Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jeszcze raz o serwisie Ulricha


Abovo

Recommended Posts

Aaaaa. Tak sobie pomyślałem, że analizując wybór serwisu przed podjęciem decyzji o zakupie dowolnego kotła warto jest zapytać od jak dawna sprzedający zajmuje się serwisowaniem danej marki i od kiedy ma tą markę w swojej ofercie. Technika się zmienia i jeśli ktoś sprzedaje 10 różnych marek to tak naprawdę nie jest w stanie serwisować dobrze żadnej. Myślę że najlepsi są ci, którzy oferują w sprzedaży i serwisie jedną, dwie marki i robią to od przynajmniej 3-5 lat. Istnieje duże prawdopodobieństwo, że mają komplet części zamiennych i nie trzeba czekać na naprawę 2 tygodnie :oops:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...