Jurek_Z 04.08.2007 20:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2007 Do okien deceunick zaproponowano mi rolety termolux. Jakie są wasze opinie na temat tych rolet. Jak wypadają w porównaniu ze skrzynkami RKS i Integro? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 06.08.2007 07:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 Czyżby nikt nie wyrobił sobie jeszcze opinii na temat tych rolet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin_u 06.08.2007 11:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Sierpnia 2007 z checia poznam sam opinie o tych roletach bo sam takie zamowilem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 07.08.2007 09:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Brak wypowiedzi na zadane w temacie pytanie chyba uznam za brak negatywnych opinii o tym systemie rolet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 07.08.2007 10:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 czy chodzi Wam o rolety termolux z firmy Portos (http://www.portos-rolety.pl)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 07.08.2007 19:21 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Tak chodzi o rolety firmy PORTOS z silnikami rurowymi ELERO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 07.08.2007 19:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 nie wiem jakie mam silniki zamontowane w ich roletach (kupowałem komplet od ich przedstawiciela), ale od początku mam z nimi problemy. Na dzień dzisiejszy czekam na kolejną wizytę serwisu (tym razem od producenta). Uszkodzeniu uległy już cztery rolety. Niestety instalator nie zna przyczyny i dlatego został wezwany serwis Portosa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 07.08.2007 20:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2007 Hmm niedobrze. A wręcz fatalnie. Jak będziesz miał bliższe informacje na temat przyczyn awarii to proszę o info. Może okaże się że to jednak wina montażu a nie producenta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 08.08.2007 07:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2007 przypomnij mi się po 14-tym, wtedy jest zapowiedziana wizyta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 09.08.2007 07:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 zauważyłem wczoraj dziwną rzecz: problemy (blokowanie przy zamykaniu) zaczynają się przy wysokiej temperaturze na zewnątrz i to tylko po tej stronie gdzie jest słońce. Może ktoś spotkał się z takimi objawami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 09.08.2007 07:27 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 Czyżby nie uwzględniono rozszerzalności cieplnej pancerza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 09.08.2007 08:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2007 jakby tak było, to wszystkie by szwankowały, a problem jest z niektórymi. Moje obawy wzbudza więc montaż (i nie uwzględnienie "zapasu" na rozszerzalność cieplną materiału) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 17.08.2007 08:03 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 przypomnij mi się po 14-tym, wtedy jest zapowiedziana wizyta. I jaki wynik ekspertyzy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 17.08.2007 09:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 zauważyłem wczoraj dziwną rzecz: problemy (blokowanie przy zamykaniu) zaczynają się przy wysokiej temperaturze na zewnątrz i to tylko po tej stronie gdzie jest słońce. Może ktoś spotkał się z takimi objawami? tylko przy zamykaniu? W którym momencie zamykania? od samego początku "haczy" czy tylko pod sam koniec? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Annja 17.08.2007 10:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 nie wiem jakie mam silniki zamontowane w ich roletach (kupowałem komplet od ich przedstawiciela), ale od początku mam z nimi problemy. Na dzień dzisiejszy czekam na kolejną wizytę serwisu (tym razem od producenta). Uszkodzeniu uległy już cztery rolety. Niestety instalator nie zna przyczyny i dlatego został wezwany serwis Portosa. MOżesz powiedzieć, czy problemy dotyczą systemu elektrycznego podnoszenia i opuszczania rolet, czy z samymi roletami też jest coś nie tak? Nam za 2 tygodnie mają montować okna z tymi roletami ale bez napędu elektrycznego. Sprzedawca ( pewnie jak zwykle ) zachwalał tego producenta i mówił że nie miewają reklamacji. Kurczę, zaczynam się martwić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 10.09.2007 13:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2007 Wracam do tematu z roletami Portosa. Znalazł się "winny" zacinających się rolet, nie ma chętnego do "wzięcia odpowiedzialności za bubel". Po kolei: wizyta serisanta fabrycznego i instalatora - ustalenia montaż chyba !!! prawidłowy, brak luzów w prowadnicach, lamele za szerokie I teraz problem: lamele powinny być węższe (zawalił producent), ale ja nie zgadzam się na pozostawienie domu bez rolet. Portos nie ma zamiaru wymienić (tłumaczenie: nie wnikajmy czyja wina, firma instalatorska zdemontuje, my zwężymy-przytniemy, instalator zamontuje). Nie wiem czym się to skończy, ale wniosek jaki mi się nasuwa jest jeden: poprzewracało im się w d...e od tego boomu w budownictwie i pojedynczych klientów olewają. Mam nadzieję, że moja przygoda będzie nauczką dla innych, potencjalnych klientów tej firmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
marcin_u 10.09.2007 15:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2007 mam pytanie czy przy tynkowaniu skrzynki rolety od wew trzeba stosowac jakas specjalna technologie?czy dawac siatke i jaka? jaka grubosc tynku minimalna? tynk bedzie gipsowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 10.09.2007 16:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2007 mam pytanie czy przy tynkowaniu skrzynki rolety od wew trzeba stosowac jakas specjalna technologie? czy dawac siatke i jaka? jaka grubosc tynku minimalna? tynk bedzie gipsowy Najlepiej zastosować płytę G-K zachodzącą po około 10cm na ścianę - wtedy nie będzie pękało na łączeniu puszka-ściana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
bwojtek 10.09.2007 16:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2007 Wracam do tematu z roletami Portosa. Znalazł się "winny" zacinających się rolet, nie ma chętnego do "wzięcia odpowiedzialności za bubel". Po kolei: wizyta serisanta fabrycznego i instalatora - ustalenia montaż chyba !!! prawidłowy, brak luzów w prowadnicach, lamele za szerokie I teraz problem: lamele powinny być węższe (zawalił producent), ale ja nie zgadzam się na pozostawienie domu bez rolet. Portos nie ma zamiaru wymienić (tłumaczenie: nie wnikajmy czyja wina, firma instalatorska zdemontuje, my zwężymy-przytniemy, instalator zamontuje). Nie wiem czym się to skończy, ale wniosek jaki mi się nasuwa jest jeden: poprzewracało im się w d...e od tego boomu w budownictwie i pojedynczych klientów olewają. Mam nadzieję, że moja przygoda będzie nauczką dla innych, potencjalnych klientów tej firmy. Rozumiem, że jak się tobie popsuje samochód na gwarancji to dzwonisz do serwisu i mówisz, że w d...ach się im poprzewracało, że chcą twój samochód do serwisu zabrać! Niech przywiozą tobie do domu nowy a ten niech sobie jak chcą naprawią i dadzą komuś innemu albo wyrzucą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kris_r 10.09.2007 17:18 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 10 Września 2007 bwojtek - trochę mylisz pojęcia, rolety się nie zepsuły, ale zostały spieprzona produkcja (do czego Portos się nie chce przyznać). Rozumiem uszkodzenie jednej, dwóch no może trzech rolet. Ale wszystkie rolety wymagają przycięcia - a to jest naprawa wszystkich rolet. Płacąć za towar, zapłaciłem za pełnosprawny, a nie z wyprzedaży. Tak się zastanawiam, jakby w Twoim nowym samochodzie odpadły koła, silnik nie zapalał, okna się nie otwierały - słowem atrapa samochodu dopiero co kupionego, to byś wezwał serwis, czy żądał wymiany na nowy? (a ja zgadzam się na wymianę lameli, a nie całych rolet)pozdrawiam i życzę sukcesów w biznesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.