marysiah 08.07.2007 18:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 Mam działkę narożną, z jednej strony droga powiatowa, z drugiej lokalna miejska.Wystąpiłam o WZ na budowe domku jednorodzinnego, czekam już trzeci miesiąc i troche się niecierpliwię.Boję się że jak mi każą odstąpić 20 m od drogi powiatowej, taka jest linia zabudowy na naszej ulicy,i zrównać dom z linią zabudowy przy ulicy lokalnej, to mój dom po prostu się nie zmieści.Działka ma tylko 6 arów.Jestem zielona w temacie, pocieszcie mnie choć trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 08.07.2007 18:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 nie bardzo jest jak pocieszać : może nie karzą ? Zaczniesz się martwić jak dostaniesz WZ. To zdrowsze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sofix 08.07.2007 20:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 Jestem w podobnej sytuacji, widziałem nawet projekt decyzji o braku wydania WZ dla mojej działki, właśnie z powodu linii zabudowy, ale wciąż walczę i będę podperał się Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury 26.08.2003 w sprawie sposobu ustalania.... . Zauważ, że w każdym z tych artykułów w ostatnich ustępach jest mowa o możliwości ustalenia innego sposobu określania warunków np. linii, wskaźnika itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
retrofood 08.07.2007 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Lipca 2007 W przewidywanej juz niedługo nowelizacji Prawa Budowlanego, kwestia odleglości została potraktowana znacznie łagodniej, niż do tej pory. proponuję zapoznać się z projektem na stronach min. budownictwa, sledzić na bieżąco proces zmian legislacyjnych i (niestety) w przypadku trudności - trochę poczekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania