QWERTY111 13.05.2014 19:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 U mnie zostało to zrobione tak [ATTACH=CONFIG]259886[/ATTACH][ Gazobeton 6x24x59 Po tynkowaniu[ATTACH=CONFIG]259888[/ATTACH] Też chciałem zamurować ale mam tylko od 2 do 3 cm schowaną murłatę. Jak teraz wybrnąć z tego problemu??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
QWERTY111 13.05.2014 19:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 te zdjecia -robota- toz porazka na maksa Dwa pierwsze zdjęcia to moja budowa. Proszę o wskazówki gdzie co poprawić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
geno83 13.05.2014 21:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 (edytowane) Też chciałem zamurować ale mam tylko od 2 do 3 cm schowaną murłatę. Jak teraz wybrnąć z tego problemu??? Siatki cięto-ciągnione Siatki cięto-ciągnione • Wykonanie: blachy stalowe, ocynkowane, aluminiowe, z metali kolorowych • Wymiary: grubość blachy od 0,5 do 5 mm, szerokość blachy do 1500 mm Przykręcasz do murłaty na listewkach dystansujących i zarabiasz np; Knauf Tynk maszynowy lekki KNAUF MP 75 lub - płyta gk na piance niskorozprężnej - styrodur 2cm na piance i na to siatka i masa szpachlowa To tylko niekonwencionalne pomysły Edytowane 13 Maja 2014 przez geno83 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
profi45 13.05.2014 23:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Maja 2014 Też chciałem zamurować ale mam tylko od 2 do 3 cm schowaną murłatę. Jak teraz wybrnąć z tego problemu??? Było już wałkowane tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 14.05.2014 05:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 te zdjecia -robota- toz porazka na maksa ...no faktycznie Flash. Masz rację - na maksa. Ale w takim razie pokaż jak to ma być zrobione - najlepiej pokaż jak Ty to robisz. Pokaż swoje realizacje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimminen 14.05.2014 06:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Witam I ja dzięki poradom tego wątku sam ociepliłem poddasze tzn ściślej mówiąc skosy... Jakoś poszło tylko tzw pchełki to totalny niewypał, przypłaciłem tą naukę dziurką w palcu, potem wiertareczka i nitownica idzie może wolniej, ale profil nie ucieknie, i bezpieczniej przynajmniej dla mnie. Dzięki serdeczne dla Wodza za zdjęcia i cenne wskazówki Uwagi mile widziane ale ewentualne błędy - no cóż zasłonię płytami a teraz kilka fotek, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 14.05.2014 06:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Witam I ja dzięki poradom tego wątku sam ociepliłem poddasze tzn ściślej mówiąc skosy... Jakoś poszło tylko tzw pchełki to totalny niewypał, przypłaciłem tą naukę dziurką w palcu, potem wiertareczka i nitownica idzie może wolniej, ale profil nie ucieknie, i bezpieczniej przynajmniej dla mnie. Dzięki serdeczne dla Wodza za zdjęcia i cenne wskazówki Uwagi mile widziane ale ewentualne błędy - no cóż zasłonię płytami a teraz kilka fotek, [ATTACH=CONFIG]259988[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]259989[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]259990[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]259991[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]259992[/ATTACH] Pchełki bez wierteł są dobre. Trzeba trochę wprawy ale idzie szybko i skutecznie. Jeśli chodzi o uwagi to mam do okien. Trochę za duży próg (ja robie na 6 - 7cm) i niepotrzebny jest ten profil boczny. Płyta glifu trzyma się na jednym profilu i wchodzi w felc okna. To spokojnie wystarcza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miro_k 14.05.2014 08:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Witamprzygotowuje się do ocieplenia poddasza i mam pytanie, gdy zrobię szczelinę między deskowaniem a wełną i styropianem, może