Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Uszkodzony sprzęt - prośba o radę


Kipcior

Recommended Posts

Tym razem chciałem sie poradzić forumowiczów w nastepującej sprawie. Zakupiłem w sklepie hoopla lodówkę Electroluxa oraz zmywarkę Siemensa. Ceny bardzo dobre, zamówiłem w środę, w piątek był już kurier, dowiózł pod wskazane miejsce. Wyładowaliśmy sprzęt do garażu na parterze, dokonałem oględzin zewnętrznych dość dokładnie, ale ze względu na fakt, ze sprzęt był zapakowany fabrycznie bardzo dobrze i dokładnie, oraz paczka nie posiadała absolutnie żadnych śladów uszkodzenia zewnętrznego (styropian i folia przezroczysta dookoła nie były dziurawe, pourywane), nie rozrywałem tejże folii tym bardziej iż w perspektywie miałem przeniesienie sprzętu do mieszkania do góry. Sprzęt przenosiłem wczoraj, wczoraj również rozpakowywałem i nie zauważyłem aby cokolwiek było nie tak. Dzisiaj pojechaliśmy z żoną obejrzeć jeszcze raz naszą lodóweczkę i okazało się iż w odpowiednim świetle bardzo dokładnie widać na dolnych drzwiach od zamrażarki wgniecenie pionowe wysokości ok cenymetra (wygląda jakby to było wgniecenie po śrubokręcie lub podobnym narzędziu). Inox nie jest zdrapany, ale jest lekkie wgniecenie niestety widoczne z pewnych katów dość mocno no i od frontu. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że popełniłem błąd nie dokonując bardzo dokładnych oględzin przy odbiorze ale z drugiej strony patrząc na okoliczności powyżej opisane nigdy nie spodziewałbym się że coś tam może być nie tak. No w końcu gdzie my żyjemy, jeśli kupuje się nowy sprzęt to nie można zakładać że coś jest zepsute.

 

Teraz powstaje pytanie co w tej sytuacji robić. Oczywiście w regulaminie sklepu wszędzie jest napisane, że podstawą jakiejkolwiek reklamacji jest protokół sporządzony przy odbiorze w obecności kuriera. Jakkolwiek kurier powiedział, że gdyby po wypakowaniu okazało się że coś nie tak to można w ciągu tygodnia dzwonić do niego. Bez dwóch zdań będę próbował kontaktować się ze sklepem i zgłaszać to, ale pytanie jak to najlepiej zrobić, żeby cokolwiek wywalczyć no i czy w ogóle w tej sytuacji jest szansa uzyskać reklamację z tego tytułu??? Proszę o rady i opinie.

 

Trochę jestem wkurzony bo wszystko naprawdę wyglądało super, i tu na sam koniec taki lekki zawód. Niby małe wgniecenie ale na froncie no i na nowym sprzęcie.Jest to powiem szczerze lekko irytujące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...