kgasiorowska 25.06.2007 18:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2007 Czy ktos z Was budowal dom z austriackiego pustaka EDER? Czy jwg Was jakosciowo ta cegla jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wecek 15.08.2007 18:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 Witam. Super cegła. Porównywalna z Winerbergiem. Mam już parter wymurowany. Budowlańcy byli b. zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kgasiorowska 15.08.2007 18:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2007 my juz mamy caly domek z tej cegly i faktycznie jest super , ale do wienebergera bym jej nie porownala, ktoru jest krzywy, zwlaszcza ten niemiecki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Pitekk 27.08.2007 12:55 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Powiem Ci tak Pracuję jako specjalista od spraw jakości w tej branżyPomimo że z Wienebergerem mam dużo do czynienia i z niego budowałem widziałem pustaki Eder. Polecam ,są lepsze. Pustak jest na górze i dole szlifowany przez co lepiej pasuje do siebie także na spoiwie pionowej pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Martak80 19.10.2007 06:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2007 Witam! Polecam wszystkim cegly EDER! Maz wybudowal dom z tych pustakow. Jestesmy bardzo zadowolenii. Ceny sa bardzo przystepne. Jakosc bardzo dobra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
geronimo78 04.02.2008 08:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Lutego 2008 Witam, jestem ciekaw czy ten EDER to tak jak porotherm też jest cegłą poryzowaną? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania