Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jakie są wasze opinie o roletach termolux.


Recommended Posts

nie wiem jakie mam silniki zamontowane w ich roletach (kupowałem komplet od ich przedstawiciela), ale od początku mam z nimi problemy. Na dzień dzisiejszy czekam na kolejną wizytę serwisu (tym razem od producenta). Uszkodzeniu uległy już cztery rolety. Niestety instalator nie zna przyczyny i dlatego został wezwany serwis Portosa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zauważyłem wczoraj dziwną rzecz: problemy (blokowanie przy zamykaniu) zaczynają się przy wysokiej temperaturze na zewnątrz i to tylko po tej stronie gdzie jest słońce. Może ktoś spotkał się z takimi objawami?

tylko przy zamykaniu?

W którym momencie zamykania? od samego początku "haczy" czy tylko pod sam koniec?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jakie mam silniki zamontowane w ich roletach (kupowałem komplet od ich przedstawiciela), ale od początku mam z nimi problemy. Na dzień dzisiejszy czekam na kolejną wizytę serwisu (tym razem od producenta). Uszkodzeniu uległy już cztery rolety. Niestety instalator nie zna przyczyny i dlatego został wezwany serwis Portosa.

MOżesz powiedzieć, czy problemy dotyczą systemu elektrycznego podnoszenia i opuszczania rolet, czy z samymi roletami też jest coś nie tak?

Nam za 2 tygodnie mają montować okna z tymi roletami ale bez napędu elektrycznego. Sprzedawca ( pewnie jak zwykle :wink: ) zachwalał tego producenta i mówił że nie miewają reklamacji. Kurczę, zaczynam się martwić :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 weeks później...

Wracam do tematu z roletami :evil: Portosa. Znalazł się "winny" zacinających się rolet, nie ma chętnego do "wzięcia odpowiedzialności za bubel".

Po kolei: wizyta serisanta fabrycznego i instalatora - ustalenia montaż chyba :o !!! prawidłowy, brak luzów w prowadnicach, lamele za szerokie

I teraz problem: lamele powinny być węższe (zawalił producent), ale ja nie zgadzam się na pozostawienie domu bez rolet. Portos nie ma zamiaru wymienić (tłumaczenie: nie wnikajmy czyja wina, firma instalatorska zdemontuje, my zwężymy-przytniemy, instalator zamontuje). Nie wiem czym się to skończy, ale wniosek jaki mi się nasuwa jest jeden: poprzewracało im się w d...e od tego boomu w budownictwie i pojedynczych klientów olewają. Mam nadzieję, że moja przygoda będzie nauczką dla innych, potencjalnych klientów tej firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy przy tynkowaniu skrzynki rolety od wew trzeba stosowac jakas specjalna technologie?

czy dawac siatke i jaka? jaka grubosc tynku minimalna? tynk bedzie gipsowy

Najlepiej zastosować płytę G-K zachodzącą po około 10cm na ścianę - wtedy nie będzie pękało na łączeniu puszka-ściana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracam do tematu z roletami :evil: Portosa. Znalazł się "winny" zacinających się rolet, nie ma chętnego do "wzięcia odpowiedzialności za bubel".

Po kolei: wizyta serisanta fabrycznego i instalatora - ustalenia montaż chyba :o !!! prawidłowy, brak luzów w prowadnicach, lamele za szerokie

I teraz problem: lamele powinny być węższe (zawalił producent), ale ja nie zgadzam się na pozostawienie domu bez rolet. Portos nie ma zamiaru wymienić (tłumaczenie: nie wnikajmy czyja wina, firma instalatorska zdemontuje, my zwężymy-przytniemy, instalator zamontuje). Nie wiem czym się to skończy, ale wniosek jaki mi się nasuwa jest jeden: poprzewracało im się w d...e od tego boomu w budownictwie i pojedynczych klientów olewają. Mam nadzieję, że moja przygoda będzie nauczką dla innych, potencjalnych klientów tej firmy.

Rozumiem, że jak się tobie popsuje samochód na gwarancji to dzwonisz do serwisu i mówisz, że w d...ach się im poprzewracało, że chcą twój samochód do serwisu zabrać! Niech przywiozą tobie do domu nowy a ten niech sobie jak chcą naprawią i dadzą komuś innemu albo wyrzucą :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bwojtek - trochę mylisz pojęcia, rolety się nie zepsuły, ale zostały spieprzona produkcja (do czego Portos się nie chce przyznać). Rozumiem uszkodzenie jednej, dwóch no może trzech rolet. Ale wszystkie rolety wymagają przycięcia - a to jest naprawa wszystkich rolet. Płacąć za towar, zapłaciłem za pełnosprawny, a nie z wyprzedaży.

Tak się zastanawiam, jakby w Twoim nowym samochodzie odpadły koła, silnik nie zapalał, okna się nie otwierały - słowem atrapa samochodu dopiero co kupionego, to byś wezwał serwis, czy żądał wymiany na nowy? (a ja zgadzam się na wymianę lameli, a nie całych rolet)

pozdrawiam i życzę sukcesów w biznesie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...