GrzesH 31.05.2007 12:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 Witam Zmywarka kupiona, piekarnik + płyta też, powoli przychodzi czas na lodówkę. Oczywiście walory wizualne wybiera żona resztę musze ja, a niestety nie znam się na tym sprzęcie, dlatego prosze o pomoc. Może określę co bierzemy pod uwagę. Lodówka wolnostojąca 9reszta szprzetu jest pod zabudowę i naszym zdaniem jeszcze jedna szawka to bedzie za dużo, zresztą srebrne lodóki są same w sobie bardzo ładne ), wysokość 200 cm, kolor srebrny, cena do 2500 PLN. Na czym nam zalezy to przedewszystkim wygląd, cicha praca i nieawaryjność. Po poszukiwaniach wybraliśmy trzy modele trzech różnych producentów, które nam sie podobają, sa to: Ariston MBL 2022 C Indesit BAAN 34 VPS Electrolux ENB 39405 S Teraz prosze o opinie znawców, która z tych trzech marek byłaby najlepsza (w jednym ze sklepów sprzedawca mówił ze tylko Electrolux (najlepszy agregat) się liczy, w innym natomiast polecano Aristona). Wczesniej odrzucilismy marki Siemens, Bosch - surowy wyglad w środku, Samsung - podono czesto sie psują.... Będe wdzięczny za każda radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ambroma 31.05.2007 13:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 Polecam Electrolux. Mam lodówko-zamrażarkę, na dwa agregaty. Działa super, jest bardzo funkcjonalna, zwłaszcza jedna duża szuflada na dole na warzywa. Są bardzo długo świeże, nie wysychają i w w ogóle produkty przechowują się znakomicie. Polecam tę markę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
chopinetka 31.05.2007 14:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Maja 2007 WitamA nie braliście pod uwagę marki Liebherr? Ja mam ją już parę lat, działa bezawaryjnie. Jeżeli bedę musiała ją zostawić w mieszkaniu, to do domu kupię sobie taka samą. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania