rafał2011 29.06.2014 19:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2014 Jako następny fachura? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 29.06.2014 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2014 a ja uwazam ze wiekszosc tych materialuw do ocieplenia to tylko pic na wode i wyciaganie kasy od klijenta ludzie pomyslcie logicznie poco te folie i reszta tych pierdol prosty przyklad w dawnych czasach niebylo tego i ludzie ocieplali ocieplili i maja do dzisiaj cieple poddasza. z ojcem ocieplilismy w czasach gdy bylo ciezko o material /tzw komuny \naj zwyklejszym styropianem W taki sposub miedzy krokwie styropian 10 cm na szerokosc i 5cm na wysokosc w czasach gdy szlo dostac jusz plyty k-g pzywalone plytami zadnej wilgoci ,strat ciepla w zimie i upalu w lecie i do dzisiaj nic wszystko gra . Ja ocieplilem polowe strychu starym TANIM SPOSOBEM bo zostalo mi z ocieplenia mase styropianu ,a druga polowa wed. obecnych technologi zasad 2razy drozej i co zadnej ruznicy mam nato dowud i przyklad swuj. Kolega pracuje we firmie gdzie ma mozliwosc sprawdzenia roznym sprzetem w roznych warunkach czy jest to cieple i dobre i zadnych roznic niema jak czytam bo dach pracuje bo za twarde,bo sie rozszczelni bo to bo tamto MUSI BYC to wybucham smiechem po musi byc folia para przepuszczalna Ludzie pomyslcie logicznie kiedys tego niebylo .to tylko podejscia firm,producentow zeby kase wyrwac ,owszem pomaga w pracy ale koszta ja mam blache pod blacha dane bylo ta folia para izo. ale dlatego ze nieodeskowane z papa,a pod folia styropian 10po szerokosci i 5po dlugosci nato plyty k-g i farba pod sufitem kratka wentylac. i 7rok nic zadnej wilgoci grzyba ,zima cieplo a latem chlodnawo i nikt mi niepowie ze to jest zle bo 2polowa obecnymi metodami i ROZNICY NIEMA wystarczy dokladnie dociac styro i bedzie git FORMA mojej wypowiedzi tak samo prostacka jak i wykonanie tego ocieplenia, a ta stara metoda jest nawet lepsza bo plyta j-g przylega bez posrednio do styro i jest bardziej wytrzymala na uszkodzenia niz miec za plYTA wate. mozecie pisac ze sie myle bo to bo tamto ale jak bym wiedzial ze nic sie niebedzie dzialo to ta 2czesc strychu zrobil bym tez po staremu 2 a moze3razy taniej pozdro "Swuj" możesz robić jak dusza zapragnie, inni wolą według odpowiedniej technologii;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 03.07.2014 19:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Lipca 2014 (edytowane) Jakie stosujecie odległości pomiędzy skoblami (zszywkami) przy tworzeniu szczeliny wentylacyjnej? Ja robię co 20 cm i przyznam, że sporo czasu to zajmuje.... Myślę czy nie poluzować i robić co np. 30 cm? [ATTACH=CONFIG]268238[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]268239[/ATTACH] Isover ma rolki 1,2m szerokości, rockwool chyba 1m ,więc jak zrobisz sznurek co 80cm powinno być oki. ...przecież sznurkowanie to taka ciężka praca! Edytowane 3 Lipca 2014 przez rafał2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
RST 04.07.2014 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 Isover ma rolki 1,2m szerokości, rockwool chyba 1m ,więc jak zrobisz sznurek co 80cm powinno być oki. ...przecież sznurkowanie to taka ciężka praca! Co 80 cm? Może się nie zrozumieliśmy, chodzi mi o sznurowanie pomiędzy deskowaniem a wełną. Robię to pierwszy raz więc pytam, bo chyba po to jest to forum. Zrobienie skosu dla jednego pomieszczenia (12m2) zajęło mi dwa wieczory (ok 5 h). Jak dla Ciebie to ciężka praca to masz problem Dla mnie po prostu czasochłonna a jak wiadomo czas to pieniądz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 04.07.2014 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 RTS - przecież dają Ci do zrozumienia że masz złe zakusy. Lepiej nie oszczędzaj na tym sznurku bo możesz sobie zrobić kuku w przyszłości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkob 06.07.2014 11:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Czy jeżeli profile CD są co 40cm i plyty mocowane prostopadle do profili to czy trzeba jeszcze między tymi profilami wstawiać kawałki CD w miejscu gdzie jest łączenie płyt? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 06.07.2014 12:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Nie, nie wstawia się kawałka profila, tylko docina płytę do rusztu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
darkob 06.07.2014 14:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Chyba nie zrozumialeś co napisałem .Chodzi i o miejsce gdzie łaczą sie płyty z brzegami sfazowanymi fabrycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 06.07.2014 17:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Chyba nie zrozumialeś co napisałem .Chodzi i o miejsce gdzie łaczą sie płyty z brzegami sfazowanymi fabrycznie. To łączenie nie musi być podparte profilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rafał2011 06.07.2014 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Lipca 2014 Chyba nie zrozumialeś co napisałem .Chodzi i o miejsce gdzie łaczą sie płyty z brzegami sfazowanymi fabrycznie. Faktycznie źle zrozumiałem. Ale na logikę gdyby było trzeba podkładać profil to kto kręciłby płyty prostopadle do profili:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal222 08.07.2014 13:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Przepraszam, jeśli