Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Komentarze do dziennika Magdy i Andrzeja


andy_n

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 116
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Witam i gratuluję dobrego gustu :D. Sam obecnie bduję APS 136, jestem na etapie elektryki i tynków. Życzę powodzenia- projekt nie należy do łatwych i tanich /ach ten dach.../.

Wiem, wiem. :wink:

Gdzieś się już spotkaliśmy. Chyba na forum w którymś wątku o tym projekcie.

Może udzielisz mi jakiś rad czego unikać lub zmienić, a na co zwrócić szczególną uwagę.

Szkoda, że mieszkasz tak daleko. Chętnie obejrzałbym jak wygląda Twój dom w naturze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pytam.

Jaką wysokość parapetów ustaliłeś pod oknami w salonie a jaką w drugim pokoju na parterze i w kuchni.

Z projektu wynika, że okno salonowe jest piekielnie nisko, tj. 75 cm.

Kuchenne ma h=95 cm.

 

Zlikwidowałeś stopień w salonie czy zostawiłeś?

Jaką wysokość pokoi na poddaszu ustaliłeś? W projekcie jest 250 cm a mnie kusi 260 cm. Co Ty na to?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

andrzej74

Czy pamiętasz może ile zużyłeś bloczków betonowych do budowy fundamentu?

Ostatnio zacząłem się zastanawiać czy fundament stawiać z bloczków czy też zrobić lany. Chodzi wyłącznie o względy finansowe.

A właśnie jaki w Twoim przypadku był koszt fundamentu (stanu zero)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więc pytam.

Jaką wysokość parapetów ustaliłeś pod oknami w salonie a jaką w drugim pokoju na parterze i w kuchni.

Z projektu wynika, że okno salonowe jest piekielnie nisko, tj. 75 cm.

Kuchenne ma h=95 cm.

 

Zlikwidowałeś stopień w salonie czy zostawiłeś?

Jaką wysokość pokoi na poddaszu ustaliłeś? W projekcie jest 250 cm a mnie kusi 260 cm. Co Ty na to?