pojawić się problem z dostawaniem się owadów na nieocieplony strych. W związku z tym chciałbym na styropian od zewnątrz dać siatkę ( nie mam jeszcze podbitki) i będzie w miarę łatwy dostęp.Tylko jaką, plastikową ,metalową czy są jeszcze inne rozwiązania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimminen 14.05.2014 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 no niestety ten próg to wymóg tego że tam dale jest płatew i by płaszczyzny zgrać by nie było schodka itp tak musiało być...płatew będzie obudowana gipsokartonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimminen 14.05.2014 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 ja chyba dam albo ocyn albo nierdzewkę albo aluminiumto dla miro odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miro_k 14.05.2014 09:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Maja 2014 Tylko czy po zastosowaniu siatki nie trzeba trochę powiększyć szczeliny miedzy styropianem a deskowaniem, ponieważ siatka też trochę wlotu zasłani?. U mnie będzie odstęp 3cm na długości skosu 2m. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jimhaumman 16.05.2014 19:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Maja 2014 Jest i blog... poradnik montera.. nie moj ale można coś poczytać. http://plyty-gipsowe-porady-montera.pl/blog Wow,dzięki. Kopalnia wiedzy!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kulin 20.05.2014 07:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Maja 2014 Witam. Jestem właśnie na etapie oceieplania, mam deskowany dach (płytowany OSB. Zrobiłem szczelinę - do wlotu wykorzystałem wróblówkę, murłata i przestrzeń na nią obrobiona styropianem (przy doceplaniu ścian będzie potem łatwiej). Zastanawiam się nad tą szczeliną, jak ją wykonać tam gdzie okna między krokwiami (zostaje mi po 3 cm z każdej strony). Jak wykonać szczelinę w narożach, tam gdzie krowkie łączą się z krokwią narożną i nie wychodzą ponad sufit (dach 4 spadowy). Za pomoc będę wdzięczny.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafmax 22.05.2014 06:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Witam wszystkich,Do tej pory czytałem ten watek jako gosc. Dotarłem do 283 strony i nie znalazłem sytuacji podobnej do mojej. Chodzi o to ze ekipa (dwóch panów) wykonuje własnie u mnie ocieplenie poddasza. Zrobili własnie konstrukcje z profili. Na suficie ma ruszt podwójny krzyzowy (4,5m x4,2m). Tylko teraz tak: z tego co tu czytam ruszt podwójny krzyzowy to : profile główne które sa podwieszane do wieszaków a konce opieraja sie na ud. Do nich pod spodem sa poprzecznie ułozone profie nosne połaczone z głownymi łacznikami krzyzowymi i osadzone w ud. A u mnie wyglada to tak: profile rowniez sa wzgledem siebie poprzecznie tylko ze wiszaki sa mocowane do dolnej warstwy profili zamiast do gornej. Czyli dolna warstwa osadzona w ud co 40 cm i mocowana na wieszakach obrotowych (tez co 40cm). Na tych profilach sa połozone poprzecznie profile cd m/w co 1m i spiete z dolnymi łacznikami krzyzowymi (te cd leza tez na ud). Spytałem monterów czemu tak robia: "bo tak jest duzo stabilniej"Faktycznie jak złapac reka ta konstrukcje to nawet nie drgnie zbytnio, ale czy tak sie to wykonuje? Czy to bedzie odpowiednio niwelowac ruchy wiezby???Czy pozwolic im dalej tak to robic czy upierac sie przy "klasyku" Wiem ze idzie wiecej wieszaków ale akurat nad tym nie boleje. Chce zeby było zrobione dobrze... Prosze o podpowiedz, dosyc pilne!! Dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 22.05.2014 19:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 (edytowane) Witam wszystkich, Do tej pory czytałem ten watek jako gosc. Dotarłem do 283 strony i nie znalazłem sytuacji podobnej do mojej. Chodzi o to ze ekipa (dwóch panów) wykonuje własnie u mnie ocieplenie