Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jak monitorować opiekunkę do dziecka???? jestem laikiem.....


d5620s

Recommended Posts

  • Odpowiedzi 91
  • Utworzony
  • Ostatnia odpowiedź

Najaktywniejsi w wątku

My zostawialiśmy naszych synów u kilku opiekunek - były ok - skąd wiem? Wystarczyło obserwować reakcję dzieci na pojawienie się opiekunki po powiedzmy tygodniu. Bez płaczu zostawali z nimi, papa do mamy, ręka wyciagnieta w kierunku pudła z klockami i już mogło rodziców nie być.

Jeśli chodzi o sprawdzenie co dzieje się w mieszkaniu pod naszą nieobecność to wpisz w google "monitoring przez internet" czy coś podobnego i dowiesz się wszystkiego. Oczywiście podstawowa sprawa to uprzedzić obserwowaną osobę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

mam spory problem-od września syniek zaopiekuje się miła pani. Nie jest to osoba polecona tylko z ogloszenia... Wydaje się fajna, każda przeciez od czegoś zaczyna-trzeba dać człowiekowi szansę. Ale moi znajomi mieli nianię, która była czarująca a na dziecku się wyżywała. A była to osoba z polecenia. Gdy dziecko płakało pluła mu w twarz albo moczyła rączkę w gorącej wodzie-nie na tyle gorącej zby były oparzenia....

A moje dziecko ma pół roku więc nic mi nie opowie... Mój mąż bagatelizuje problem, ale jak cos się stanie to będzie mnie obwiniał.......

 

Rozumiem, że to Twój największy problem. A więc dopóki mąż się o niczym nie dowie to jest OK. Wystarczy nic mu nie mówić. To proste.

Doradźcie mi w jaki sposób nagrywać poczynania niani np przez pierwszy tydzień... Tylko prosze o nieudzielanie rad:

1) trzeba było wziąć nianię z polecenia

2) kup kamerę za 1000 zł:)

Mam internet, kamerę internetową, dyktafon-problem w tym że nie będzie mnie po 9 godzin dziennie:(

Z góry dziękuję za pomoc.