Mufka 19.12.2007 13:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Zdecydowanie nie polecam firmy RUST!!!!!! Zamówiłam u nich meble 5 miesięcy temu i do tej pory nie doczekałam się ostatecznego montażu! Ciągle coś się nie zgadza... Panowie montażyści przyjeżdzają i odjeżdzają nic nie montując. Komunikacja między poszczególnym działami firmy jest dramatyczna. Architekt przekazuje swoje zalecenia technologowi, a montażyści przywożą coś zupełnie innego. Kpina!!! W tej chwili jestem zmuszona wprowadzić się z dwójką dzieci do mieszkania bez kuchni. Ciekawa jestem czy firma RUST pokryje mi koszty wyżywienia "na mieście".... Az sobie konto założyłaś, żeby sie tym smutkiem podzielić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Mufka 19.12.2007 13:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Olu z działu marketingu, nie myl konkurencji z forumowiczami , akcje rozpoczął RUST, prosząc Murator o usunięcie wątku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 19.12.2007 13:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Od życzliwych osób dowiedzieliśmy się, że ktoś niszczy reputację firmy Mebel RUST, na którą pracuje kilkaset osób od 40 lat. Często wkładając serce, poświęcenie i trud aby usatysfakcjonować, a nawet zachwycić klientów. Wiele osób nieświadomie, a niektóre niestety z premedytacją chcą podeptać nasze zaangażowanie i niewątpliwy sukces. W związku z tym, że stale prowadzimy badania konkurencji także w postaci rekonesansu po obcych salonach, spotykamy się często z oszczerstwami mającymi na celu obniżenie naszego wizerunku przez sprzedawców, "chwytami poniżej pasa" Najwidoczniej takie działania są podyktowane troską o swój byt na rynku w przypadku braku możliwości konkurowania z nami w czystej grze. Od lat Mebel Rust jest znany jako producent bardzo luksusowych kuchni w atrakcyjnej cenie. Praktycznie nie ma na rynku firmy, która oferowała by meble kuchenne w tak wysokim standardzie wykonania o czym świadczą referencje naszych klientów i przeświadczenie rzetelnej konkurencji, która często kopiuje niektóre autorskie nasze rozwiązania. W związku z polityką firmy „jedzenia małą łyżką, a częściej” i oferowania klientom aranżacji kuchni o najlepszym współczynniku na rynku jakości do ceny mamy niepodważalną przewagę nad konkurencją. Rozumiemy, że z racji braku: - zaplecza personalnego lub - elastycznej wysokiej technologii (niektóre salony, posiadają produkty na dobrym poziomie ale masowej produkcji zachodnich firm, która często nie sprawdzą się we wnętrzu kuchennym na wyższym poziomie, gdyż zamiast być dopasowane do potrzeb użytkownika, klienta muszą dostosowują do swoich możliwości) lub - zasady uczciwości wobec klienta itp. nie pozostaje konkurencji nic jak szkalować bezpodstawnymi plotkami nas i inne firmy stale powiększające swój udział na rynku Potraktowaliśmy to forum jako świadomą następną próbę podkopywania naszych kompetancji przez konkurencje. Mając jednoznaczne sygnały, że jest w to zaangażowana także nasza konkurencja zwróciliśmy się z prośbą o usunięcie naszego wątku. Przyjęliśmy zasadę, że jeżeli którykolwiek z naszych klientów będzie miał do nas jakiekolwiek uwagi prześle je do nas pisemnie, co pozwoli rzetelnie przyjrzeć się ewentualnym błędom pojedynczych pracowników. W związku z tym, że nie posiadamy takiej korespondencji traktujemy to jako anonimowe oszczerstwa. Oczywiście nie myślimy o sobie, że nie popełniamy błędów gdyż nie ma takiej osoby na świecie, a tym bardziej organizacji. Uważamy, że o klasie osoby i organizacji nie świadczy to czy popełnia błędy ale czy je naprawia. Naprawiamy błędy naszych pracowników i stale analizujemy je pod kątem wprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych przez co uzyskujemy przewagę w stosunku do konkurencji. Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. Jaka konkurancja? Nas Redakcja nie poinformowała o żadnej konkurencji i jej niecnych działaniach a z chęcią dowiemy się kto jest taki przebiegły. A wątek to chyba forumowiczów a nie Wasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KiZ 19.12.2007 13:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 (...) Oczywiście nie myślimy o sobie, że nie popełniamy błędów gdyż nie ma takiej osoby na świecie, a tym bardziej organizacji. Uważamy, że o klasie osoby i organizacji nie świadczy to czy popełnia błędy ale czy je naprawia. Naprawiamy błędy naszych pracowników i stale analizujemy je pod kątem wprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych przez co uzyskujemy przewagę w stosunku do konkurencji. Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. Przejrzałem dokładnie waszą stronę. Obiecuje, że jeśli pojawi się na niej zakładka "błędy, które naprawiliśmy/chcemy naprawić" to zaprzestanę udzielania się, ba, nawet czytania wątków nt. RUST-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
