Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

kocio? kondesacyjny IMMERGAS

Recommended Posts

Podejrzewam ze chodzi Ci o Victrix Zeus czy cos takiego (54 l zasobnik) - tez o nim

myslalem, ale ta cena .... Ciekawe ile dadza Ci rabatu ?

No i mój instalator nie byl zachwycony, ze to niby "wloszczyzna" - sam zaproponowal

Saunier-Duvala Ecosy (1-funk. lub 2-f z 13 l zasobnikiem).

Tak, ze doswiadczenia z Immergasem brak, niestety :=(

hej - Krzysiek

Artur...

hihih u mnie jak w na karuzeli...a raczej instalatorzy tak bardzo chca robote...zdecydowalam sie nieodwołalnie na Vitopenda 222 viessmana kondensata z zasobnikiem stojacym z pogodowka...hmm...za całe 10.800...soki 9800 bo komina stalowego nie potrzebuje :lol:

Nie popełniaj tego błędu :x weź buderusa nie stracisz i zaoszczędzisz.

Pogodówka to wyższa szkoła jazdy jeśli chodzi o ustawienie (wiem bo pracuję w branży). Płaci się kupę kasy za "komputerek" którego połowa ludzi nie potrafi zaprogramować, a jak się już uda to mija trochę czasu a kocioł żre paliwo jak opentany (chyba że zapłacisz serwisantowi za kilkakrotny przyjazd na ustawianie) Jeśli nie wierzysz poproś o instrukcję obsługi pogodówki. Lepiej wziąść zwykły programator 7 dniowy - np tp5000 Danfossa z funkcją nauki bezwładności budynku przynajmniej ma 5 klawiszy.

A tak na marginesie kondensaty są jeszcze za drogie. :p

Witam, powiedzcie proszę, co sądzicie o IMMERGASIE 23kw[chyba] turbo dwufunkcyjnym. Mój instalator zaproponował mi taki.

Druga sprawa: ktos zasugerował mi nastepującą instalacje-kocioł jednofunkcyjny, a do cwu gazowy bojler. Podobno tak ma byc taniej w eksploatacji i dodatkowa korzyść, bo latem nie używa sie kotła i w ten sposób przedłuża jego "żywotność". Bardzo proszę o opinie. :)

Droga Chmurko to głupota.

Ciekawe jak zostanie rozwiązana sprawa cyrkulacji c.w.u.?

Pewnie chciałabyś mieć ciepłą wodę w kranie "od ręki"? Z całą pewnością do kotła+podgrzewacza gazowego musisz dołozyć zasobnik.