andżelka 11.06.2007 13:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 Zaproponowano mi na składzie porotherm węgierski klasa 10 , sama już nie wiem czy lepiej odżałować i kupić polską klasę 15. Czy wy kupujecie 15kę, uważacie że dobrze jest dołożyć te trochę kasy i mieć jakościowo lepszy towar, słyszałam gdzieś głosy że można spotkać lepszą jakościową czeską 10kę niż polską 15kę???? Może pytanie wyda wam się śmieszne ale jestem kompletnym laikiem, a obecne ceny materiałów skłaniają do kalkulacji ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gogo5660 11.06.2007 13:50 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 Ja mam porotherm ale szczerze mowiac nie mam pojecia czy mam 10 15 a moze nawet 20 kurde ale obciach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
andżelka 11.06.2007 14:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 I tak powinno być ja powinnam wziąść ten tańszy i się cieszyć, a szukam dziury w całym. W sumie mi i tak każdy sprzedawca wmówi co tylko chce bo jestem zielona łączka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gogo5660 11.06.2007 14:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2007 Wiesz to jest tak ze i tak do konca sie nie dowiesz o wlasciwosciach materialu jaki kupujesz... kupuj ten tanszy ale podstawa zeby byly atesty bo bez tego to lipa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania