wally26 13.12.2007 19:32 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 BOZE I CO Z TEGO JA NIE JESTEM NA FORUM ZEBY MIEC KOLEKCJE POSTOW. WYPOWIADAM SIE W TEMATACH W KOTRYCH MOGE COS POWIEDZIEC A NIE TAK JAK NIEKTURZY DLA ZABICIA CZASU BO NIE MAJA CO ZE SOBA ZROBIC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Ew-ka 13.12.2007 19:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 a nawiązując do tematu -kilka moich znajomych ma w swojej kuchni Meble-Rust i są zadowolone ....chociaz jedna miała chyba niezbyt lotnego projektanta bo kilka rzeczy jest nie do przyjęcia ( dla mnie oczywiście ) jedna z moich znajomych też ma druga kuchnię Rusta ...jedną miała w bloku -teraz ma w domu -co prawda inną ale tez od Rusta ,wiec gdyby sie sparzyła na pierwszej chyba nie pakowałaby sie w to samo ? NIe jestem obrońcą ,ale obiektywnie zamiesciłam opinie moich znajomych ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 13.12.2007 19:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 wally26, chcesz to sobie wklejaj, z przyjemnościa popatrzymy. Wiesz, tak już jest, że osoba, która dopiero co zalogowała się (a w tym wątku to kilka osób) i od razu uderza do tego wątku broniac firmy Rust jest mało wiarygodna. A poza tym doczytaj sobie, że poruszony tu jest temat nie jakości mebli a poziomu obsługi. Usunięcie wątku przez Redakcję po interwencji firmy RUST też o czymś świadczy. I nie krzycz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 13.12.2007 21:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 śnieżka gdzieś przepadła bez echa ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 13.12.2007 21:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 śnieżka gdzieś przepadła bez echa ...... zdjęć się uczy wklejać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
JoShi 13.12.2007 21:49 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 BOZE I CO Z TEGO JA NIE JESTEM NA FORUM ZEBY MIEC KOLEKCJE POSTOW. WYPOWIADAM SIE W TEMATACH W KOTRYCH MOGE COS POWIEDZIEC A NIE TAK JAK NIEKTURZY DLA ZABICIA CZASU BO NIE MAJA CO ZE SOBA ZROBIC wally, my do Ciebie normalnie mówimy. Czemu krzyczysz do nas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 13.12.2007 23:34 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2007 BOZE I CO Z TEGO JA NIE JESTEM NA FORUM ZEBY MIEC KOLEKCJE POSTOW. WYPOWIADAM SIE W TEMATACH W KOTRYCH MOGE COS POWIEDZIEC A NIE TAK JAK NIEKTURZY DLA ZABICIA CZASU BO NIE MAJA CO ZE SOBA ZROBIC wally, my do Ciebie normalnie mówimy. Czemu krzyczysz do nas? Krzyczy, bo to strasznie skomplikowane, żeby się nauczyć zdjęcia wkleić. Ta nauka potrafi wyprowadzić z równowagi, a konkurencja nie spi... Jak się nauczy wklejać zdjęcia, to może przestanie krzyczeć??... A propos, przyszło mi do głowy, że może jak człowiek zamawia drugą kuchnię w Ruście, to już go tam traktują jak człowieka ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Anoleiz 14.12.2007 08:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 a ja ciekawa jestem... jak to jest, że to już kolejna taka głośna osoba z DRUGĄ kuchnią od RUSTA... hmm... ja tam do ich mebli ani obsługi nic nie mam, bom nie była, nie widziała i nie zamawiała ale chętnie bym zobaczyła te cuda... a tylko okazuje się, że wpadają takie osoby z kikoma komentarzami, nakrzyczą na nas, jacy to niedobrzy i be jesteśmy, wywrzeszczą o swoich koniecznie drugich... ciekawe czemu nikt trzeciej jeszcze nie ma... kuchniach postraszą zdjęciami i... znikają... no i taki niedosmak i niedosyt czuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DPS 14.12.2007 09:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 Pewnie za chwilę pojawi się jeszcze jedna/jeden. I będzie oburzona naszą ignorancją i wrogością. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Anoleiz 14.12.2007 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 no bo my tu Pani walczym, obrzucając obelgami, plując jadem i przez lewe ramie... zamiast się zachwycać... swoją drogą naprawdę bardzo chętnie bym zobaczyła takie dwie kuchnie super zrobione z RUSTA... bo ja generalnie zaściankowa jestem i u mnie to jakiś kredens babciny i takie tam... to i bym światowych trendów sobie pooglądała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wally26 14.12.2007 13:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 nie krzycze . obsługa tez jest ok.przynajmniej dla mnie byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 14.12.2007 14:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 co tam w Pludrach słychać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 14.12.2007 14:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Grudnia 2007 nie krzycze . obsługa tez jest ok.przynajmniej dla mnie byla Tutaj się zgadzam w 100%. Z doświadczenia sam wiem, że pracownika własnej firmy zawsze się jakoś inaczej/lepiej obsługuje. To chyba takie niezalezne jest od człowiek nawet, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
el-ka 15.12.2007 01:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Ciekawi mnie jednak, dlaczego z kolei podciąga się wszystkich przedstawicieli Rusta pod jeden strychulec. Przecież to raczej dość niezależne firmy z całej Polski korzystające z fabryki, ale praktycznie na swój obrachunek w odniesieniu do usługi - co sprzedadzą z tego żyją. Salonów Rusta jest w Polsce do groma i ciut ciut. Pewnie nawet się nie wszyscy znają.Chyba jakiegoś osobnego kursu chamstwa nie przechodzą. I nie mają obowiązku wzorować sie na tym obsceniczynym panu z targów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
DPS 15.12.2007 07:11 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2007 Kursu chamstwa zapewne nie, ale jest cos takiego jak [olityka firmy - i tego uczą przedstawicieli i każą im to realizować. A ta polityka może być np. taka, żeby zniechęcać swoją postawą klientów zbyt mocno ukierunkowanych na oszczędności albo nie wyglądających na zamożnych czytaj: dających się oskubać. Oczywiście nie wiem, czy tak jest, gdybam tylko. Pracownicy poszczególnych przedstawicielstw są ukierunkowywani przez szefów, tak jest zawsze. Ale mieliśmy i tutaj przykłady, że nie wszyscy pracownicy poddali się temu trendowi, żeby ... "frontem" do klienta. Niemniej było ich tak niewielu, że aż zasługiwali na wzmiankę i nasze zadziwienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 18.12.2007 12:05 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 tak sie tylko wpisałem żeby ten wontek wskoczył na górę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kanton 18.12.2007 12:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 tak sie tylko wpisałem żeby ten wontek wskoczył na górę wątek oczywiście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trigger 18.12.2007 14:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 WitamA ja myślałem że tylko nas tak potraktowali bo pani miała zły dzień. Poszliśmy z żoną do centrum janki i też chodziliśmy chyba z 15 minut i nikt się nami nie zainteresował a odpowiadając na nasze pytanie, pani nawet nie raczyła oderwać oczu od monitora. Uznała widocznie że jesteśmy za ciency na meble RUST. Założę się że jakby przyszedł pan w garniturze z roleksem na ręku to zaraz by się przed nim rozpłaszczyła. Ignorancja i tyle.A co do kasowania wątków to ŻENADA. Mój ojciec budował dom z Muratorem i zawsze mialem dobre zdanie o tej pozycji ale po tym co tu przeczytałem czar prysł.Droga redakcjo, zaufanie będzie bardzo trudno odzyskać a czytelnicy (w tym userzy forum) to są prawdziwe pieniądze bo kto Wam będzie płacił za reklamę jak nikt nie będzie czytał Muratora???? Zadowolony klient zachęci jednego, niezadowolony zniechęci dziesięciu - radze o tym pamiętać.I jeszcze jedno - chyba Wasza umowa uwzględnia usuwanie niepochlebnych opinie o RUST bo pod względem prawnym RUST nic nie mógł Wam zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trigger 18.12.2007 14:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 18 Grudnia 2007 Ciekawi mnie jednak, dlaczego z kolei podciąga się wszystkich przedstawicieli Rusta pod jeden strychulec. Przecież to raczej dość niezależne firmy z całej Polski korzystające z fabryki, ale praktycznie na swój obrachunek w odniesieniu do usługi - co sprzedadzą z tego żyją. Salonów Rusta jest w Polsce do groma i ciut ciut. Pewnie nawet się nie wszyscy znają.Chyba jakiegoś osobnego kursu chamstwa nie przechodzą. I nie mają obowiązku wzorować sie na tym obsceniczynym panu z targów. RUST to jedna marka bez względu na to na którym krańcu świata się znajduje więc podejrzewam że stosuje tą samą politykę. Jeżeli jest to na zasadzie franczyzny to przejmują tez sposób zarządzania. Nie wyobrażam sobie też że każdy kręci swoje lody. Na pewno są spotkania, ustalenia wszystkich właścicieli punktów sprzedaży. Zastosowana strategia wynika pewnie z tego że ludzie sobie pewnie nie zdają sprawy dla jakiego klienta skierowana jest oferta i w mniemaniu sprzedawców RUST zawracają tylko zad. Ostatnio dalej rozglądaliśmy się za meblami i po wejściu do salonu od razu spytałem dla jakiego klienta mają meble a pani odpowiedziała że średnio kuchnia wychodzi u nich ok 25 tys. Podziękowaliśmy. Wszystko miło i z uśmiechem. Pani oszczędziła swój i mój czas a przede wszystkim odbyło się to po ludzku, więc mam taką propozycje dla decydentów w RUST, niech może pracownicy na początku rozmowy z klientem zgrabnie wkomponują cenę średniej kuchni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OLA- DZIAŁ MARKETINGU 19.12.2007 13:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Od życzliwych osób dowiedzieliśmy się, że ktoś niszczy reputację firmy Mebel RUST, na którą pracuje kilkaset osób od 40 lat. Często wkładając serce, poświęcenie i trud aby usatysfakcjonować, a nawet zachwycić klientów. Wiele osób nieświadomie, a niektóre niestety z premedytacją chcą podeptać nasze zaangażowanie i niewątpliwy sukces.W związku z tym, że stale prowadzimy badania konkurencji także w postaci rekonesansu po obcych salonach, spotykamy się często z oszczerstwami mającymi na celu obniżenie naszego wizerunku przez sprzedawców, "chwytami poniżej pasa" Najwidoczniej takie działania są podyktowane troską o swój byt na rynku w przypadku braku możliwości konkurowania z nami w czystej grze. Od lat Mebel Rust jest znany jako producent bardzo luksusowych kuchni w atrakcyjnej cenie. Praktycznie nie ma na rynku firmy, która oferowała by meble kuchenne w tak wysokim standardzie wykonania o czym świadczą referencje naszych klientów i przeświadczenie rzetelnej konkurencji, która często kopiuje niektóre autorskie nasze rozwiązania. W związku z polityką firmy „jedzenia małą łyżką, a częściej” i oferowania klientom aranżacji kuchni o najlepszym współczynniku na rynku jakości do ceny mamy niepodważalną przewagę nad konkurencją. Rozumiemy, że z racji braku:- zaplecza personalnego lub- elastycznej wysokiej technologii (niektóre salony, posiadają produkty na dobrym poziomie ale masowej produkcji zachodnich firm, która często nie sprawdzą się we wnętrzu kuchennym na wyższym poziomie, gdyż zamiast być dopasowane do potrzeb użytkownika, klienta muszą dostosowują do swoich możliwości) lub- zasady uczciwości wobec klienta itp.nie pozostaje konkurencji nic jak szkalować bezpodstawnymi plotkami nas i inne firmy stale powiększające swój udział na rynku Potraktowaliśmy to forum jako świadomą następną próbę podkopywania naszych kompetancji przez konkurencje. Mając jednoznaczne sygnały, że jest w to zaangażowana także nasza konkurencja zwróciliśmy się z prośbą o usunięcie naszego wątku. Przyjęliśmy zasadę, że jeżeli którykolwiek z naszych klientów będzie miał do nas jakiekolwiek uwagi prześle je do nas pisemnie, co pozwoli rzetelnie przyjrzeć się ewentualnym błędom pojedynczych pracowników. W związku z tym, że nie posiadamy takiej korespondencji traktujemy to jako anonimowe oszczerstwa. Oczywiście nie myślimy o sobie, że nie popełniamy błędów gdyż nie ma takiej osoby na świecie, a tym bardziej organizacji. Uważamy, że o klasie osoby i organizacji nie świadczy to czy popełnia błędy ale czy je naprawia. Naprawiamy błędy naszych pracowników i stale analizujemy je pod kątem wprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych przez co uzyskujemy przewagę w stosunku do konkurencji. Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.