nektarynka 26.06.2007 09:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2007 Dostałam warunki z wodociagów i kanalizacji, wg nich mogę podłączyc się do istniejącej kanalizacji sanitarnej i sieci wodociagowej (woda po drugiej stronie ulicy, kanalizacja bezpośrednio przy działce.) Dane dotyczące kanalizacji:- pcv o 160- nadzór pokrywa inwestor Dane do wody:- sieć wod. o gł. 1,4 m i o50- cisnienie robocze 0,25 Mpa- sieć min. 1,4 pod pow. terenu- zaprojektowac za pomoca nawiertki cisnieniowej- koszt nadzoru - inwestor Nie znam się na tym, więc 1 pytanie:1. czy to zwyczajowe parametry i wytyczne czy jakies problemowe? i kolejne:2. przy takich założeniach jaki może byc koszt wykonania obu inwestycji? 3. jak liczy sie wykonanie przyłącza - do granicy działki czy do domu? (do granicy działki to kanalizacja idzie zaraz przy działce, a od rury wody dzieli mnie asfaltowa droga gminna, jednokierunkowa) natomiast dom jest w głębi działki, 30 m od granicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania