slawwoj 15.04.2007 12:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2007 Jak w temacie - jestem zupełnie zielony. Proszę oceńcie moj pomysł.Mam do zagospodrowania 120 mb wzdłuż ogrodzenia. Oczywiście planuje zasadzić tuje. problem polega na tym, że ziemia na mojej działce to glina do głebokości 3 metrów (R IIIb). Latem z tego robi sie skała.Mój pomysł wygląda tak: koparka zrobi wykop po linni sadzenie 0,5 m na 0,5 m i wybierze stamtąd glinę. Nastepnie wsypie tam czarną ziemię gdzie już ja posadzę tuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hanka55 15.04.2007 13:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2007 Korzenie = korona.Jeśli jest to czysta glina, to proponuję wykop 1 x 1m. W dół 80 cm czarnoziemu lub miesznakę ( 30% glina+30% piasek+ 30%kompost/ czarnoziem/ przekompostowany obornik/ ziemia spod pieczarek) - dopiero w to, sadzić thuje i zasypać, wyrównując do szyjki korzeniowej, czyli tak głeboko, jak rosły w szkółce. Ten rów, będzie stanowił ziemną donicę i pozwoli by krzewy ROSŁY w GÓRĘ i w DÓŁ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania