hik 16.08.2007 15:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 jestem lekarzem, kupiłem działkę która oznaczona jest w planie zagospod. przestrzennego jako na usługi rzemiosła ( UR3 ) a art.2 ust.4 ustawy o rzemiośle wyłącza usługi lecznicze z rzemiosła, i w związku z tym nie mogę rozpocząć planowanej budowy podczas gdy na takiej samej działce obok stanął bank!! Który już z definicji nie może być rzemieślnikiem bo art.1 tej ustawy mówi że rzemieślnikiem jest tylko osoba fizyczna a bank zgodnie z prawem bankowym z założenia musi byś osobą prawną! Powiedzcie na co mógłbym się w takiej sytuacji powołać ? A także czy dopuszczalne jest przenoszenie na grunt zagospodarowania przestrzennego i istniejących tam oznaczeń automatycznie postanowień innych ustaw! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
oskar0259 16.08.2007 19:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 Domagaj się decyzji administracyjnej, nawet uznającej, że nie możesz tam budować. Jeśli tak będzie odwołaj się i przywołaj przykład z sąsiedztwa (bank) świadczący o tym, ze organ traktuje zapis o "usługach rzemiosła" rozciągliwie i wybiórczo. To jedyny sposób formalnego załatwienia sprawy.Pozostaje jeszcze droga nieoficjalnych rozmów i dowiedzenie się, o co rzeczywiście chodzi. Ktoś nie chce konkurencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
hik 16.08.2007 21:12 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2007 dziękuje bardzo za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 17.08.2007 07:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2007 Może również być tak, że bez problemu dostaniesz pozwolenie - sprawdź to. Watpię aby twórcy planu znali "definicję rzemiosła". Sprawdż również w opisie ("co autor miał na mysli") - tam może być rozwiązanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania