej stronie i mam pytanie. Jak widzisz na zdjęciach które zamieściłem mój profil V wychodzi na takiej wysokości że mocuje go murłaty.Czy będzie to duży problem?Płyty są przyklejone na kleju,a na wysokości murłaty dałem piankę(około 3cm między płytą a murłatą). Jeden pokój już zrobiłem więc tam nic nie zmienię,jak widzisz murłata jest dość solidnie przymocowana do wienica (szpilik są chyba co 1m). Zostawić to czy wyskrobać całą piankę i włożyć tam kawałki profila CD i zamocować V w taki sposób. pozdrawiam http://images63.fotosik.pl/741/005e0484ce367997.jpghttp://images64.fotosik.pl/743/5b299cab1becc60e.jpghttp://images61.fotosik.pl/740/a164afee6f9927d0.jpg http://images61.fotosik.pl/740/257a2a3a9a98ab18.jpg Powinieneś wrzucić za płytę jakieś kawałki CD 30cm i związać to do kupy razem z Vprofilem. Chodzi mi zwłaszcza o miejsce łączenia się płyt ze sobą. W inne miejsca możesz dać po krótkim CD co 40cm wciskająć go pionowo po nacięciu piany za płytą . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ci_d 11.03.2014 00:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Witam Ma ktoś może zdjęcia szczegółów stelarzu zabudowy okna? Głównie chodzi mi o to gdzie jakie profile i gdzie są połączone i z czym. Na inne moje wątpliwości odpowiedzi znalazłem na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimhaumman 11.03.2014 06:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Link do fotek masz w każdym poscie Rom-Kon (okna połaciowe) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ci_d 11.03.2014 07:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 No tak jak w życiu to co małym drukiem jest mniej widoczne Już wszystko jasne Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radek.s69 11.03.2014 09:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 (edytowane) JimTak może być. Jeśli wkręty dobrze osadziły się w murłacie, to OK. Żeby tylko nie okazało się, że zbyt mocno dokręcałeś i ugiąłeś płytę, bo to źle. Wyczyść te farfocle z pianki, żeby wełna równo dochodziła. Na jednym zdjęciu widzę kawałek cegły dochodzącej do membrany dachowej - wywal to, bo izolacje muszą się szczelnie połączyć.Prawy górny narożnik glifu w oknie za bardzo ci się nie udał (może to efekt zdjęcia?). Pamiętaj, że cały efekt robią szczegóły i niestety na nie trzeba poświęcać dużo czasu.Glif nadproża okna musi być wyprowadzany od okna prosto, bez uskoku w dół - to duży błąd. Miałeś tam wymian, którego nie dało się usunąć, czy jakiś inny wynalazek? Tak zrobiona wnęka zakłóca swobodny przepływ powietrza i może prowadzić do zawilgocenia nadproża okna i tej części płyty.P.S.Oczywiście, jeśli możesz wsunąć za płytę jakieś kawałki profili lub blachy w następnych pomieszczeniach i w ten sposób skręcić profil V rezygnując z mocowania do murłaty, to tak zrób. Edytowane 11 Marca 2014 przez Radek.s69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radek.s69 11.03.2014 10:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 RomKonŚwięte twoje słowa. Ale fakt, że podzespoły mają, pozostaje faktem. Tak, czy owak, ja byłem w kilku angielskich domach i mimo wszystko dziękuję, wolę nasze. Może nasze wymagania, to przekleństwo bezpośredniej bliskości "bratniego narodu" niemieckiego. Chociaż mnie staranność w wykonawstwie odpowiada. Nie lubię tylko, jak inne rzeczy są do d........, a nagle z jednej robi się pępek świata. Nie lubię też, jak na rzeczy bardzo istotne nie zwraca się uwagi, a czepia nie mających znaczenia pierdół. Ale co zrobić?Dzisiaj facet przyprowadził mnie do domu ze stropem, jak trampolina (5,5cm w przekroju - macie pojęcie?) i pieprzy mi, jako wielki znawca, jak należy wykonać podkłady podłogowe, bo on wszystko ma bardzo dobre i muszę mu zrobić super, żeby wszystko ze sobą grało. Inspektor będzie mi odbierał. Pytam, czy odbierał strop, bo się boję ułożyć na tym 15t betonu. Chyba stracę tą robotę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 11.03.2014 10:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Dzisiaj facet przyprowadził mnie do domu ze stropem, jak trampolina (5,5cm w przekroju - macie pojęcie?) Centymetr no czasem dwa to się może zdarzyć że się nie zauważy ale 5,5? Przecież to ślepy wymaca. No chyba że to rozstaw z 20 - 30m. Ale może konstruktor taką strzałkę ugięcia zafundował inwestorowi tylko kierunki budowlańcom się pomyliły:lol2:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radek.s69 11.03.2014 10:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 (edytowane) Konstruktor, to raczej nie (ojciec tak zadecydował - ponoć), ale po co gruby np. na 12cm - jaka to strata materiału!. Pomijam, że nie ma żadnego wianuszka i leży bezpośrednio na gazobetonie.Na rozpiętości ok 6m (nad salonem) fajnie się skacze na takim stropie i dźwięki wydaje, jak dobra sprężyna. Edytowane 11 Marca 2014 przez Radek.s69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 11.03.2014 12:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Jim (...) Glif nadproża okna musi być wyprowadzany od okna prosto, bez uskoku w dół - to duży błąd. Miałeś tam wymian, którego nie dało się usunąć, czy jakiś inny wynalazek? Tak zrobiona wnęka zakłóca swobodny przepływ powietrza i może prowadzić do zawilgocenia nadproża