Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

BROTJE - problem z piecem i serwisem (BIMs Plus)


kasiaR

Recommended Posts

Witam serdecznie,

Pod koniec czerwca 2006 kupilismy piec kondensacyjny firmy Brotje z zasobnikiem i inymi urzadzeniami (jakies mieszacze, zawory specjalne itd *podłogówka na oddzielnych obiegach itp). Piec i firma była polecana kilkanascie razy na tym forum.

 

Mamy z tym piecem jak i serwisem (Firmą BIMs Plus przedstawiciel Firmy Brotje w Polsce) same problemy, począwszy od pierwszej wizyty przy uruchamianiu, kolejno dokupowaniu części o których handlowiec "zapomniał ' przy przygotowywaniu oferty, usterek / zawieszania sie pieca, 4- rokrotnej wymiary sterownika pokojowego!! i Oczywiście dopłaty do niego bo Pan sie pomylił i dobrał zły niekompatybilny do całego zestawu. Historia bardzo długa a wydatki jeszcze większe. Bark profesjonalizmu!!!!

 

W momencie kiedy przygotowywana była oferta wszystko było pieknie, w momencie kirdy za piec juz zapłacilismy, okazało sie,że jednak ten komin odpowaczajacy jest nie dobry i musimy kupic ten drozszy bo Pan nie podpisze odbioru /uruchomienia pieca.

 

Brak kompetentnych osób, brak możliwości usunięcia awarii, nawet gdy tłumaczy sie ,że nie ma się ciepłej wody!! Nic nikogo nie interesuje, a szczególnie Szefa Serwisu , który zachował sie jak "....." nie chciał ze mną rozmawiać i powiedział mi, abym zadzwoniła pod numer tel 0-801 Brotje i abym sie tam nagrała!!! Szok! (W gwarancji widnieje informacja 24 godzinny serwis)

Czasami na przyjazd serwisanta czekaliśmy kilka dni!! Bo nie miał czasu. A jak juz przyjechał po kilku dniach Szef serwisu to nic nie naprawił tylko powiedział,że przyjedzie ktoś inny.

 

Kolejna rzecz piec który jest piecem kondensacyjnym i powinien pracować na niskich temperaturach , rozgrzewa grzejniki do takiej temperatury ,że nie można ich dotknąć przez moment. No i Oczywiscie wiąże się to ze zużyciem gazu - rachunki od 800 zł - 1300 zł miesięcznie !!!! http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/galy2.gif

 

Kondensat - no nie , bardzo oszczędny. Dla serwisu tej firmy to normalne - Pan nas pocieszył i powiedział,że Inni Klinci płacą wiecej.http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/leje2.gif

 

 

Wczoraj pojawiła sie kolejna usterka , dzwoniac do serwisu oczywiscie usłyszałam ,że nikt nie przyjedzie do nas o 17.00 , dopiero jutro. Kiedy przedstawiłm problem - (jakiś błąd 133) - Pan poinformował mnie o prawdopodobnej konieczności wymiany kolejnej cześci w piecu !

 

Piec mimo zadanych mu ustwień (parametrów) "robi" co innego. Zadajac mu dana temp. piec nagrzewa pomieszczenia do duzo wyzszej temeratury. Czasami samoczynnie włącza sie tryb dzienny (właczony palnik przez cały dzien kiedy nie ma nas w domu)= ogromne zuzycie gazu, mimo iz tryb dzienny mamy ustawiony w danych godzinach w ciągu dnia. Parametry były ustawiane wielokrotnie przez serwis Brotje (Bims Plus).

 

Granice naszego wku.... zostały przekroczone i mamy tego dość .

 

http://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gifhttp://www.forum.aisha.pl/templates/subSilver/images/smiles/zly3.gif

 

Oczywiscie Nie polecam Firmy BIMs Plus ani urządzeń firmy Broetje NIKOMU!!!

 

 

Pozdrawiam i prosze o pomoc , co mamy zrobić w takim przypadku???

KasiaR

 

P.S. nikomu nie życzę takich doświadczeń z tą firmą jakie my mamy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 48
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Wczoraj był serwisant z zewnetrznej firmy tylko współpracujacej z firma Bims, Pardzo miły Pan w przeciwienstwie do Szefa serwisu Bims Plus w Warszawie. (temy Panu mimo iż mieszka niedaleko nigdy nie chce się do nad podjechać).

 

Po 9 miesiacach uzywania pieca Brotje - wczoraj został wymieniony palnik.

Uszkodzony Panik wywoływał bład 133- zawieszenie sie pieca , brak ciepłej wody = zimne grzejniki, zimna kapiel.

