Abovo 05.04.2007 20:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2007 Aaaaa. Tak sobie pomyślałem, że analizując wybór serwisu przed podjęciem decyzji o zakupie dowolnego kotła warto jest zapytać od jak dawna sprzedający zajmuje się serwisowaniem danej marki i od kiedy ma tą markę w swojej ofercie. Technika się zmienia i jeśli ktoś sprzedaje 10 różnych marek to tak naprawdę nie jest w stanie serwisować dobrze żadnej. Myślę że najlepsi są ci, którzy oferują w sprzedaży i serwisie jedną, dwie marki i robią to od przynajmniej 3-5 lat. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że mają komplet części zamiennych i nie trzeba czekać na naprawę 2 tygodnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.