Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kłopoty z uzyskaniem od producenta opisu montażu


Gość

Recommended Posts

Obecnie już zakupiłem drzwi Key-Lock RON wraz z stalowym progiem. Niestety, uważam brak instrukcji montażu drzwi za lekceważenie klienta. Utrata 2 letniej gwarancji przy samodzielnym montażu jest i tak dużą "karą" - a co mają powiedzieć właściciele firm budowlanych że są zmuszani do płacenia innym zewnętrznym firmom za monta drzwi?

Ogólnie jestem "zadowolony" z produktu, choć zauważyłem wadę fabryczną (pod okleiną znajduje się ciało obce, które dostało się pod nią w czasie procesu technologicznego i tworzy kilkumilimetrowe wybrzuszenie). Obecnie zastanawiam się czy nie reklamować drzwi, które powinne spełniać normę 9002. Mam nadzieję, że firma Key-Lock dba o swoje dobre imię i ma na względzie dobro klientów i prześle na poniższy adres kompletną instrukcję montażu drzwi RON, komponentów, ościeżnicy wraz z progiem i zamka rozporowego tych drzwi.

Czy ktoś dyspomuje taką instrukcją montażu? Proszę o pomoc

Artur

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Normę ISO 9002 musi spełniać firma, a nie drzwi. Ty zgłaszasz reklamację, oni wewnętrznie niezgodność i muszą realizować procedurę postępowiania z wyrobem niezgodnym. Nie masz jednak możliwości sprawdzenia ich procedur i jak się toczy sprawa. Jednak kiedy Cię oleją totalnie, to chyba możesz poprosić ich o certyfikat i chyba możesz zgłosić sprawę do jednostki certyfikującej, a oni mogą ich kontrolnie zaudtować. Zdaje się, że każdy wyrób powinien posiadać instrukcję obsługi i to po polsku. Może na to też możesz się poskarżyć do firmy certyfikującej lub organizacji konsumenckiej. Postrasz ich to może szybciej Ci dostarczą i uwzględnią reklamację.

Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 years później...

ja mam drzwi ron (tzn. rozbudowana wersje) i jestem bardzo zadowolnony :-) ,wszystko pracuje poprawnie,nie mam najmniejszych problemow ,,, kupilem z montazem,ale mimo wszystko warto bylo zaplacic ,,,,fachowe doradztwo i obsluga (za dwukolorowe nic nie doplacalem)

instrukcje mialem w komplecie,i szczerze to wydaje mi sie ,ze lepiej zaplacic za montaz,niz samemu sie przy tym grzebac :)

 

polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...