OK 26.10.2007 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Wg mnie kuchnie Mebel Rust oraz ich obsługa spisują się bardzo dobrze. Całe te zamieszanie powastało nie dlatego że jakiś klient został (podobno) źle obsłużony ale dlatego że redakcja postanowiła usunąć jakiś wątek. Cała ta sytuacja nijak się ma do mebli produkowanych przez tą firmę. Pozdrawiam! Skąd wiadomo, że jeden klient? O ile dobrze pamiętam, to było paru klientów, na dodatek odwiedzających różne salony. A refleksje były w zasadzie identyczne. Fakt, że sytuacja ma się nijak do mebli, tylko jak je kupić, żeby się nie narazić na stres i uwagi "samochodowe"? I z tym się zgadzam, że dopóki był stary wątek, to można go było potraktować na zasadzie plotki. Dlatego nie wszyscy go czytali. Dopiero wymuszenie usunięcia wątku, zamiast wyjaśnienia sprawy tu na forum, ew. przeproszenia przez firmę, udowodniło, że nie są to plotki, działania konkurencji, czarny PR itp., tylko olewanie klientów przez firmę i chyba nieświadomość firmy, że sama sobie krzywdę robi Redakcja sama z siebie raczej wątku nie usunęła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 26.10.2007 19:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Października 2007 "nieprawdziwe" - chodziło mi o rzekomy zwiazek mojej osoby z firmą Mebel Rust. a świnie latały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 26.10.2007 20:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 26 Października 2007 Ide z tego forum, to wszystko co miałem do powiedzienia. Pozdrawiam! dopiero przyszedłeś i już idziesz?? tego samego dnia przyszedł ------ tego samego odchodzi coś mało masz do powiedzenia Fred...... i szybko się zrażasz nie pękaj tak szybko wytocz batalię pozytywną dla RUST-a opowiedz o zadowolonych klientach, może sam nim jesteś... ja chętnie usłyszałabym coś pozytywnego, popartego własnym doświadczeniem klienta pisz pisz nie kryj tego przed nami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
res 27.10.2007 09:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Kilka dni temu odwiedzilismy salon rust w jupiterze w warszawce. Dokladnie sobie obejrzelismy kuchnie tam prezentowane i w zasadzie kilka nam sie podobalo. Jednak po rozmowie z projektantem/handlowcem zdecydowanie skreslilismy wyzej wymieniona firme, z ciekawosci zaczelismy szukac czy to tylko jednorazowy wyskok a tu sie okazuje ze firma ma po prostu takie podejscie do klienta. Z ciekawostek, jak wyglada zdobywanie klienta przez rust: - wstepny projekt olowkiem na pomietej karteluszce - zadnych komputerowych prezentacji za free - frajerzy niech placa - pan projektant sprawial wrazenie zmeczonego pytaniami, jakby nie mogl juz sie doczekac kiedy sobie pojdziemy - w trakcie rozmowy projektant kogos tam zauwazyl i stwierdzil - ze musimy konczyc bo przyszla klientka. No coz, faktycznie lepiej dbac o zdobytych klientow bo nowych NIE BEDZIE Z TAKIM PODEJSCIEM - na odchodne chcielismy ta zabazgrolona karteluszke - oczywiscie, nie dostalismy jej - przykro mi, to taki standard korporacyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 27.10.2007 13:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Ciiii, bo nam znowu wąteczek wywalą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Żelka 27.10.2007 20:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2007 Wow, a ja myslalam, ze dno juz bylo.... A to niespodzianka.... Obrazaja tez???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jacekp71 27.10.2007 21:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 27 Października 2007 witam chciałbym kupic meble kuchenne z firmy RUST prosze o opinie i doswiadczenia ,uzytkowników, wybrales ciekawa firme, polaczenie arogancji i zdzierstwa, jesli sie zdecydujesz, bedziesz mial kuchnie jak inne, tyle ze minimum dwukrotnie drozsza, do tego jesli w dobrym towarzystwie wspomnisz ze masz meble z RUSTa, zyskasz szczere wspolczucie ogolu .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 28.10.2007 09:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2007 Wow, a ja myslalam, ze dno juz bylo.... A to niespodzianka.... Obrazaja tez???? Się obrażają i idą do innej piaskownicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 29.10.2007 09:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2007 oj, uważajcie, bo zaraz zbanują wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kofi 29.10.2007 09:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2007 ja chętnie usłyszałabym coś pozytywnego, popartego własnym doświadczeniem klienta pisz pisz nie kryj tego przed nami Obawiam się, że z pustego i Salomon nie naleje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KiZ 29.10.2007 21:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 29 Października 2007 Czy to, że dokonuję tego bezsensownego wpisu to złośliwość czy znęcanie się nad Rust? A może złosliwe znęcanie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
agnieszkakusi 30.10.2007 07:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 na moje jest to prawidlowa reakcja i podnoszenie wątku, żeby nie poszedł w zapomnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joan 30.10.2007 08:37 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Czy to, że dokonuję tego bezsensownego wpisu to złośliwość czy znęcanie się nad Rust? A może złosliwe znęcanie...? to jest nas więcej - tych złośliwych i znęcających się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
xvx 30.10.2007 18:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Pytacie o zadowolonych klientow firmy RUST, otoz...ja takim jestem. Oczywiscie zaraz posypia sie gromy ze jestem pracownikiem firmy itp. Niedowiarkom ze bylam zwyklym klientem moge przeslac dowody na priva. Kuchnie kupowalam w Jankach, zajela sie mna Pani... ktora nie dosc ze byla bardzo sympatyczna to jeszcze profesjonalnie przygotowala mi projekt i wstepna wycene. Po "zbadaniu rynku" zdecydowalam sie na zakup mebli i absolutnie nie zaluje. Obsluga w salonie i montaz w moim przypadku byly naparwde profesjonalne. Dodam takze ze nie jestem milionerka i uczciwie mowilam Pani...ze np.nie wezme tego czy innego bajeru bo mnie po prostu na to w tym momencie nie stac (Pani...za kazdym razem starala sie znalezc rownie fajne, ale tansze rozwiazanie). Dodam ze nie wplynelo to ujemnie na traktowanie mojej osoby jako klienta, wrecz przeciwnie dostalam naprawde spory rabat! Mysle ze ten watek stal sie nagonka na firme mebel RUST, skasowanie watku nie bylo najlepsza decyzja, niemniej jednak wasze wypowiedzi przypominaja zbiorowa histerie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zielonooka 30.10.2007 18:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 XVX - troche wiary w nas ja tam ci wierze bo .... gdyby rust nie mial ani jednego zadowolonego klienta to juz by dawno splajtowal - wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
res 30.10.2007 21:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Pytacie o zadowolonych klientow firmy RUST, otoz...ja takim jestem. Oczywiscie zaraz posypia sie gromy ze jestem pracownikiem firmy itp. Niedowiarkom ze bylam zwyklym klientem moge przeslac dowody na priva. Kuchnie kupowalam w Jankach, zajela sie mna Pani... ktora nie dosc ze byla bardzo sympatyczna to jeszcze profesjonalnie przygotowala mi projekt i wstepna wycene. Po "zbadaniu rynku" zdecydowalam sie na zakup mebli i absolutnie nie zaluje. Obsluga w salonie i montaz w moim przypadku byly naparwde profesjonalne. Dodam takze ze nie jestem milionerka i uczciwie mowilam Pani...ze np.nie wezme tego czy innego bajeru bo mnie po prostu na to w tym momencie nie stac (Pani...za kazdym razem starala sie znalezc rownie fajne, ale tansze rozwiazanie). Dodam ze nie wplynelo to ujemnie na traktowanie mojej osoby jako klienta, wrecz przeciwnie dostalam naprawde spory rabat! Mysle ze ten watek stal sie nagonka na firme mebel RUST, skasowanie watku nie bylo najlepsza decyzja, niemniej jednak wasze wypowiedzi przypominaja zbiorowa histerie. Pozdrawiam w moim przypadku pan z salonu wcale sie nami nie zajal, nie przygotowal nam projektu, w zasadzie nic nie doradzil w problematycznych kwestiach. Rabatu zadnego nam nie zaproponowal, nie przedstawil nam zadnych alternatyw. Na koniec zbyl nas bo przyszla klientka - przyznam sie, ze w tym momencie mialem juz na koncu jezyka kilka inwektyw. Najbardziej RUST mnie rozbawil projektem kuchni przy pomocy oloweczka i pomietej karteluszki wygrzebanej z kupki na biurku. Szkoda ze nam nie dal tej karteczki bo bym tu wrzucil - mysle, ze sporo osob by mialo niezly ubaw z profesjonalnego projektu firmy RUST. Z ciekawosci wybiore sie do janek aby na wlasne oczy przekonac sie o tym fantastycznym podejsciu do klienta. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 30.10.2007 22:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 my z mężem zostaliśmy potraktowani z buta właśnie w salonie w Jankach dokładnie przez panią o dużych oczach aktualnie w ciąży w żadnym salonie o rabatach nie było mowy .... ale już nie o to chodzi zszokowani byliśmy niechęcią do jakiejkolwiek rozmowy ze strony tej pani, wręcz zbywaniem i nastawieniem na wszystko na NIE drugi raz zszokowały nas maile od kierownika tej pani, które swego czasu pozwoliłam sobie wkleić, ale zniknęły .... naprawdę chcieliśmy kupić te meble idąc na rozmowę, z tą panią o sarnich oczach, miałam w zamyśle podpisać umowę no ale niestety nie dało się i całe szczęście ..... bo ja mercedesem jeździć nie chcę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ja budowniczy 31.10.2007 23:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2007 tez byliśmy w Jankach, w sumie smiesznie wyszło bo wracaliśmy z wycieczki i z rowerkami na dachu podjechalismy kuchnie zobaczyc uznano chyba nas za mało prawdopodobnego potencjalnego klienta z racji prezentowanego ubioru, ale mimo to wycene zrobiono na kartce w kratkę, nie pogiętej i do tego przy linijce generalnie nie bylo jakos szczegolnie niemiło, poza tym wrazeniem przy kazdej kresce ze czy aby na pewno nas stac widać niektorzy nadal kultywują pogląd ze pieniądze mają tylko ci co odpowiednio wyglądają... ale moj znajomy brał u nich kuchnie, i poza tym ze mowil ze niepotrzebnie brał tam sprzet, bo przeplacil mocno, to byl nawet całkiem zadowolony - to tak dla rownowagi dodam a o rabatach to nawet mowy nie bylo, ani jak my rozmawialismy, ani jak on kupowal - przy drugiej kuchni dla kogos z rodziny zaproponowali chyba 3% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
selimm 02.11.2007 11:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Byłem- w Katowicach w salonie tej firmy i zostałem dosyć wyczerpująco obsłużony ciekawe ...czy to urok osobisty ...czy dlatego że byłem sam w sklepie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JarekIndeed 02.11.2007 17:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Listopada 2007 Albo to wynik wniosków wyciągniętych z pewnego wątku na forum Muratora... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.