Gość grend 06.06.2015 21:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 AD. 1 Szczelina wlasnie z ALU. Wtedy to dziala rownowaznie do ilus tam cm izolacji np z welny lub styro. Jak ja mocować - ruszt, folia i dokrecic paski nidy i na to płyty docelowe, czy jest inny sposób ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 06.06.2015 22:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 AD. 1 Szczelina wlasnie z ALU. Wtedy to dziala rownowaznie do ilus tam cm izolacji np z welny lub styro. Dzięki. Pomyliłem się, moja wina, moja wina Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 06.06.2015 22:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Czerwca 2015 To nie chodzi o bogactwo tylko powody wykonania czy niwelują jakies niedogodności. Raz ze alu kosztuje 115 pln za 75 m a ja tak naprawdę potrzebuje 40metrów na skosy a wypłaszczenie chce zrobić styropianem co zlikwiduje pylenie wełny i będę miał szczelna izolacje Z tym bogactwem to żartowałem, nie bierz tego na poważnie . To Twój dom i masz prawo zrobić co Ci się podoba. Nigdy nie będziesz miał szczelnej "izolacji" - żadne folie paroizolacyjne, żadne folie z alu, paro sraro za Bóg wie ile pieniędzy nie spowodują, że będzie ona szczelna. Wszystko to tylko opóźnia dostawanie się pary wodnej do wełny nic więcej. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ermua 07.06.2015 10:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Czerwca 2015 Odnośnie mojego poprzedniego wpisu. Wklejam foto z płytowania sufitu. Jak widać na zdjęciu płyty w jednym miejscu nie licują się. Odkręciłem i ponownie przykręciłem płyty jednak nic to nie dało. Być może dostał się pod płytę jakiś kawałek płyty gk lub coś innego, sam nie wiem. Czy warto odkręcać płyty i sprawdzać co tam się dzieje czy nie przejmować się tym i bardzo szeroko zaszpachlować to miejsce? Proszę o pomoc. [ATTACH=CONFIG]319337[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]319338[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]319339[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]319340[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]319341[/ATTACH] Jak ładnie zaszpachlujesz to i wyciągnięsz takie nierówności. Nie masz folii paroizolacyjnej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hajnel 08.06.2015 22:00 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Czerwca 2015 Krótkie pytanie: jak wygląda cenowo zabudowa poddasza - chodzi o robociznę. Mam ofertę na skosy (z układaniem wełny) 45zł/m2 i prosty sufit bez wełny pod celulozę za 27zł/m2. Czy to normalne ceny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 09.06.2015 06:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 Krótkie pytanie: jak wygląda cenowo zabudowa poddasza - chodzi o robociznę. Mam ofertę na skosy (z układaniem wełny) 45zł/m2 i prosty sufit bez wełny pod celulozę za 27zł/m2. Czy to normalne ceny? Sorry ale to nie są normalne ceny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hajnel 09.06.2015 07:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 A jakie powinny być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 09.06.2015 07:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 Stawki jakby robili za flaszkę... ale pewnie jakość też jak po flaszce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hajnel 09.06.2015 08:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 Nie mam pojęcia jakie są stawki za tego typu usługi. Miałem to robić sam ale z powodu braku czasu zastanawiam się nad wzięciem firmy, a nie chcę się na dziać.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zeusrulez 09.06.2015 17:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Czerwca 2015 Krótkie pytanie: jak wygląda cenowo zabudowa poddasza - chodzi o robociznę. Mam ofertę na skosy (z układaniem wełny) 45zł/m2 i prosty sufit bez wełny pod celulozę za 27zł/m2. Czy to normalne ceny? Ja się pytam jak żyć Pani Premier ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sruba014 11.06.2015 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 Wygląda na bardzo wiarygodny test. Widzieliście panowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Msihowk 11.06.2015 12:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2015 Wygląda na bardzo wiarygodny test. Widzieliście panowie? Może być ciekawie. Czekam na wypowiedzi doświadczonych :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 12.06.2015 09:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Śmigiem jestem zaskoczony ale resztą nie. Szkoda że nie przeprowadził testu na taśmie TT. A taśma TT i śmig może dać rewelacyjne połączenie bo taśma "amerykańska" w przeciwieństwie do papierowej jest elastyczna. Ja po zrobieniu poddasza testuję przy Inwestorze napierając barkiem na płyty. Stelaż trzeszczy - słychać jak pracują grzybki w profilach a spoiny wytrzymują. Drugi test jaki robię to test farby podkładowej. Przyklejam taśmę 2-stronną, wzmocnioną do płyty i po "przyprasowaniu" palcem delikatnie ją odklejam. Miejsce testu wybiera Inwestor i nie jest to jedno miejsce tylko takie testy robię w paru miejscach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sruba014 12.06.2015 10:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2015 Mnie z kolei zaskoczyło zbrojenie przy użyciu fizeliny, która okazała się być mocniejsza niż taśma papierowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hajnel 16.06.2015 21:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2015 witam,planuję 20cm wełny pod krokwie czy przy takiej grubości na skosach trzeba robić ruszt krzyżowy czy wystarczy pojedyńczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 17.06.2015 12:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 witam, planuję 20cm wełny pod krokwie czy przy takiej grubości na skosach trzeba robić ruszt krzyżowy czy wystarczy pojedyńczy? Pojedynczy na długich grzybkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dziandy 17.06.2015 18:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 czytam z uwagą wypowiedzi - ale nie znalazłem lub ominąłem informacje:1. ocieplenie istniejącej ścianki kolankowej - grubość 24cm cegła (w przyszłości planowane ocieplenie z zewnątrz styropianem (przyszły rok) - czy można ocieplić od wewnątrz (wełna, stelaż, folia paroizolacyjna, płyta g-k) czy lepiej unikać takiego rozwiązania2. postawienie ścianki "szczytowej" -- oddzielenie od część nieużytkowej (płyta OSB, wełna, stelaż, folia paroizolacyjna, płyta g-k)3. postawienie nowej ściany kolankowej - jw (płyta OSB, wełna, stelaż, folia paroizolacyjna, płyta g-k)4. dach kryty dachówką - przymocowałem listwy bezpośrednio do krokwi pod łatami o grubości 3cm, do tego przymocuję membranę wysokoparoprzepuszczalną bez zbytniego naciągania tak aby utworzył się lekki "zwis" pod to wełna itd aż do płyt g-k, - pomiędzy dachówką a membraną będzie szczelina dylatacyjna do swobodnego przepływu powietrza, czy takie wykonanie prac będzie prawidłowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Andrzej Grażyna 18.06.2015 08:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Witam pytanie do Wodza Rom-Kon'a było już wałkowane kilka razy ale nie chcę popełnić błędów a czytając forum widzę że niektórzy też zdania zmieniają:(ocieplenie poddasza użytkowego dwuspadowego bez udziwnień) - przykręcanie płyt KG do profili CD co 15 cm wystarczy ??? - profile CD łapiemy pchełkami do UD, czy jednak nie. Jak ty robisz ROM??? - przykręcanie płyt KG do profilu startowego typu V też co 15 cm, wystarczy??? - na styku płyta-ściana, stosujemy taśmę ślizgową klejona do ściany (nie wykonujemy dodatkowych szczelin) i zapełniamy vario, na to taśma i gładź? - płyt nie kręcimy do profili UD mocowanych do ściany (przy takim moim prostym poddaszu) ?? - w jakiej odległości pierwszy wkręt do płyty mocujący do CD licząc od ściany, gdzie znajduje się przykręcony UD, zaraz za UD czyli ok +/- 5 cm od ściany wystarczy czy dalej?? - płyty na styku skos sufit zakładamy jedna pod drugą docinając płytę pod odpowiednim kątem aby szczelina była jak najmniejsza, szczelinę traktujemy wario i na to taśma Midflex jak dobrze pamiętam??? jeśli w moich powyższych punktach wyłapiesz jakieś błędy prosiłbym również o sprostowanie sorry że tak trochę się to powtarza, ale gwarantuję że takie usystematyzowanie ułatwi sprawę wielu osobom odwiedzającym ten wątek, a jakby nie patrzeć większość rozpoczynających walkę z poddaszem kieruje się głównie Twoimi radami. Rom dzięki z góry za odpowiedź Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jan P. 18.06.2015 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2015 Jeśli skręcasz profile to płytę też do przyściennych . Chyba logiczne. Jan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rom-Kon 20.06.2015 09:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2015 Witam pytanie do Wodza Rom-Kon'a było już wałkowane kilka razy ale nie chcę popełnić błędów a czytając forum widzę że niektórzy też zdania zmieniają: (ocieplenie poddasza użytkowego dwuspadowego bez udziwnień) - przykręcanie płyt KG do profili CD co 15 cm wystarczy ??? - profile CD łapiemy pchełkami do UD, czy jednak nie. Jak ty robisz ROM??? - przykręcanie płyt KG do profilu startowego typu V też co 15 cm, wystarczy??? - na styku płyta-ściana, stosujemy taśmę ślizgową klejona do ściany (nie wykonujemy dodatkowych szczelin) i zapełniamy vario, na to taśma i gładź? - płyt nie kręcimy do profili UD mocowanych do ściany (przy takim moim prostym poddaszu) ?? - w jakiej odległości pierwszy wkręt do płyty mocujący do CD licząc od ściany, gdzie znajduje się przykręcony UD, zaraz za UD czyli ok +/- 5 cm od ściany wystarczy czy dalej?? - płyty na styku skos sufit zakładamy jedna pod drugą docinając płytę pod odpowiednim kątem aby szczelina była jak najmniejsza, szczelinę traktujemy wario i na to taśma Midflex jak dobrze pamiętam??? jeśli w moich powyższych punktach wyłapiesz jakieś błędy prosiłbym również o sprostowanie sorry że tak trochę się to powtarza, ale gwarantuję że takie usystematyzowanie ułatwi sprawę wielu osobom odwiedzającym ten wątek, a jakby nie patrzeć większość rozpoczynających walkę z poddaszem kieruje się głównie Twoimi radami. Rom dzięki z góry za odpowiedź Pozdrawiam 1) tak, nie wiecej niż 15cm 2) jeśli trzeba to łapiemy a jeśli nie to nie... 3) profil V to taki sam profil jak i inne 4) tak 5) można kręcić do UD na ścianie - jak tak robię 6) Pierwszy wkret parę centymetrów od ściany by nie trafić w pchełkę - jeśli jest 7) ja dosuwam płytę do płyty a szczelinę wypełniam vario. Na to taśma MF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.