Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

****** F O T O Z A B A W A ******


SAVAGE7

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 6,1k
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

Najaktywniejsi w wątku

Dodane zdjęcia

Lista haseł jednorazowych

 

Do czego służy lista haseł jednorazowych?

 

Lista haseł jednorazowych służy do bezpiecznej autoryzacji transakcji w systemie bankowości elektronicznej Kredyt Banku - zarówno w serwisie internetowym KB24 jak i poprzez TeleKB. Lista składa się z 80 siedmiocyfrowych haseł poprzedzonych trzycyfrowymi numerami porządkowymi. Hasła te są generowanie przez system informatyczny Kredyt Banku indywidualnie dla każdego Klienta.

 

Listę haseł jednorazowych przechowuj w bezpiecznym miejscu. Nie zapisuj na niej danych służących do logowania w KB24. Pamiętaj również, że hasła jednorazowe wykorzystywane są wyłącznie do autoryzacji transakcji wykonywanych już po zalogowaniu w KB24 i nigdy nie są wymagane w trakcie logowania do KB24.

 

Jak wygląda autoryzacja z wykorzystaniem listy haseł jednorazowych?

 

Podanie hasła jednorazowego jest niezbędne każdorazowo, gdy będą Państwo wykonywać jakiekolwiek operacje (np. definiowanie polecenia przelewu, modyfikacja istniejącego polecenia przelewu, wykonanie polecenia przelewu niedefiniowanego, założenie lokaty, zmiana danych teleadresowych). Jedynie w przypadku wykonywania przelewów uprzednio zdefiniowanych nie będzie wymagane podanie hasła jednorazowego.

 

W KB24, po określeniu operacji, którą zamierzacie Państwo wykonać, system wyświetli ekran autoryzacji, który będzie zawierał podsumowanie wykonywanej transakcji. Pod podsumowaniem system KB24 wyświetli żądanie wprowadzenia hasła jednorazowego z określonej pozycji na liście haseł jednorazowych. Ponadto zostaniecie Państwo poproszeni o przepisanie elementu graficznego, który zostanie wyświetlony na ekranie. Aby wykonać autoryzację należy po wpisaniu odpowiednich danych nacisnąć przycisk „Autoryzuj”.

 

Po prawidłowo przeprowadzonej autoryzacji zostaje wyświetlony komunikat o dokonaniu autoryzacji. W przypadku jeżeli dane zostały błędnie wprowadzone, wyświetlony zostaje ponownie ekran autoryzacji, z tą różnicą, że system KB24 prosi o wpisanie innego hasła z listy haseł jednorazowych oraz przepisanie innego elementu graficznego. Pojedyncze hasło z listy haseł jednorazowych może być wykorzystane wyłącznie jeden raz. Po trzykrotnej nieudanej próbie autoryzacji następuje zastrzeżenie KB Karty.

 

W TeleKB w momencie autoryzacji Operator przekaże Państwu żądanie podania hasła jednorazowego z określonej pozycji na liście haseł jednorazowych. W przypadku podania poprawnego hasła operacja zostanie wykonana. W przypadku podania błędnego hasła, podobnie jak w KB24 Operator jeszcze dwukrotnie ponowi żądanie podania innego hasła jednorazowego. Po trzykrotnej nieudanej próbie autoryzacji następuje zastrzeżenie KB Karty.

 

Jak aktywować listę haseł jednorazowych?

 

Pierwsza lista haseł jednorazowych jest przesyłana automatycznie do wszystkich Użytkowników KB24. Lista, którą Państwo otrzymujecie jest nieaktywna i wymaga aktywacji w KB24 bądź w TeleKB.

 

Aby aktywować listę haseł w KB24 należy w zakładce "Ustawienia" przejść do menu "Listy haseł jednorazowych". System wyświetli numery wszystkich listy haseł jednorazowych jakie Państwo otrzymali. Aby aktywować otrzymaną listę należy nacisnąć obok jej numeru przycisk "Aktywuj".

 

Jeżeli aktywują Państwo swoją pierwszą listę haseł jednorazowych, lista zostanie aktywowana zgodnie z dotychczasową metodą autoryzacji. System KB24 poprosi o wpisanie kodu PIN, trzech liter z hasła zapisanego na KB Karcie, dwóch liczb z numeru PESEL (lub numeru seryjnego KB Karty). System poprosi także o przepisanie elementu graficznego, który zostanie wyświetlony na ekranie.

 

Jeśli aktywują Państwo kolejną listę haseł jednorazowych, system KB24 poprosi o podanie ostatniego hasła jednorazowego z aktywnej listy haseł oraz pierwszego z listy aktywowanej (nowej). System poprosi także o przepisanie elementu graficznego, który zostanie wyświetlony na ekranie.

 

Aktywowanie nowej listy haseł jednorazowych powoduje automatyczne zablokowanie wszelkich poprzednich list.

 

Jeżeli zauważą Państwo, że numer listy, którą Państwo otrzymali, jest różny od numeru prezentowanego w KB24, należy anulować taką listę i skontaktować się z dowolną placówką Banku bądź z Operatorem TeleKB pod numerem, który zostanie wyświetlony.

 

Listę haseł jednorazowych można aktywować w TeleKB. W telefonicznym serwisie automatycznym należy wybrać z menu pozycję odpowiadającą aktywacji listy haseł jednorazowych. Zostaniecie Państwo poproszeni o podanie czterych pierwszych cyfr numeru PIN, po czym nastąpi przełączenie do Operatora TeleKB, który dokończy proces aktywacji listy haseł.

 

Jeżeli aktywują Państwo swoją pierwszą listę haseł jednorazowych, Operator TeleKB poprosi o podanie trzech wskazanych przez system liter z hasła zapisanego na KB Karcie. Jeżeli aktywują Państwo kolejną listę haseł jednorazowych, Operator TeleKB poprosi o podanie ostatniego hasła jednorazowego z aktywnej listy haseł i pierwszego z listy aktywowanej (nowej).

 

Jak zamówić listę haseł jednorazowych?

 

Pierwsza lista haseł jednorazowych jest przesyłana automatycznie do wszystkich Użytkowników KB24. Kolejną listę haseł jednorazowych można zamówić poprzez KB24 lub TeleKB. Użytkownik może posiadać maksymalnie 3 listy haseł jednorazowych.

 

W KB24 należy w zakładce „Ustawienia” przejść do menu „Listy haseł jednorazowych” a następnie wybrać pozycję „Zamów nową listę”. W tym momencie wyświetlony zostanie adres, na który zostanie wysłana nowa lista. Użytkownik może albo zaakceptować wysłanie listy haseł na wskazany adres bądź też zmienić ten adres. W przypadku zmiany adresu, pod który wysyłane będą listy haseł jednorazowych, system KB24 poprosi o podanie hasła jednorazowego z aktualnej listy haseł.

 

W TeleKB Użytkownik może zamówić nową listę haseł jednorazowych w telefonicznym serwisie automatycznym wybierając z menu pozycję odpowiadającą zmówieniu nowej listy haseł jednorazowych. W tym momencie Użytkownik usłyszy adres, na który zostanie wysłana nowa lista. Podobnie jak w KB24 istnieje możliwość zmiany tego adresu - w takim przypadku Użytkownik zostanie połączony z Operator TeleKB, który poprowadzi proces zmiany adresu.

 

Jak zablokować listę haseł jednorazowych?

 

W razie utraty listy haseł jednorazowych należy ją zablokować. Listę haseł można zablokować zarówno w KB24 jak i w TeleKB.

 

W KB24 należy w zakładce „Ustawienia” przejść do menu „Listy haseł jednorazowych”. Wybierz pole „Zablokuj” przy każdej liście haseł, którą chcesz zablokować.

 

W TeleKB listę haseł można zablokować w telefonicznym serwisie automatycznym wybierając z menu pozycję odpowiadającą zablokowaniu listy haseł jednorazowych. Listę haseł można zablokować także u Operatora TeleKB.

 

W przypadku utraty listy haseł możliwe jest odebranie kolejnej w placówce Banku.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

 

 

dla mnie lampke czerwonego wina :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

proszę o wartość najwyższą

http://mojaszansa.blox.pl/resource/jezus_przytula_czlowieka1.jpg

prosze o kolejną osobe (po Nelli Rokita) która skutecznie rozwala PiS od srodka

dla ułatwienia dodam, ze osoba ta posiada słynna suke, która zasiadała w sejmie III RP ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lista haseł jednorazowych

 

Do czego służy lista haseł jednorazowych?

 

Lista haseł jednorazowych służy do bezpiecznej autoryzacji transakcji w systemie bankowości elektronicznej Kredyt Banku - zarówno w serwisie internetowym KB24 jak i poprzez TeleKB. Lista składa się z 80 siedmiocyfrowych haseł poprzedzonych trzycyfrowymi numerami porządkowymi. Hasła te są generowanie przez system informatyczny Kredyt Banku indywidualnie dla każdego Klienta.

 

Listę haseł jednorazowych przechowuj w bezpiecznym miejscu. Nie zapisuj na niej danych służących do logowania w KB24. Pamiętaj również, że hasła jednorazowe wykorzystywane są wyłącznie do autoryzacji transakcji wykonywanych już po zalogowaniu w KB24 i nigdy nie są wymagane w trakcie logowania do KB24.

 

Jak wygląda autoryzacja z wykorzystaniem listy haseł jednorazowych?

 

Podanie hasła jednorazowego jest niezbędne każdorazowo, gdy będą Państwo wykonywać jakiekolwiek operacje (np. definiowanie polecenia przelewu, modyfikacja istniejącego polecenia przelewu, wykonanie polecenia przelewu niedefiniowanego, założenie lokaty, zmiana danych teleadresowych). Jedynie w przypadku wykonywania przelewów uprzednio zdefiniowanych nie będzie wymagane podanie hasła jednorazowego.

 

W KB24, po określeniu operacji, którą zamierzacie Państwo wykonać, system wyświetli ekran autoryzacji, który będzie zawierał podsumowanie wykonywanej transakcji. Pod podsumowaniem system KB24 wyświetli żądanie wprowadzenia hasła jednorazowego z określonej pozycji na liście haseł jednorazowych. Ponadto zostaniecie Państwo poproszeni o przepisanie elementu graficznego, który zostanie wyświetlony na ekranie. Aby wykonać autoryzację należy po wpisaniu odpowiednich danych nacisnąć przycisk „Autoryzuj”.

 

Po prawidłowo przeprowadzonej autoryzacji zostaje wyświetlony komunikat o dokonaniu autoryzacji. W przypadku jeżeli dane zostały błędnie wprowadzone, wyświetlony zostaje ponownie ekran autoryzacji, z tą różnicą, że system KB24 prosi o wpisanie innego hasła z listy haseł jednorazowych oraz przepisanie innego elementu graficznego. Pojedyncze hasło z listy haseł jednorazowych może być wykorzystane wyłącznie jeden raz. Po trzykrotnej nieudanej próbie autoryzacji następuje zastrzeżenie KB Karty.

 

W TeleKB w momencie autoryzacji Operator przekaże Państwu żądanie podania hasła jednorazowego z określonej pozycji na liście haseł jednorazowych. W przypadku podania poprawnego hasła operacja zostanie wykonana. W przypadku podania błędnego hasła, podobnie jak w KB24 Operator jeszcze dwukrotnie ponowi żądanie podania innego hasła jednorazowego. Po trzykrotnej nieudanej próbie autoryzacji następuje zastrzeżenie KB Karty.

 

Jak aktywować listę haseł jednorazowych?

 

Pierwsza lista haseł jednorazowych jest przesyłana automatycznie do wszystkich Użytkowników KB24. Lista, którą Państwo otrzymujecie jest nieaktywna i wymaga aktywacji w KB24 bądź w TeleKB.

 

Aby aktywować listę haseł w KB24 należy w zakładce "Ustawienia" przejść do menu "Listy haseł jednorazowych". System wyświetli numery wszystkich listy haseł jednorazowych jakie Państwo otrzymali. Aby aktywować otrzymaną listę należy nacisnąć obok jej numeru przycisk "Aktywuj".

