Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

WOLF czy VAILLANT co lepsze?


Recommended Posts

VPS - jeśli można to jeszcze jedno pytanie (góra dwa):

 

Jak pisałem w pierwszym poscie, serwisant

na wszelki wypadek poprawił coś z wentylatorem

Teraz wiem już co - on poluzował śrubki mocujące napęd wentylatora. Śrubki (ich łebki) są wykręcone ok. 2 mm od gumek (te gumki to pewnie tłumik drgań) na których opiera się napęd wentylatora. Trochę zawile to opisałem ale myślę, że będziesz wiedział o co chodzi.

Nie bardzo mi się to podoba - jeśli możesz to napisz czy tak może być. Prawdę mówiąc to czasem mam wrażenie , że kocioł dostaje lekkich wibracji ale może jestem przewrażliwiony.

Dostęp do tych śrubek jest ograniczony przez plastikową, czarną obudowę napędu wentylatora i chcąc je ewentualnie dokręcić najpierw trzeba byłoby ją zdemontować.

Jeśli możesz to poradź coś.

Pozdrawiam! jarekv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 43
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Z własnego doświadczenia wiem że serwis Junkersa jest taki jak innych tzn. raz lepszy a raz gorszy Junkers niestety nie ma w magazynie głównym nawet jednego kotła na całą Polskę na części Zdarzało się że klient musiał czekać kilka tygodni na jakąś głupotę jak np. dysze na gaz ziemny lub elementy które normalnie nie ulęgają zużyciu tylko uległy zniszczeniu w skutek losowy lub z winy użytkownika

Wniosek jest taki to nie firmy maja zły lub dobry serwis ale to sami serwisanci dbają o własną markę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia wiem że serwis Junkersa jest taki jak innych tzn. raz lepszy a raz gorszy Junkers niestety nie ma w magazynie głównym nawet jednego kotła na całą Polskę na części Zdarzało się że klient musiał czekać kilka tygodni na jakąś głupotę jak np. dysze na gaz ziemny lub elementy które normalnie nie ulęgają zużyciu tylko uległy zniszczeniu w skutek losowy lub z winy użytkownika

Wniosek jest taki to nie firmy maja zły lub dobry serwis ale to sami serwisanci dbają o własną markę

 

Hej,

 

napisałem do Pana na PRV byłbym zobowiązany za odpowiedż!

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...