Gość 26.02.2002 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2002 Obecnie już zakupiłem drzwi Key-Lock RON wraz z stalowym progiem. Niestety, uważam brak instrukcji montażu drzwi za lekceważenie klienta. Utrata 2 letniej gwarancji przy samodzielnym montażu jest i tak dużą "karą" - a co mają powiedzieć właściciele firm budowlanych że są zmuszani do płacenia innym zewnętrznym firmom za monta drzwi? Ogólnie jestem "zadowolony" z produktu, choć zauważyłem wadę fabryczną (pod okleiną znajduje się ciało obce, które dostało się pod nią w czasie procesu technologicznego i tworzy kilkumilimetrowe wybrzuszenie). Obecnie zastanawiam się czy nie reklamować drzwi, które powinne spełniać normę 9002. Mam nadzieję, że firma Key-Lock dba o swoje dobre imię i ma na względzie dobro klientów i prześle na poniższy adres kompletną instrukcję montażu drzwi RON, komponentów, ościeżnicy wraz z progiem i zamka rozporowego tych drzwi. Czy ktoś dyspomuje taką instrukcją montażu? Proszę o pomoc Artur Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/780-k%C5%82opoty-z-uzyskaniem-od-producenta-opisu-monta%C5%BCu/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Frankai 26.02.2002 15:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2002 Normę ISO 9002 musi spełniać firma, a nie drzwi. Ty zgłaszasz reklamację, oni wewnętrznie niezgodność i muszą realizować procedurę postępowiania z wyrobem niezgodnym. Nie masz jednak możliwości sprawdzenia ich procedur i jak się toczy sprawa. Jednak kiedy Cię oleją totalnie, to chyba możesz poprosić ich o certyfikat i chyba możesz zgłosić sprawę do jednostki certyfikującej, a oni mogą ich kontrolnie zaudtować. Zdaje się, że każdy wyrób powinien posiadać instrukcję obsługi i to po polsku. Może na to też możesz się poskarżyć do firmy certyfikującej lub organizacji konsumenckiej. Postrasz ich to może szybciej Ci dostarczą i uwzględnią reklamację. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/780-k%C5%82opoty-z-uzyskaniem-od-producenta-opisu-monta%C5%BCu/#findComment-7536 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cyzyk 26.11.2005 21:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 ja mam drzwi ron (tzn. rozbudowana wersje) i jestem bardzo zadowolnony ,wszystko pracuje poprawnie,nie mam najmniejszych problemow ,,, kupilem z montazem,ale mimo wszystko warto bylo zaplacic ,,,,fachowe doradztwo i obsluga (za dwukolorowe nic nie doplacalem) instrukcje mialem w komplecie,i szczerze to wydaje mi sie ,ze lepiej zaplacic za montaz,niz samemu sie przy tym grzebac polecam Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/780-k%C5%82opoty-z-uzyskaniem-od-producenta-opisu-monta%C5%BCu/#findComment-911016 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.