dzabij 15.10.2007 19:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2007 Witam. Jak bys miał problem z włożeniem tłoka do cylindra (pierścień), to można sobie pomóc ścisnąć pierścień za pomocą paska blachy (np. z puszki od piwa). Pasek wyginasz w kształt litery "omega", zaciskasz na tłoku ściskając pierścień i lekko wbijasz w cylinder. Można lekko posmarować gładź olejem / smarem. Pozdro Dawid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Krzysztofik 16.10.2007 11:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Witam, Wlasnie (dopiero) dzisiaj dotarly do mnie zamowione 28 wrzesnia czesci! Tlok, cylinder, swieca, filtry, olej. Zabieram sie powoli do skladania. Krzysztofik, mowisz, aby skladac na cienkie uszczelki posmarowane brazowym silikonem. U mnie oryginalnie jest taka duza uszczelka miedzy cylindrem a korpusem (mowisz na to "karter"), siegajaca az pod tlumik. Tam nie bylo sladu silikonu. Dawac czy zakladac tak jak jest (jest wyraznie widoczny odcisniety slad ...). Jesli tak, to jaki to silikon? Z dwoch stron uszczelki? Nie bede sie teraz spieszyl, co mialo wyrosnac juz wyroslo i spokojnie czeka na skoszenie. Jakies inne cenne uwagi przy skladaniu? Smarowac olejem? Wszelkie uwagi mile widziane. Pozdrawiam MirekSilikonem tylko połówki skrzyni z obu stron.(skrzynia korbowa musi być super szczelna) Tej grubej uszczelki nie smaruj, ewentualnie smarem grafitowym(zalecane). Ta gruba uszczelka i tak sie "podda" przy dokręcaniu. Kolor silikonu jest nieistotny ,ten brązowy jest odporny na wysoką temperature. Wszystkie elementy ruchome współpracujące ze sobą posmaruj olejem tym który dajesz do paliwa, tylko bez przesady bo będą kłopoty z uruchomieniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Leszko 18.10.2007 19:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Uszczelki pod cylinder nie wolno marować, wydając tyle pieniędzy radzę ci wymienić uszczelniacz wału korbowego(symering). Stosuj olej do dwusuwów firmy stihl lub Husqvarny (orginalny) najlepiej w stosunku 1:40. Nie dawaj grubszej żyłki niż zalecana. Przydałoby się wyregulować silnik po naprawie. pamiętaj o uszczelniaczu!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ssanguszko 15.06.2009 17:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Czerwca 2009 ,... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
msobanie 18.06.2009 20:38 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2009 Witam,To zacznijmy od kompresji: czy jak ciagniesz za sznurek (rozrusznik), to czy czujesz wyrazny opór?Powinienes czuc wyrazny opor przy pociaganiu za sznurek - oznaka dobrego sprezania.Jak jest kompresja to jest dobrze.PozdrawiamMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ssanguszko 20.06.2009 08:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ssanguszko 20.06.2009 17:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2009 .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piterazim 22.06.2009 08:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 Dzis zajrzalem do swiecy- niby jakos super strasznie nie wyglada, ale ja sie nie znam za dobrze. Do tego zeby dojsc do swiecy, bo nie mialem nasadowego klucza, musialem tak to rozkrecic, ze dostalem sie do widoku na wal korbowy. no to magik jesteś - tak jakby ci dentysta zęby przez du*e borował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ssanguszko 22.06.2009 20:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 ......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piterazim 22.06.2009 21:04 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2009 naprawde baaaaardzo pomogles... chcialem tez zajrzec czy wal nie pekniety czy co.. bo tak dzwonilo troszke Nie wiem, nie pali, moze problem jest gdzie indziej czyli jeśli dobrze rozumuję wolałeś rozebrać cały silnik zamiast podjechać na pierwszą lepszą stacje benzynową i kupić klucz do świec - dosłownie śmiech na sali Dzis zajrzalem do swiecy- niby jakos super strasznie nie wyglada, ale ja sie nie znam za dobrze. Do tego zeby dojsc do swiecy, bo nie mialem nasadowego klucza, musialem tak to rozkrecic, ze dostalem sie do widoku na wal korbowy czyli co - wykręciłeś świecę z cylindrem ?? co rozumiesz przez świeca nie wygląda super strasznie? jest bardziej podobna do joli R czy nergala pisz dalej - wydrukuję sobie twoje "mondrości" i jak będzie mi smutno to będę sobie je czytał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ssanguszko 23.06.2009 11:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 Rozumujesz tak, zeby tobie pasowalo. Mialem czas rozbierac wtedy kiedy nie moglem bawic sie w szukanie klucza, poza tym jeden nie chcial mi sie zmiescic, wiec zalozylem, ze taki cienkoscienny to bedzie znow szukanina, chcialem na szybko zobaczyc i tam sie rozkreca tak jak na ostatnim zdjeciu w 1szym poscie. Taka konstrukcja, ze co by nie zdjac wchodzi sie glebiej. Wina makity nie moja. Co zlego w tym, ze dostalem sie do czesci silnika? Chyba komus kto lubi sie tylko wysmiewac to nie pasuje. Ja sobie wydrukuje twoje posty i powiesze jako przyklad pieniactwa i cwaniactwa. Zegnam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
