Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Zdażyło mi się ponad miesiąc temu reklamowac u sprzedającego metalowe rynny Plastmo na których pojawiły sie odpryski farby. Rynny są zamontowane na domu, do dziś nikt nie przyjechał na oględziny. Czy sprzedający nie ma miesiąca czasu na załatwienie reklamacji? Podpowiedzcie co zrobic - przecież założenie nowych to dodatkowy wydatek. A może wziąc rekompensatę i pomalowac je jakąś farbą?
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/85748-reklamacja-zainstalowanych-rynien/
Udostępnij na innych stronach

Sprzedający ma 14 dni na odpowiedż na rękojmie (reklamacja dotyczy producenta i jest zawierana na piśmie) idż do sprzedawcy zgłoś usterkę i żądaj potwierdznia na piśmie zgłoszenia, oni znają prawo rozmowa będzie inna.
Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/85748-reklamacja-zainstalowanych-rynien/#findComment-1959916
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Zby5. :D Sprawę zgłosiłam na piśmie (na kopii potwierdzono mi przyjęcie pisma o wadach towaru). Podobno sprzedający wysłał ją do producenta.

Nie bardzo rozumiem - jeśli źle sformułowałam problem pisząc o "składaniu reklamacji" to moze powinnam to zrobic inaczej? Ile czasu powinno potwac załatwienie sprawy? Pozdrowienia, Małgosia

Odnośnik do komentarza
https://forum.murator.pl/topic/85748-reklamacja-zainstalowanych-rynien/#findComment-1963934
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...