 

Ciekawe co znowu padnie z tym piecu. :evil:

 

Pozdrawiam,

KasiaR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, mam znajomego w Niemczech, i kupił Brötje bo mają jeden z najlepiej działających na tamtym rynku serwisów. Generalnie z kotła jest bardzo zadowolony i polecał abym go załozył. Troszkę poczytałem i okazało się, że w Polsce tak kolorowo już nie jest, o czym świadczą Twoje posty. Wiem, że nic tym pisaniem nie pomogę, ale życzę sukcesu w tej nierównej walce. Jeżeli ktoś z Was zna nimiecki, napiszcie skargę prosto do producenta. Myślę, że odniesie skutek.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, mam znajomego w Niemczech, i kupił Brötje bo mają jeden z najlepiej działających na tamtym rynku serwisów. Generalnie z kotła jest bardzo zadowolony i polecał abym go załozył. Troszkę poczytałem i okazało się, że w Polsce tak kolorowo już nie jest, o czym świadczą Twoje posty. Wiem, że nic tym pisaniem nie pomogę, ale życzę sukcesu w tej nierównej walce. Jeżeli ktoś z Was zna nimiecki, napiszcie skargę prosto do producenta. Myślę, że odniesie skutek.

 

Dzieki za informacje i radę, mamy zamiar napisać Reklamację / Skargę do Bimsu z kopią niemiecką do głownego oddziału niemieckiego Brotje.

 

Pozdrawiam,

KasiaR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj był serwisant z zewnetrznej firmy tylko współpracujacej z firma Bims, Pardzo miły Pan w przeciwienstwie do Szefa serwisu Bims Plus w Warszawie. (temy Panu mimo iż mieszka niedaleko nigdy nie chce się do nad podjechać).

 

kasiaR:

 

No wlasnie chcialem ci poradzic, zebys zmienila serwistanta. Ja mam kociol Broetje, i nie mam zadnych problemow. Z opisanych przez ciebie problemow wynika, ze najpilniejsza rzecza do wymiany w twoim systemie grzewczym jest wlasnie serwisant.

 

Powodzenia,

Maciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj był serwisant z zewnetrznej firmy tylko współpracujacej z firma Bims, Pardzo miły Pan w przeciwienstwie do Szefa serwisu Bims Plus w Warszawie. (temy Panu mimo iż mieszka niedaleko nigdy nie chce się do nad podjechać).

 

kasiaR:

 

No wlasnie chcialem ci poradzic, zebys zmienila serwistanta. Ja mam kociol Broetje, i nie mam zadnych problemow. Z opisanych przez ciebie problemow wynika, ze najpilniejsza rzecza do wymiany w twoim systemie grzewczym jest wlasnie serwisant.

 

Powodzenia,

Maciej

 

No nie tylko,

Bo od samego początku były problemy ze źle dobranymi częściami (niekompatybilne do pieca regulatory) Kolejno dokupowane cześci podwyższały cene całej kotłowni- a o naszych potrzebach wymaganiach informowalismy przed ofertowaniem praconika firmy Bims. Źle dobrał urządzenia.

Jeżeli chodzi o serwis to tylko do naszego domu przyjezdzało 2 serwisanów (jeden szef serwisu Brotje (Bims ) Który nie bardzo chciał nam pomóc, zawsze miał jakąs wymówkę - przyszedł zerknął i zadzownił po innego serwisanta - z firmy zewnetrznej i tylko ten Pan do nas przyjezdza zawsze wszystko naprawia (Pan o.k. zawsze sprawdza naparwi), ale ile mozna naprawiac piec który jest "nowy".

 

Kolejny problem to praca pieca na wysokich temp. mimo iz jest to piec kondensacyjny. Wczoraj serwisan pozmieniał nam parametry (krzywe itd) a piec nadal nagrzewa tak grzejniki,że nie mozna ich dotknąć = duże zuzycie gazu.

Wczoraj został tez wymieniony uszkodzony palnik - wyoływał bład 133 - zawieszenie sie pieca - brak pracy , ciepłej wody.

 

Uszkodzone (wadliwe) czy niewspółpracujące ze sobą cześci , czy praca pieca na innych temp niz wg norm dla piecy kondensacyjnych to chyba nie tylko wina człowieka, ale i wadliwośc pieca. :-?

 

Pozdrawiam,

KasiaR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasiu znam te firme z innej strony - ludzi którzy tam pracuja

i powim ci ze on maja wszytko głęboko w d....., nawet jak napiszesz do Brotje niemcy tez nic nie da - zwis i luzik

dlatego pomimo tego ze mam bimsa prawie pod nosem i masa znajomych tam pracujących .......... odradzali mi z całego serca te kotły ze wzgledu na często przypadkowych serwisantów.