to pytanie już padło, ale dopiero zacząłem się przekopywać przez wątek, a chciałbym już zacząć układać wełnę.Czy wieszaki kotwowe (grzybki) można zakładać po ułożeniu pierwszej warstwy wełny między krokwiami?Wiadomo, że wygodniej najpierw założyć wieszaki, a dopiero potem wełnę, ale czy uda się to zrobić w odwrotnej kolejności (trzeba będzie zapewne lekko odgiąć wełnę, żeby przykręcić wieszak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Fo_ 08.07.2014 19:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Najpierw grzybki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 08.07.2014 20:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Najpierw grzybki A później kask na głowę i dużo nici do szycia innych części ciała. No i teraz przy tej temperaturze to współczuję. Michał, najwygodniej najpierw zrobić wełnę pomiędzy krokwiami a dopiero później wieszaki. Inaczej będzie jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 09.07.2014 07:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 (edytowane) Ehhhhj no niech będzie bo właśnie uprawiam montaż wieszaków bo jakiś baranek chcąc dorobić wpakował wełnę między Krokwie... Bo.... Bo tak będzie później lepiej. Nie zapominając o wcześniejszym zaznaczeniu miejsc na wieszaki czyli... trasowanie. Jak by w każdym innym momencie po ułożeniu wełny, zamocowania wieszaków "nie mogły one już wyrządzić krzywdy"No bo Ty w ogóle jesteś inny. Jedno mówisz-piszesz inne robisz... Nigdy nie zarysowałeś glacy(znaczy się łysinki) na grzybku? Normalnie szczęściarz! Nie wyobrażam sobie by pakować wełnę i motać się z plączącym się sznurkiem pomiędzy grzybkami. A dodatkowo jeszcze trzeba czasem skorygować któregoś grzyba to co? Wyjmujesz wełnę by skorygować? A może inaczej? Najpierw robisz stelaż później go rozbierasz, wkładasz wełnę i montujesz powtórnie? To byłaby ciekawa technologia. No ale jeśli robi się w Niemcach na godzinówkę to można - u nas w Polsce robimy na akord. Ale Ty już pewnie o tym zapomniałeś. Szanowni Inwestorzy. Jeśli Wy sami robicie dla siebie to możecie niektóre rzeczy zrobić lepiej ale bardziej czasochłonnie. Ale my musimy patrzeć by było dobrze i krótko czyli tanio bo Wy Inwestorzy tego od nas oczekujecie. Dobrze, szybko, tanio. Ale niestety z tych trzech warunków można wybrać tylko dwa... Edytowane 9 Lipca 2014 przez Rom-Kon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bimber_2 09.07.2014 14:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Rom-Kom: to wybieram dobrze i tanio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kropekkkk 09.07.2014 15:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Witam.Czy mogę poprosić o pomoc. Chcę wykonać poddasze sam. 15cm wełny pomiędzy krokwy i 15cm pod krokwy Czytałem o tych systemach rogops ale nie wiem jakie są różnice. Zależy mi aby jak najwyższe poddasze było, jednak te 15cm pod krokwami muszę upchnąć. Czy jest możliwość wykonania najpierw ocieplenia pomiędzy krokwy a potem dopiero stelarz do krokiew i kolejna warstwa wełny?Czy konieczne będzie najpierw przygotowanie wieszaków i ich wypoziomowanie a dopiero potem montaż wełny. Dach jest bez deskowania pełnego. ma membranę wysokoparoprzepuszczalną. Czy powinienem najpierw wykonać tynki a dopiero później ocieplać poddasze? Obawiam się o membranę bo podobno tylko 3 miesiące może być wystawiona na UV. Czy ktoś może doradzić co dokładnie zakupić( jaki system i co jest potrzebne), czy mam posiłkować się np kalkuatorem rigips?Mam jeszcze urlop i szkoda mi siedzieć w domu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tomaszs131 09.07.2014 16:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 ...Czy powinienem najpierw wykonać tynki a dopiero później ocieplać poddasze? .... Tak, bezwzglednie wpierw zajmij sie tynkami, a potem ocieplaniem poddasza. Pamietaj tynki generuja duzo wilgoci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
plusfoto 09.07.2014 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Wylewka nie jest lepsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kropekkkk 09.07.2014 17:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Czy ta wilgoć z tynków nie wyjdzie potem z tej wełny. Jakie skutki mogą być wcześniejszego ocieplenia wełną. Do tynków mi daleko, a membrana stoi już i wolne mi leci. Znalazłem gdzieś film jak zamontować GK na profilach UD i łącznikach, które przykręca się do boku krokwy.Mógłbym zamontować uchwyty i potem jedną warstwę wełny żeby zasłonić membranę, a potem ostatecznie ją wyjął przed tynkowaniem. Nigdzie nie znalazłem, że coś może by nie tak z wełną jak dostanie wilgoci od tynków. A taśma brzegowa klejona na folię paroszczelną powinna być na tynk czy pod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
michal222 09.07.2014 20:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Dziękuję za odpowiedzi. Przebijam się przez wątek, ale na razie jestem dopiero na 42 stronie, więc jeszcze prawie 500 Padło tam podobne pytanie, ale nie było odpowiedzi. Wyciąłem pasek w ścianie szczytowej bo cegła praktycznie dotykała deskowania. Cegłę skułem tylko do wysokości jętek i tylko w pokojach, a nie w pomieszczeniach technicznych. Czy w to puste miejsce na ścianie można ułożyć wełnę? Załączam zdjęcie, żeby było wiadomo o czym piszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.