Edybre 16.10.2007 18:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 16 Października 2007 Mam taki dylemat. Wykonawca ociąga się z wystawieniem mi faktury za sprzedane materiały i wykonaną usługę - mam tylko pokwitowania wpłat. Czy mogę go postraszyć, że zwrócę się do Urzędu Skarbowego o pomoc? Przecież to wykroczenie nie odprowadzić vatu i nie zapłacić podatku od dochodu? Czy to coś da? A może znacie lepszy sposób na wywarcie nacisku na wykonawcę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ania1719508426 17.10.2007 20:42 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Października 2007 Taka groźba powinna bezwzględnie poskutkować i to natychmiast. US na pewno zrobi mu kontrolę, a tego nie chciałby nawet święty Piotr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 18.10.2007 09:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 żeby mieć jakieś potwierdzenie wyślij mu pocztą żądanie wystawienia faktury.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Edybre 18.10.2007 16:22 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Dokładnie tak planuję zrobić: napisać grzeczny list za potwierdzeniem odbioru z prośbą o wystawienie faktury na sprzedane materiały i usługi w terminie 2 tygodni. W razie braku reakcji wyślę drugi z ostrzeżeniem, że poproszę Urząd skarbowy o pomoc. Myślę, że to fair? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ania1719508426 18.10.2007 16:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Ostrzeżenie to telefonicznie by wystarczyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 18.10.2007 16:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 Ostrzeżenie to telefonicznie by wystarczyło. Popieram, tym bardziej, że "przestepcą skarbowym" stał się wykonawca nie wystawiajac F-ry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Edybre 18.10.2007 20:33 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Października 2007 No tak, ale chcę mu wyszczególnić co musi uwzględnić na fakturze (jaki kocioł i jakie grzejniki) bo obawiam się, że nie pamięta a ja przez to nie mam gwarancji. Poza tym on nie odbiera telefonów ode mnie, a jak dzwonię z innego to się rozłącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Inka1 19.10.2007 13:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Października 2007 No tak, ale chcę mu wyszczególnić co musi uwzględnić na fakturze (jaki kocioł i jakie grzejniki) bo obawiam się, że nie pamięta a ja przez to nie mam gwarancji. Poza tym on nie odbiera telefonów ode mnie, a jak dzwonię z innego to się rozłącza. Gwarancję to masz dopiero wtedy, gdy jej warunki masz na piśmie (karta gwarancyjna); inaczej możesz korzystać z odpow.sprzed. za zgodność towaru z umową. Tak k'woli ścisłości. Ja bym jednak wysłała poleconym, zawsze pismo działa lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.