 

tak na marginesie BIMS nalezy do http://www.GC-Gruppe.de

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasiu znam te firme z innej strony - ludzi którzy tam pracuja

i powim ci ze on maja wszytko głęboko w d....., nawet jak napiszesz do Brotje niemcy tez nic nie da - zwis i luzik

dlatego pomimo tego ze mam bimsa prawie pod nosem i masa znajomych tam pracujących .......... odradzali mi z całego serca te kotły ze wzgledu na często przypadkowych serwisantów.

 

tak na marginesie BIMS nalezy do http://GC-Gruppe.de [/b]

 

W takim razie trzeba zaproponować firmie Brötje DE współpracę. Bims prowadzi rózne inne interesy i średnio zajmują się to marką. Kotły są dobre, trochę reklamy, zbudowanie sieci sewrisowej, koniunktura jest niezła... Tylko zarabiać :wink:

 

kasiaR - pracuję w dziale reklamacji, aie nie są to kotły CO. Moja rada, dzwoń, pisz, proś o rozmowę z kierownikiem, napisz skargę do Niemiec. Bądź upierdliwa. Weź ich na zmęczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie trzeba zaproponować firmie Brötje DE współpracę. Bims prowadzi rózne inne interesy i średnio zajmują się to marką. Kotły są dobre, trochę reklamy, zbudowanie sieci sewrisowej, koniunktura jest niezła... Tylko zarabiać :wink:

 

jak masz jakiś milionik Euro wolny to moge dac ci kilka pomysłów przy prawie 0 otoczeniu konkurencyjnym :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kasiu znam te firme z innej strony - ludzi którzy tam pracuja

i powim ci ze on maja wszytko głęboko w d....., nawet jak napiszesz do Brotje niemcy tez nic nie da - zwis i luzik

dlatego pomimo tego ze mam bimsa prawie pod nosem i masa znajomych tam pracujących .......... odradzali mi z całego serca te kotły ze wzgledu na często przypadkowych serwisantów.

 

tak na marginesie BIMS nalezy do http://www.GC-Gruppe.de

 

Dzieki Rezi, ja też mieszkam niedaleko Bimsu na Białołecę- "rzut beretem" :evil:

 

może i nic nie da pisanie, ale może warto choć spróbować :wink: :roll:

 

pozdrawiam,

KasiaR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

August Brötje GmbH · P. O. Box 1354 · 26171 Rastede/Germany

Phone +49 4402.80-0 · Fax +49 4402.80583 · http://www.broetje.de

 

lub do koncernu głównego, właściciela

 

Baxi Group

Stanier Way/ Wyvern Business Park

Derby/ DE21 6BF

U.K.

tel : +44 (0)1332 54 54 00, fax : +44 (0)1332 54 54 10

 

Rezi WIELKIE dzięki :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja trafiłem na dobry piec /Turbo nie kondensat co prawda/ dobrego instalatora i serwisanta więc nie mogę powiedziec złego słowa.Natomiast z opinii sprzedawcy w hurtowni instalacyjnej wynikało ,że autoryzowanego serwisanta lepiej szukac bez pośrednictwa BiMSu.

Moim zdaniem problem w Twoim przypadku jest ze sprzedawcą i po trosze z instalatorem.Mój wszystko policzył,dobrał piec i wszystkie puperele,dodatkowe rury,kominy itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 weeks później...
Witam! faktycznie firmie Bims plus daleko do profesjonalizmu. Ja jednak zakupiłam piec Broetje i trafiłam na moje szczęscie chyba na jedynego fachowca serwisanta w tej firmie. Człowiek od razu wzbudza zaufanie jako fachowiec . Kocioł pracuje juz dwa lata bez problemu a do tego co najważniejsze facet nigdy nie wyłącza telefonu i większośc moich wątpliwości wyjaśnia mi telefonicznie i nie zdziera kasy. także ja moge tylko polecać kociołki i współczuć tym co nie trafili tak dobrze jak ja :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! faktycznie firmie Bims plus daleko do profesjonalizmu. Ja jednak zakupiłam piec Broetje i trafiłam na moje szczęscie chyba na jedynego fachowca serwisanta w tej firmie. Człowiek od razu wzbudza zaufanie jako fachowiec . Kocioł pracuje juz dwa lata bez problemu a do tego co najważniejsze facet nigdy nie wyłącza telefonu i większośc moich wątpliwości wyjaśnia mi telefonicznie i nie zdziera kasy. także ja moge tylko polecać kociołki i współczuć tym co nie trafili tak dobrze jak ja :D

dział marketingu Bims-a się obudził ?? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...