poddasza. Zrobili własnie konstrukcje z profili. Na suficie ma ruszt podwójny krzyzowy (4,5m x4,2m). Tylko teraz tak: z tego co tu czytam ruszt podwójny krzyzowy to : profile główne które sa podwieszane do wieszaków a konce opieraja sie na ud. Do nich pod spodem sa poprzecznie ułozone profie nosne połaczone z głownymi łacznikami krzyzowymi i osadzone w ud. A u mnie wyglada to tak: profile rowniez sa wzgledem siebie poprzecznie tylko ze wiszaki sa mocowane do dolnej warstwy profili zamiast do gornej. Czyli dolna warstwa osadzona w ud co 40 cm i mocowana na wieszakach obrotowych (tez co 40cm). Na tych profilach sa połozone poprzecznie profile cd m/w co 1m i spiete z dolnymi łacznikami krzyzowymi (te cd leza tez na ud). Spytałem monterów czemu tak robia: "bo tak jest duzo stabilniej" Faktycznie jak złapac reka ta konstrukcje to nawet nie drgnie zbytnio, ale czy tak sie to wykonuje? Czy to bedzie odpowiednio niwelowac ruchy wiezby??? Czy pozwolic im dalej tak to robic czy upierac sie przy "klasyku" Wiem ze idzie wiecej wieszaków ale akurat nad tym nie boleje. Chce zeby było zrobione dobrze... Prosze o podpowiedz, dosyc pilne!! Dzieki. Lipa Panie lipa... ...przypilnuj żeby płyty dobrą stroną przykręcili;) Edytowane 22 Maja 2014 przez rafał2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafmax 22.05.2014 19:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Maja 2014 Lipa Panie lipa... ...przypilnuj żeby płyty dobrą stroną przykręcili;) Co do płyt - bede pilnował Czemu lipa? Mozesz podac konkretne argumenty które sa przeciw takiemu rozwiazaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 23.05.2014 05:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 Co do płyt - bede pilnował Czemu lipa? Mozesz podac konkretne argumenty które sa przeciw takiemu rozwiazaniu? Bo te profile u góry czyli główne do niczego nie służą tylko podrażają stelaż. Niepotrzebne profile i łączniki krzyżowe bo stelaż i tak wyszedł jednopoziomowy tyle że z dociążeniem od góry zbędnymi elementami. ..a o do płyt. Już taki sufit widziałem. Lewa? Prawa? A o za różnica... tu przecież papier i tam papier... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafmax 23.05.2014 06:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 Bo te profile u góry czyli główne do niczego nie służą tylko podrażają stelaż. Niepotrzebne profile i łączniki krzyżowe bo stelaż i tak wyszedł jednopoziomowy tyle że z dociążeniem od góry zbędnymi elementami. ..a o do płyt. Już taki sufit widziałem. Lewa? Prawa? A o za różnica... tu przecież papier i tam papier... A nie jest przypadkiem tak ze te gorne stabilizuja całość? Poza tym one leza tez na UD. Dla mnie to jest taki sam ruszt jak typowy dwupoziomowy krzyzowy tylko ze wieszaki sa przymocowane do dolnych a nie do gornych profili. Poza tym niczym sie wg mnie nie rozni. Kurcze i teraz nie wiem czy pozwolic robic dalej tak jak robia czy upierac sie nad "systemowymi rozwiazaniami"... Wiecej głosow za i przeciw mile widziane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
miro_k 23.05.2014 10:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 Do Kulin wróć do postu #8692 może coś ci rozjaśni w temacie. Jest też na forum wątek o prawidłowej wentylacji dachu czterospadowego z kratkami wentylacyjnymi wstawianymi w deskowanie niestety teraz nie mogę go namierzyć musisz trochę poszukać.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ci_d 23.05.2014 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Maja 2014 Panowie szybkie pytaniejeśli przykleimy folię paraizolacyjną dwustronną taśmą do profili ud i wywiniemy ją na ścianę gdzie uszczelniły ją jeszcze uszczelniaczem isover w takim wyciskanym sztyfcie to gdzie ( do czego) przyklejamy taśmę przekładkową? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.