piterazim 23.06.2009 21:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2009 Co zlego w tym, ze dostalem sie do czesci silnika? Chyba komus kto lubi sie tylko wysmiewac to nie pasuje. jak boli cię głowa też od razu idziesz z mamą do onkologa na tomografię, bo to może być rak mózgu? czyli widzę że pojęcie o silnikach masz nikłe w takich przypadkach powinno się sprawdzać najbardziej prawdopodobne przyczyny awarii -brudny filtr powietrza - najczęstsza przyczyna "utraty mocy" w piłach spalinowych i kosiarkach -uszkodzona świeca - przebicie, nagar, zła szczelina -kiepskiej jakości, chrzczone paliwo - kosiarka stała 2 miesiące - wyparowało paliwo została woda i olej - przypadek dziwny ale prawdopodobny - przez to nie mogłem wybudzić gsx-r ze snu zimowego -brudny filtr paliwa dopiero teraz doczytałem Zlozylem do kupy i wlałem tylko troszkę ok 1/5 zbiornika samej benzyny, bez oleju pozostawiam bez komentarza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawtaz 13.07.2009 20:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Lipca 2009 Witam Podczepie się pod ten temat bo mam problem z tą kosą (DBC300). Otóż kosa przy koszeniu po zwolnieniu przycisku gazu nie wraca na niskie obroty. Gdy silnik się rozgrzeje to już zupełnie nie zwalnia przez co żyłka sie strasznie kręci. Regulacja wolnych obrotów w ogóle nic nie daje. Zdjąłem czarną pokrywę z tyłu kosy i zauważyłem, że ruchoma część, która jest połączona z linką gazu (taka w ksztacie litery L) i gdy puszcze przycisk gazu w ogóle nie dochodzi do bolca regulacji wolnych obrotów. Próbowałem ręcznie odciągnąć aby zwolnić obroty, ale idzie to opornie. Przypuszczam że problemem jest gaźnik (zabrudzony?), ale nie bardzo wiem jak sie za to zabrać. Czy ktoś może mi pomóc w tej sprawie?? Mile widziany jakiś schemat kosy, bo ten link na początku tematu już nie działa. Mam nadzieje, że dość jasno opisalem problem Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adi_ 14.07.2009 06:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 slawatz a sprubuj taam dac sprezone powietrze zeby wydmuchalo brudy a potem czyms to umyc znowu powietrze i potem posmarowac np. wd40 mi zawsze pomaga jak nie diala cosik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawtaz 14.07.2009 07:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Lipca 2009 Tzn. o którym miejscu/części mówisz, żeby zastosować sprężone powietrze ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
adi_ 16.07.2009 17:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 tam gdzie masz problem nazbieralo sie brudu i moze wydmuchasz to wszystko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawtaz 16.07.2009 21:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 Tak tylko z zewnątrz wygląda wszystko czyste. Według mnie problem tkwi w środku (może w gaźniku) tylko nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać, żeby nie zepsuć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
msobanie 16.07.2009 22:04 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 Witaj,Spokojnie, powoli, od tylu sa srubki mocujace ta czarna obudowe.Wykrec, dostaniesz sie do filtra i gaznika.Trzeba to wszystka ladnie wykrecic, rozkrecic i umyc w benzynce.Poskladac w odwrotnej kolejnosci.Uwazaj na uszczelki.Uwazaj aby nie nalecialo paprochow do srodka.Byle bez pospiechu.Jak poluzujesz srubke mocujaca linke gazu to zobacz czy linka sama chodzi swobodnie w pancerzu.Byc moze ocierala sie o sprzegielko (jest poprowadzona dosc blisko) i wytarla pancerz.PozdrawiamMirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
msobanie 16.07.2009 22:06 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Lipca 2009 Dodam jeszcze tylko, ze link do schematu (powyzej) wciaz dziala.Mirek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
slawtaz 17.07.2009 20:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Lipca 2009 Ok dzięki, spóbuje sie tym pobawić, jak znajde troche wolnego czasu Edit: Okazało się że wystarczyło wyregulować linke gazu i po problemie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.