Kulin 25.08.2007 19:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 Witam. Dzisiaj po 4 tygodniach oczekiwania dotarł do nas komlet wypoczynkowy, który zamówiliśmy w sklepie meblowym. Fakt faktem, w tym sklepie nie było takiego zestawu, aby mozna było na nim usiąść, oglądnąć, dotknąć itd. Dzisiaj rozpakowaliśmy komplet wypoczynkowy ze skóry, siadłem w fotelu i... siedzi się gorzej niż na krześle, oparcie jest praktycznie pod kątem prostym i jest niewygodne. Czy jest szansa, czy jest jakies prawo które pozwala na zwrot kupionego towaru, zamówionego w sklepie, ale bez możłiwości jego oglądnięcia, tylko tyle co z katalogu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/85605-zwrot-nowego-kompletu-wypoczynkowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
civic9 25.08.2007 21:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 nie ma, tylko dobra wola/wewnętrzne regulacje sklepu mogą na to pozwolić. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/85605-zwrot-nowego-kompletu-wypoczynkowego/#findComment-1956850 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Tedii 25.08.2007 22:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2007 Może wymienią na inny.Chyba że sprzedawca powie: "widziały gały co brały"Bez siadania bym nie kupił. (kręgosłup). Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/85605-zwrot-nowego-kompletu-wypoczynkowego/#findComment-1956975 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.