 

Jeżeli aktywują Państwo swoją pierwszą listę haseł jednorazowych, lista zostanie aktywowana zgodnie z dotychczasową metodą autoryzacji. System KB24 poprosi o wpisanie kodu PIN, trzech liter z hasła zapisanego na KB Karcie, dwóch liczb z numeru PESEL (lub numeru seryjnego KB Karty). System poprosi także o przepisanie elementu graficznego, który zostanie wyświetlony na ekranie.

 

Jeśli aktywują Państwo kolejną listę haseł jednorazowych, system KB24 poprosi o podanie ostatniego hasła jednorazowego z aktywnej listy haseł oraz pierwszego z listy aktywowanej (nowej). System poprosi także o przepisanie elementu graficznego, który zostanie wyświetlony na ekranie.

 

Aktywowanie nowej listy haseł jednorazowych powoduje automatyczne zablokowanie wszelkich poprzednich list.

 

Jeżeli zauważą Państwo, że numer listy, którą Państwo otrzymali, jest różny od numeru prezentowanego w KB24, należy anulować taką listę i skontaktować się z dowolną placówką Banku bądź z Operatorem TeleKB pod numerem, który zostanie wyświetlony.

 

Listę haseł jednorazowych można aktywować w TeleKB. W telefonicznym serwisie automatycznym należy wybrać z menu pozycję odpowiadającą aktywacji listy haseł jednorazowych. Zostaniecie Państwo poproszeni o podanie czterych pierwszych cyfr numeru PIN, po czym nastąpi przełączenie do Operatora TeleKB, który dokończy proces aktywacji listy haseł.

 

Jeżeli aktywują Państwo swoją pierwszą listę haseł jednorazowych, Operator TeleKB poprosi o podanie trzech wskazanych przez system liter z hasła zapisanego na KB Karcie. Jeżeli aktywują Państwo kolejną listę haseł jednorazowych, Operator TeleKB poprosi o podanie ostatniego hasła jednorazowego z aktywnej listy haseł i pierwszego z listy aktywowanej (nowej).

 

Jak zamówić listę haseł jednorazowych?

 

Pierwsza lista haseł jednorazowych jest przesyłana automatycznie do wszystkich Użytkowników KB24. Kolejną listę haseł jednorazowych można zamówić poprzez KB24 lub TeleKB. Użytkownik może posiadać maksymalnie 3 listy haseł jednorazowych.

 

W KB24 należy w zakładce „Ustawienia” przejść do menu „Listy haseł jednorazowych” a następnie wybrać pozycję „Zamów nową listę”. W tym momencie wyświetlony zostanie adres, na który zostanie wysłana nowa lista. Użytkownik może albo zaakceptować wysłanie listy haseł na wskazany adres bądź też zmienić ten adres. W przypadku zmiany adresu, pod który wysyłane będą listy haseł jednorazowych, system KB24 poprosi o podanie hasła jednorazowego z aktualnej listy haseł.

 

W TeleKB Użytkownik może zamówić nową listę haseł jednorazowych w telefonicznym serwisie automatycznym wybierając z menu pozycję odpowiadającą zmówieniu nowej listy haseł jednorazowych. W tym momencie Użytkownik usłyszy adres, na który zostanie wysłana nowa lista. Podobnie jak w KB24 istnieje możliwość zmiany tego adresu - w takim przypadku Użytkownik zostanie połączony z Operator TeleKB, który poprowadzi proces zmiany adresu.

 

Jak zablokować listę haseł jednorazowych?

 

W razie utraty listy haseł jednorazowych należy ją zablokować. Listę haseł można zablokować zarówno w KB24 jak i w TeleKB.

 

W KB24 należy w zakładce „Ustawienia” przejść do menu „Listy haseł jednorazowych”. Wybierz pole „Zablokuj” przy każdej liście haseł, którą chcesz zablokować.

 

W TeleKB listę haseł można zablokować w telefonicznym serwisie automatycznym wybierając z menu pozycję odpowiadającą zablokowaniu listy haseł jednorazowych. Listę haseł można zablokować także u Operatora TeleKB.

 

W przypadku utraty listy haseł możliwe jest odebranie kolejnej w placówce Banku.

zaraz, zaraz, ale to FOTOZABAWA, a nie słownik - nie zaliczone!

czekam na moją listę haseł jednorazoych 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...