Gość 26.02.2002 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2002 Obecnie już zakupiłem drzwi Key-Lock RON wraz z stalowym progiem. Niestety, uważam brak instrukcji montażu drzwi za lekceważenie klienta. Utrata 2 letniej gwarancji przy samodzielnym montażu jest i tak dużą "karą" - a co mają powiedzieć właściciele firm budowlanych że są zmuszani do płacenia innym zewnętrznym firmom za monta drzwi? Ogólnie jestem "zadowolony" z produktu, choć zauważyłem wadę fabryczną (pod okleiną znajduje się ciało obce, które dostało się pod nią w czasie procesu technologicznego i tworzy kilkumilimetrowe wybrzuszenie). Obecnie zastanawiam się czy nie reklamować drzwi, które powinne spełniać normę 9002. Mam nadzieję, że firma Key-Lock dba o swoje dobre imię i ma na względzie dobro klientów i prześle na poniższy adres kompletną instrukcję montażu drzwi RON, komponentów, ościeżnicy wraz z progiem i zamka rozporowego tych drzwi. Czy ktoś dyspomuje taką instrukcją montażu? Proszę o pomoc Artur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Frankai 26.02.2002 15:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Lutego 2002 Normę ISO 9002 musi spełniać firma, a nie drzwi. Ty zgłaszasz reklamację, oni wewnętrznie niezgodność i muszą realizować procedurę postępowiania z wyrobem niezgodnym. Nie masz jednak możliwości sprawdzenia ich procedur i jak się toczy sprawa. Jednak kiedy Cię oleją totalnie, to chyba możesz poprosić ich o certyfikat i chyba możesz zgłosić sprawę do jednostki certyfikującej, a oni mogą ich kontrolnie zaudtować. Zdaje się, że każdy wyrób powinien posiadać instrukcję obsługi i to po polsku. Może na to też możesz się poskarżyć do firmy certyfikującej lub organizacji konsumenckiej. Postrasz ich to może szybciej Ci dostarczą i uwzględnią reklamację. Powodzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
cyzyk 26.11.2005 21:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Listopada 2005 ja mam drzwi ron (tzn. rozbudowana wersje) i jestem bardzo zadowolnony ,wszystko pracuje poprawnie,nie mam najmniejszych problemow ,,, kupilem z montazem,ale mimo wszystko warto bylo zaplacic ,,,,fachowe doradztwo i obsluga (za dwukolorowe nic nie doplacalem) instrukcje mialem w komplecie,i szczerze to wydaje mi sie ,ze lepiej zaplacic za montaz,niz samemu sie przy tym grzebac polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.