Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Jakie zawody wykonujecie na emigracji?

MRS.CONSTR.

Recommended Posts

Ja moge napisac o tym w czasie przeszlym,bowiem juz od kilku lat jestem na stale w kraju.

Zaczynalem od pracy w zawodzie jaki wykonywalem przed wyjazdem na obczyzne tzn. reefer machanic.Po krotkim czasie przyszla pora na awans na foreman, pozniej to juz z gorki supervisor i na koniec przypadlo mi pelnic obowiazki terminal manager.Oczywiscie wszystko w branzy.

• 4 weeks później...
  • 2 months później...
  • 2 months później...
  • 1 year później...
  • 2 weeks później...
  • 1 month później...
To ja się przywitam.Zaglądam na forum od czasu do czasu z czystej ciekawości zawodowej.Na emigracji w UK od paru lat z małymi przerwami.Wyjechałem zaraz po studiach podciągnąć angielski.Robiłem b.różne rzeczy i w końcu spŽężyłem się i znalazłem pracę w zawodzie.Pracuję jako structural engineer dla niedużej firmy projektowej.Dodam tylko że my Polacy powiniśmy bardziej wierzyć w swoje umiejętności i cenić siebie.Najtrudniej jest zrobić pierwszy krok.Potem okazuje się że było to naprawdę łatwe. :D

Mój bliski przyjaciel pracował w banku, w UK ale u niego nawet po zrobieniu pierwszego kroka nie było łatwiej. Wydaje mi się, że przecienił swoje możliwości, nie przykładał się do nauki języka a później to wszystko wyszło i musiał zrezygnować. Na szczęście dostał dość dobrą posadę tu, w kraju i nie żałuje, że wrócił.

• 1 month później...
  • 2 weeks później...
  • 1 month później...

Witam

Ja i mój Mąż pracujemy w sklepie (sale assistant)- na razie nie mamy zamiaru zmieniać,bo tak jest nam wygodnie,zresztą w tym momencie to mogłoby być trochę ryzykowne,bo sytuacja jest jaka jest. Na początku pobytu Mąż składał aplikację na nauczyciela WF-u w Dublinie,ale nie udało się,bo wtedy jednym z warunków był język irlandzki. Oprócz tego ja jeszcze dodatkowo sprzątałam domki.