Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

przyklejanie styropianu

jadek

Recommended Posts

• Odpowiedzi 128
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

To wygląda jak mój pierwszy raz w życiu kładziony styropian, tyle że ja jestem inżynierem i przynajmniej w teorii wiem jak się to powinno robić :D

Na razie sytuacja tragiczna nie jest, pójdzie piana, siatka, klej i wszystko będzie OK, ale trzeba by tych ludzi mocno pilnować bo wyraźnie widać, że robią to pierwszy raz. Trzeba zwrócić uwagę na to, aby płyty przyklejali równo w tej samej płaszczyźnie, trzeba mieć łatę 2,5 - 3 m przykładać do płyt i patrzeć czy nie ma szczelin. Jeśli będą to ekipa będzie mówić: " to się zeszlifuje" - jeśli wiedzą że tak można, ale lepiej gdy jest równo bez szlifowania. Jeśli tego nie dopilnujesz to potem po otynkowaniu, przy pewnym kącie padania światła na elewacji będą widoczne zarysy styropianowych płyt co jest oczywiście niedopuszczalne. ... to oczywiście kropelka w morzu tego co można jeszcze spaprać.

no ale co z tego że ich teraz wywalę następni może przyjdą w przyszłym roku pytanie czy tak przyklejony styropian nie będzie powodował pękania tynku bo jeżeli chodzi o mostki termiczne to chyba takie szczeliny po zapiankowaniu nie tworzą mostka. Poza tym i tak po polożeniu tynku styropianu nie widać. na co zwrócić uwagę podczas prac tynkarskich?

Poza tym i tak po polożeniu tynku styropianu nie widać.

Widać!!! I to całe płyty!!!

...jak już tak zaczęli to skończą jeszcze gorzej! Ja bym ich do tynku już nie brał! No chyba że stać Cię na wyrzucenie pieniędzy w błoto... Ciekawe co zrobią na łączeniu styropianu i wełny mineralnej... Boże Ty patrzysz i nie grzmisz!

styropian jest z frezem więc raczej nie ma możliwości krzywo go przykleić

To wygląda jak mój pierwszy raz w życiu kładziony styropian, tyle że ja jestem inżynierem i przynajmniej w teorii wiem jak się to powinno robić