Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Klimek i Kluś - drzwi


Recommended Posts

  • 1 year później...
  • 8 years później...
Też plasuję te drzwi w klasie PREMIUM choć przyznam iż widziałem już kilka razy niezbyt dokładnie wykonane drzwi. Ekspozycja warszawska "mucha nie siada" - ale w pozostałych przedstawicielstwach nie wygląda to już tak okazale i widać sporo mankamentów, głównie montażowych choć i na produktach widziałem drobne wady. Więc nawet jeśli produkt jest TIP TOP to zamontowany przez słabego montera wygląda już tylko "dobrze" lub "średnio".
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years później...

drzwi sa ładne, ale nie za taką cenę i nie w tej firmie!

przy podpisywaniu umowy firma wydaje sie byc bardzo profesjonalna, ładnie ubrani, mili, proponują kawe...profesjonalizm!

na 4 pary drzwi czekaliśmy nie 10, a 15 tygodni. nie wspomnę, juz ,że nikogo nie obchodziło oczywiście, że 7 tygodni miałam w domu wykute dziury do żywego betonu. ..żadnego przepraszam za miesięczne opóźnienie, a więc odstąpienie od umowy! po 15 tygodniach zaczęto montować drzwi , jednak po paru godzinach pan stwierdził, że muszą zabrać drzwi z powrotem na produkcję, ponieważ zrobiono nam złe drzwi. także zostalismy bez kasy, bez drzwi i z dziurami w scianie na kolejne 6 tygodni. od firmy nie dostawalismy zadnej informacji co sie stalo i kiedy mozna sie spodziewc kolejnego montażu. nie odpisywano na maila a jak juz odbierali telefon, to mowili, ze za chwile oddwonią i oczywiście nie oddzwaniali. w miedzy czasie postanowiliśmy zarzadalismy od firmy rekompensaty w postaci darmowych klamek ( w sumie za 500 zł- przy cenie 14,700 za 4 drzwi to uwazam ,ze i tak bylismy mało wymagajacy). oczywiscie na naszego kolejnego maila nikt nie odpowiedział, wiec musielismy udac sie do firmy osobiscie. firma stwierdzila, ze nie mogą sprostac naszym oczekiwaniom, poniewaz oni potraktowali całą sprawę jako reklamację. dziwne bo my niczego nie reklmowalismy!!!??? ciezko reklamowac cos, czego nawet sie nie otrzymało. finalnie po 6 tygodniach ponownie zamontowano nam drzwi: z 4 par, 2 zamontowano nie równo! a w ramach rekompensaty zaproponowano nam 15 % rabatu. to trochę śmieszne, bo przy pierwszych zakupach u nich otzrymalismy bez niczego 10%, wiec logiczne, że przy nastepnych zakupach daliby nam wiecej! oczywiscie nic juz u nich nie kupimy! mimo, że robia bardzo ładne rzeczy, to nie jest to wszystko warte tej ceny!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 year później...
drzwi sa ładne, ale nie za taką cenę i nie w tej firmie!

przy podpisywaniu umowy firma wydaje sie byc bardzo profesjonalna, ładnie ubrani, mili, proponują kawe...profesjonalizm!

na 4 pary drzwi czekaliśmy nie 10, a 15 tygodni. nie wspomnę, juz ,że nikogo nie obchodziło oczywiście, że 7 tygodni miałam w domu wykute dziury do żywego betonu. ..żadnego przepraszam za miesięczne opóźnienie, a więc odstąpienie od umowy! po 15 tygodniach zaczęto montować drzwi , jednak po paru godzinach pan stwierdził, że muszą zabrać drzwi z powrotem na produkcję, ponieważ zrobiono nam złe drzwi. także zostalismy bez kasy, bez drzwi i z dziurami w scianie na kolejne 6 tygodni. od firmy nie dostawalismy zadnej informacji co sie stalo i kiedy mozna sie spodziewc kolejnego montażu. nie odpisywano na maila a jak juz odbierali telefon, to mowili, ze za chwile oddwonią i oczywiście nie oddzwaniali. w miedzy czasie postanowiliśmy zarzadalismy od firmy rekompensaty w postaci darmowych klamek ( w sumie za 500 zł- przy cenie 14,700 za 4 drzwi to uwazam ,ze i tak bylismy mało wymagajacy). oczywiscie na naszego kolejnego maila nikt nie odpowiedział, wiec musielismy udac sie do firmy osobiscie. firma stwierdzila, ze nie mogą sprostac naszym oczekiwaniom, poniewaz oni potraktowali całą sprawę jako reklamację. dziwne bo my niczego nie reklmowalismy!!!??? ciezko reklamowac cos, czego nawet sie nie otrzymało. finalnie po 6 tygodniach ponownie zamontowano nam drzwi: z 4 par, 2 zamontowano nie równo! a w ramach rekompensaty zaproponowano nam 15 % rabatu. to trochę śmieszne, bo przy pierwszych zakupach u nich otzrymalismy bez niczego 10%, wiec logiczne, że przy nastepnych zakupach daliby nam wiecej! oczywiscie nic juz u nich nie kupimy! mimo, że robia bardzo ładne rzeczy, to nie jest to wszystko warte tej ceny!!!

 

Szanowna Pani

dbając o opinię o naszej firmie co kilka miesięcy monitorujemy internet w poszukiwaniu opinii o naszych usługach. Dziękujemy za te uwagi. Jeżeli Państwo pozwolą udzielę krótkiej odpowiedzi. Od początku informujemy klienta o charakterze naszej manufakturowej produkcji. Na pierwszej stronie naszej umowy w ramce znajduje się wpis na ten temat. Dodatkowo do umowy dołączane jest świadectwo manufakturowego pochodzenia produktu i co to oznacza np jakie niedogodności może ( nie musi ) być narażony klient zamawiając produkty rzemieślnicze. Oczywiście piszemy wyraźnie że montaż można porównać do przymiarki garnituru szytego na miarę, jeśli wymagane będą poprawki wymaga to czasu w pewnych przypadkach wykonania nowego dopasowanego elementu, spowodowane jest brakiem takiego elementu z półki. Z punktu widzenia polskiego prawa, w którym produkt manufakturowy , rzemieślniczy traktowany jest jak pralka z taśmy pozostaje nam jedynie nazwać to zgodnie z interpretacją urzędów za reklamację., tak też robimy. Przepraszamy za wydłużony okres oczekiwania który nie powinien przekroczyć 3 tygodni czyli 21 dni. Mamy nadzieję że już zamontowane drzwi spełniają oczekiwania. W przypadku problemów zapraszamy do kontaktu . Działamy 7 dni w tygodniu od 10-22 trudno sobie wyobrazić aby salon handlowy nie odbierał telefonów lub serwis fabryczny czynny 5 dni tygodniu od 8 -16. Działamy od ponad 24 lat i żadnego klienta nie zostawiliśmy z problemem. Ubolewam , że stosunek do produktów wykonywanych ręcznie jest tak daleko w Polsce inny od tego co doświadczamy za granicą np w Hiszpanii lub Anglii gdzie wyroby tego typu nie tylko nadają jakość wnętrzu ale nobilitują właścicieli i wykonawcę zlecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

drzwi sa ładne, ale nie za taką cenę i nie w tej firmie!

przy podpisywaniu umowy firma wydaje sie byc bardzo profesjonalna, ładnie ubrani, mili, proponują kawe...profesjonalizm!

na 4 pary drzwi czekaliśmy nie 10, a 15 tygodni. nie wspomnę, juz ,że nikogo nie obchodziło oczywiście, że 7 tygodni miałam w domu wykute dziury do żywego betonu. ..żadnego przepraszam za miesięczne opóźnienie, a więc odstąpienie od umowy! po 15 tygodniach zaczęto montować drzwi , jednak po paru godzinach pan stwierdził, że muszą zabrać drzwi z powrotem na produkcję, ponieważ zrobiono nam złe drzwi. także zostalismy bez kasy, bez drzwi i z dziurami w scianie na kolejne 6 tygodni. od firmy nie dostawalismy zadnej informacji co sie stalo i kiedy mozna sie spodziewc kolejnego montażu. nie odpisywano na maila a jak juz odbierali telefon, to mowili, ze za chwile oddwonią i oczywiście nie oddzwaniali. w miedzy czasie postanowiliśmy zarzadalismy od firmy rekompensaty w postaci darmowych klamek ( w sumie za 500 zł- przy cenie 14,700 za 4 drzwi to uwazam ,ze i tak bylismy mało wymagajacy). oczywiscie na naszego kolejnego maila nikt nie odpowiedział, wiec musielismy udac sie do firmy osobiscie. firma stwierdzila, ze nie mogą sprostac naszym oczekiwaniom, poniewaz oni potraktowali całą sprawę jako reklamację. dziwne bo my niczego nie reklmowalismy!!!??? ciezko reklamowac cos, czego nawet sie nie otrzymało. finalnie po 6 tygodniach ponownie zamontowano nam drzwi: z 4 par, 2 zamontowano nie równo! a w ramach rekompensaty zaproponowano nam 15 % rabatu. to trochę śmieszne, bo przy pierwszych zakupach u nich otzrymalismy bez niczego 10%, wiec logiczne, że przy nastepnych zakupach daliby nam wiecej! oczywiscie nic juz u nich nie kupimy! mimo, że robia bardzo ładne rzeczy, to nie jest to wszystko warte tej ceny!!!

 

Szanowna Pani

dbając o opinię o naszej firmie co kilka miesięcy monitorujemy internet w poszukiwaniu opinii o naszych usługach. Dziękujemy za te uwagi. Jeżeli Państwo pozwolą udzielę krótkiej odpowiedzi. Od początku informujemy klienta o charakterze naszej manufakturowej produkcji. Na pierwszej stronie naszej umowy w ramce znajduje się wpis na ten temat. Dodatkowo do umowy dołączane jest świadectwo manufakturowego pochodzenia produktu i co to oznacza np jakie niedogodności może ( nie musi ) być narażony klient zamawiając produkty rzemieślnicze. Oczywiście piszemy wyraźnie że montaż można porównać do przymiarki garnituru szytego na miarę, jeśli wymagane będą poprawki wymaga to czasu w pewnych przypadkach wykonania nowego dopasowanego elementu, spowodowane jest brakiem takiego elementu z półki. Z punktu widzenia polskiego prawa, w którym produkt manufakturowy , rzemieślniczy traktowany jest jak pralka z taśmy pozostaje nam jedynie nazwać to zgodnie z interpretacją urzędów za reklamację., tak też robimy. Przepraszamy za wydłużony okres oczekiwania który nie powinien przekroczyć 3 tygodni czyli 21 dni. Mamy nadzieję że już zamontowane drzwi spełniają oczekiwania. W przypadku problemów zapraszamy do kontaktu . Działamy 7 dni w tygodniu od 10-22 trudno sobie wyobrazić aby salon handlowy nie odbierał telefonów lub serwis fabryczny czynny 5 dni tygodniu od 8 -16. Działamy od ponad 24 lat i żadnego klienta nie zostawiliśmy z problemem. Ubolewam , że stosunek do produktów wykonywanych ręcznie jest tak daleko w Polsce inny od tego co doświadczamy za granicą np w Hiszpanii lub Anglii gdzie wyroby tego typu nie tylko nadają jakość wnętrzu ale nobilitują właścicieli i wykonawcę zlecenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...