Leeoo 13.07.2003 19:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2003 Witam!!!Jestem początkujący i chcialbym sie dowiedziec ile sie tylko da na temat uprawnien budowlanych.Jakie warunki trzeba spelnic by sie ich "dorobic" Ile kosztuja i wszystkie ciekawostki na ich temat.Za wprowadzenie bede wdziczny z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pitbull 14.07.2003 10:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2003 Uzyskiwanie uprawnien reguluje rozporzadzenie w Dzienniku Ustaw. Serwis abc.com.pl - poszukaj.Zalezy jakie masz wyksztalcenie i jakie uprawnienia chcesz uzyskac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pitbull 14.07.2003 10:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2003 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA INFRASTRUKTURY z dnia 19 lipca 2002 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. (Dz. U. Nr 134, poz. 1130) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Leeoo 15.07.2003 10:58 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Lipca 2003 Dzieki za dotychczasowa pomoc...Ale w serwisie abc.com.pl ja znalazlem TYLKO aktualizacje co do tej ustawy Dz. U. Nr 134, poz. 1130Mam wykształcenie ... (tzn. dopiero bede mial)mgr inż Budownictwa o specjalności "Konstrukcje inżynierskie i wspomaganie komputerowe" Zwiazku z tym chcialbym sie doweidziec co nieco na temat jak uzyskac uprawnienia, jakie w ogole sa specjalnosci, jakie trzeba spelnic warunki itp.Bede wdzieczny za jakies odpowiedzi moze strony www na ten temat.Z gory dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania