kadra 25.06.2007 05:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 no właśnie... Nie znam się na tym kompletnie.Wpisałam sobie w google o tym zakładaniu, i wyrzuciło mi dużo stron i piszą tam żeby założyć, że za darmo, że żadnych limitów...No ale wierzyć im? jak to za darmo? Na pewno będą coś ode mnie chcieli.Doradźcie pls jak to się robi?kadra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
niktspecjalny 25.06.2007 05:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 http://www.dbv.pl/install.php ,np. tu.Poproś JoShi ona Ci pomoże lepszej w tym temacie nie ma. pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kadra 25.06.2007 06:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 dzięki NSgdzieby tu znaleźć JoShi... chyba do ogrodów i psychologa czasem zagląda, chyba tam napiszę słówko...buzia_K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 25.06.2007 13:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Jestem, ale nie bardzo załapałam co cię dręczy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
gogo5660 25.06.2007 19:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 dzięki NS gdzieby tu znaleźć JoShi... chyba do ogrodów i psychologa czasem zagląda, chyba tam napiszę słówko... buzia_K JoShi jest wszechobecna i wszechwiedzaca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 26.06.2007 00:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 26.06.2007 00:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania