11małgosia 27.08.2007 17:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Zdażyło mi się ponad miesiąc temu reklamowac u sprzedającego metalowe rynny Plastmo na których pojawiły sie odpryski farby. Rynny są zamontowane na domu, do dziś nikt nie przyjechał na oględziny. Czy sprzedający nie ma miesiąca czasu na załatwienie reklamacji? Podpowiedzcie co zrobic - przecież założenie nowych to dodatkowy wydatek. A może wziąc rekompensatę i pomalowac je jakąś farbą? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/85748-reklamacja-zainstalowanych-rynien/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Zby5 27.08.2007 17:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2007 Sprzedający ma 14 dni na odpowiedż na rękojmie (reklamacja dotyczy producenta i jest zawierana na piśmie) idż do sprzedawcy zgłoś usterkę i żądaj potwierdznia na piśmie zgłoszenia, oni znają prawo rozmowa będzie inna. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/85748-reklamacja-zainstalowanych-rynien/#findComment-1959916 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
11małgosia 29.08.2007 16:37 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2007 Dzieki Zby5. Sprawę zgłosiłam na piśmie (na kopii potwierdzono mi przyjęcie pisma o wadach towaru). Podobno sprzedający wysłał ją do producenta. Nie bardzo rozumiem - jeśli źle sformułowałam problem pisząc o "składaniu reklamacji" to moze powinnam to zrobic inaczej? Ile czasu powinno potwac załatwienie sprawy? Pozdrowienia, Małgosia Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/85748-reklamacja-zainstalowanych-rynien/#findComment-1963934 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.