gusia80 13.08.2007 22:30 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Sierpnia 2007 Wiadomo, każda ma swoje wady jak i zalety... pochwalcie się swoimi spostrzeżeniami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Monka81 14.08.2007 06:27 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 raczej inox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rrmi 14.08.2007 06:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 Kupilam inox , w zabudowie mialam w pierwszym domu.Teraz nie zabuduje zadnego sprzetu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
canna 14.08.2007 17:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 Kupilam inox , w zabudowie mialam w pierwszym domu. Teraz nie zabuduje zadnego sprzetu. dlaczego? nie mam doświadczenia z zabudowanym sprzętem, są jakieś przeciwwskazania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
rrmi 14.08.2007 19:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 cannaPrzeciwwskazan technicznych nie ma. Nie podoba mi sie po prostu. Zabudowalam poprzednio sprzet ,bo taka moda nadchodzila dopiero i fajne mi sie wydawalo Rob jak sie Tobie podoba Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kaśka maciej 14.08.2007 20:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2007 inox zdecydowanie bo mi się zdecydowanie bardziej podoba niż zabudowana lodówka poza tym chce taką dwudrzwiową szafę, a tych się chyba nie zabudowywuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania