Maryla1 04.01.2007 11:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2007 Witam! Zamierzam wybudować Oksane. Czy może ktoś już wybudował taki domek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ebo 18.08.2007 19:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Sierpnia 2007 Od dłuższego czasu próbuję znaleźć odpowiedni projekt domu dla mojej rodziny. OKSANA z Archipelagu jest projektem najbardziej zbliżonym do moich potrzeb i ograniczeń (dość wąska działka) może nie tyle wizualnie, co pod względem układu pomieszczeń. Przyznaje jednak, że jestem (jeszcze) laikiem zarówno w temacie projektów jak i ciągu dalszego. Zwracam więc się z prośbą o pomoc w ocenie Oksany. Cenne będą wszelkie uwagi. link do projektu:http://www.archipelag.pl/projekty-domow/oksana[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania