Edybre 16.10.2007 18:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Mam taki dylemat. Wykonawca ociąga się z wystawieniem mi faktury za sprzedane materiały i wykonaną usługę - mam tylko pokwitowania wpłat. Czy mogę go postraszyć, że zwrócę się do Urzędu Skarbowego o pomoc? Przecież to wykroczenie nie odprowadzić vatu i nie zapłacić podatku od dochodu? Czy to coś da? A może znacie lepszy sposób na wywarcie nacisku na wykonawcę? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ania1719508426 17.10.2007 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2007 Taka groźba powinna bezwzględnie poskutkować i to natychmiast. US na pewno zrobi mu kontrolę, a tego nie chciałby nawet święty Piotr! Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2060205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 18.10.2007 09:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 żeby mieć jakieś potwierdzenie wyślij mu pocztą żądanie wystawienia faktury.... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2060895 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Edybre 18.10.2007 16:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Dokładnie tak planuję zrobić: napisać grzeczny list za potwierdzeniem odbioru z prośbą o wystawienie faktury na sprzedane materiały i usługi w terminie 2 tygodni. W razie braku reakcji wyślę drugi z ostrzeżeniem, że poproszę Urząd skarbowy o pomoc. Myślę, że to fair? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2061907 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ania1719508426 18.10.2007 16:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Ostrzeżenie to telefonicznie by wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2061984 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 18.10.2007 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Ostrzeżenie to telefonicznie by wystarczyło. Popieram, tym bardziej, że "przestepcą skarbowym" stał się wykonawca nie wystawiajac F-ry Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2061990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Edybre 18.10.2007 20:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 No tak, ale chcę mu wyszczególnić co musi uwzględnić na fakturze (jaki kocioł i jakie grzejniki) bo obawiam się, że nie pamięta a ja przez to nie mam gwarancji. Poza tym on nie odbiera telefonów ode mnie, a jak dzwonię z innego to się rozłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2062556 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 19.10.2007 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2007 No tak, ale chcę mu wyszczególnić co musi uwzględnić na fakturze (jaki kocioł i jakie grzejniki) bo obawiam się, że nie pamięta a ja przez to nie mam gwarancji. Poza tym on nie odbiera telefonów ode mnie, a jak dzwonię z innego to się rozłącza. Gwarancję to masz dopiero wtedy, gdy jej warunki masz na piśmie (karta gwarancyjna); inaczej możesz korzystać z odpow.sprzed. za zgodność towaru z umową. Tak k'woli ścisłości. Ja bym jednak wysłała poleconym, zawsze pismo działa lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.murator.pl/topic/89229-czy-us-pomo%C5%BCe/#findComment-2064262 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.