okna i tej części płyty. (...). Tu nie jest zaburzony ruch powietrza przy progu (bo go nie ma) ale za to płyta zakwitnie grzybem bo to jest strefa przemarzania. A taki prożek zaburza w minimalny sposób a płyta jest lepiej izolowana. A swoją drogą producenci okien też już zaczeli ten sposób zalecać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konrad79 11.03.2014 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Ktoś odpowie na pytanie powyżej? add co z folią i co z szlifowaniem płyty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radek.s69 11.03.2014 13:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 RomKOnKtóry, bo nie wiem o co chodzi na twoich zdjęciach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ermua 11.03.2014 13:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Połączenie skos kolankowa ( kolankowa murowana - tynkowana ) można zrobić tą tasma?http://skoneczny.eu/index.php?route=product/product&product_id=233 jesli tak to trzeba robic slizgi? jak tak to gdzie?wklejac na uniflota? czy mozna na cos innego pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Radek.s69 11.03.2014 13:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 KonradMoje zdanie jest takie: nie odkładaj na później tego, co możesz zrobić od razu z łatwym dostępem. Odstęp płyty od ściany powinien wynosić kilka milimetrów, powiedzmy 3-5. Ciężko to utrzymać, bo bywa, że ściana "Faluje". Miejsca potrzeba generalnie tyle, co między płytami, aby dało się wcisnąć porcję kleju (szpachli). Jeśli dziura będzie za duża, jest ryzyko, że szpachla z czasem będzie się odspajać od płyty - chociaż przy złączu ślizgowym, to rzadkie zjawisko.Płyty nie pękały by, gdybyś używał ognioodpornych, zwykłe to straszne badziewie. Można zacinać i można nie zacinać. Jak kto woli. W zaciętych trzeba pamiętać, że szpachla musi być starannie wepchnięta w szczelinę, co nie jest łatwe i wygodne. Z drugiej strony dla szpachlowania jest lepiej, jeśli szczelina jest rozwarta do zewnątrz (klin w przekroju). Ujmując sprawę kompromisowo: możesz zaciąć i zminimalizować szczelinę, ale tak, aby krawędź zacięta pozostałą rozwarta na zewnątrz i nie była ścięta na ostry kant - czyli, jak piszesz po połowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimhaumman 11.03.2014 15:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Radek.s69Tak glif okna trochę nie wyszedł ponieważ łączenie sufitu ze skosem zostało źle zrobione.Pokój robiłem z fachowcem któy już zrobił dużo poddaszy...Mówiłem mu od razu że trzeba skorygować ruszt ale mówił że na płytach się to wybrowadzi...Co do glifu nadproża wyprowadzonego prosto to wolę takie rozwiązanie ponieważ okno jest lepiej zaizolowane(Rom-Kon stosuje to rozwiązanie od dłuższego czasu)Phoroterm muszę tam jeszcze dociąć a piankę obrobię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
buzzer11 11.03.2014 15:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 ...Płyty nie pękały by, gdybyś używał ognioodpornych, zwykłe to straszne badziewie... Radzisz aby jednak kupować płyty ognioodporne niż zwykłe? Pytam, bo muszę trochę tych płyt kupić na swoje poddasze. dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konrad79 11.03.2014 16:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Dziękuję za odpowiedz i fotka obrazująca;) A co powinienem zrobić z tą folią jeżeli nie kręcę do UD przyciąć na równo z płytą? Czy zastępuje ona taśmę ślizgową? Co zrobić Nie robiłem przerw między płytami 3-5mm czy to poprawić? Mam praktycznie przyległe od ściany zachowane 5mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 11.03.2014 18:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 [ATTACH=CONFIG]247703[/ATTACH] Dziękuję za odpowiedz i fotka obrazująca;) A co powinienem zrobić z tą folią jeżeli nie kręcę do UD przyciąć na równo z płytą? Czy zastępuje ona taśmę ślizgową? Co zrobić [ATTACH=CONFIG]247704[/ATTACH] Nie robiłem przerw między płytami 3-5mm czy to poprawić? Mam praktycznie przyległe od ściany zachowane 5mm Po jaką cholere te 5mm od ściany ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 11.03.2014 18:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 RomKOn Który, bo nie wiem o co chodzi na twoich zdjęciach. Dwie pierwsze fotki pokazują ile ocieplenia wejdzie jeśli nie zrobi się progu. Na ostatnim właśnie jest ten próg. Nie uważam że próg 7cm mocno zaburza przepływ powietrza. Bardziej szkodliwy jest brak porządnej izolacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 11.03.2014 18:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Radzisz aby jednak kupować płyty ognioodporne niż zwykłe? Pytam, bo muszę trochę tych płyt kupić na swoje poddasze. dzięki za info. A gdzie i dlaczego te płyty mają pękać? W budownictwie indywidualnym nie jest wymagana płyta ognioodporna. Jeśli ta płyta ma w czymś pomóc to musi być zachowany cały system fire w innym przypadku jest to zbędny wydatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Konrad79 11.03.2014 18:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Marca 2014 Po jaką cholere te 5mm od ściany ? Może i tyle nie ma;) ale za to brak przerwy między płytami a to ponoć źle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.