PavvelB 19.12.2007 13:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Od życzliwych osób dowiedzieliśmy się, że ktoś niszczy reputację firmy Mebel RUST, na którą pracuje kilkaset osób od 40 lat. Często wkładając serce, poświęcenie i trud aby usatysfakcjonować, a nawet zachwycić klientów. Może faktycznie tyle osób pracuje by zyskać reputację dla firmy. Co z tego jeśli wystarczy kilku pracowników by tą reputację zniszczyć. Nie "ktoś" anonimowy tylko Wasi pracownicy. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sonika 19.12.2007 15:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Ja bym się spodziewała, że osoba reprezentująca tutaj firmę RUST podpisze się imieniem i nazwiskiem, bo "Ola" brzmi jakoś mało poważnie jak na tak poważną firmę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
CYPISEK 19.12.2007 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. nie jesteśmy rynsztokiem a większej obłudy nie czytałem a panstwa jezyk jak zwykle łaczy nonaszalancję z arogancją wobec rozmówcy My jesteśmy the best of wy jelenie w zeszłym roku w waszym salonie po rozmowie z moją żoną pomoiędzy praconikami salonu moja żone nazwano tandeciarą której trudno dogodzić, po zwróceniu uwagi pani przeprosiła kilka dni później usłyszałem po odejściu innego klinta " ze coraz większy motłoch przychodzi" i teraz uwaga zadzwoniłem do siedziby i po krótkim przedstawieniu sprawy pani która odebrała tel czekałem 8 minut na połączenie .......... z właściwą osobą - w końcu spasowalem więć jak czytam wasze wypocinny i nieudolna próbę ratowania opinii to mnie krew zalewa wiec i tak nic się nie zminiło macie klientów w d..pie ja zamówiłem kuchnię we wrzosowej, kosztowała w całości dużo ponad 50 tys i ta firma jest wasza konkurencją a nie forum muratora nie siedza tutaj kaziowie, można spotkac prawników, lekarzy, średni i wysoki szebel firm ,są tutaj ludzie którzy kierują lub pracują w firmach przy których wasza to pikuś etc - zacznijcie się liczyć z tą formą komunikacji pomiedzy ludźmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 19.12.2007 20:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 A ja ciekawa jestem ile zarabiają pracownicy salonów Rusta, że tak traktują ten motłoch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 19.12.2007 21:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 jestem w szoku po wypowiedzi tajemniczej oli z marketingu ale zlewka ..... i do tego pomówienia to ja założyłam wątek o meblach Rust i mój wątek usunięto olu zmień swojego posta o konkurencji negującej waszą mierną działalność, bo się w sądzie spotkamy no chyba, że masz jakieś dowody a z ciekawości przejdę się do salonu rust i zobaczę jakie postępy zrobiliście :D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
joan 19.12.2007 21:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 - . Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii.[/u] Gratuluję po raz kolejny... Przyznaję - z takim Markietyngem to ja się jeszcze NIGDY nie spotkałam... Powyższy tekst , Pani Olu , mówi o Pani wszystko i niestety jest tylko mocnym potwierdzeniem dla pojawiających się tu na forum zastrzeżeń...Po tym tekście nie powinna Pani pracować w tym dziale i w marketingu już nigdy - bo własnie zrobila Pani duuuuży błąd i utwierdziła w przekonaniu wszystkich dotychczas tylko wątpiących w profesjonalizm firmy RUST... Mam nadzieję że te meble są na tyle luksusowe że same się sprzedadzą (to się też zdarza ) - pomimo Pani skutecznych zabiegów by firmę pogrążyć zupełnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 19.12.2007 21:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 19 Grudnia 2007 Pani Olu, a może nam Pani zdradzić w jaki sposób odróżnia Pani uzasadnione uwagi od bulwarowych opinii. Czyżby jakaś nowa metoda, o której my zwykli zjadacze chleba, których nie stać na super meble Rust (a może pracownikom się tylko wydaje, z drugiej strony mi byłoby szkoda wywalać kasę aby dać zarobić ludziom, którzy nie szanują klienta), nie mamy pojęcia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OLA- DZIAŁ MARKETINGU 20.12.2007 09:26 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Od życzliwych osób dowiedzieliśmy się, że ktoś niszczy reputację firmy Mebel RUST, na którą pracuje kilkaset osób od 40 lat. Często wkładając serce, poświęcenie i trud aby usatysfakcjonować, a nawet zachwycić klientów. Wiele osób nieświadomie, a niektóre niestety z premedytacją chcą podeptać nasze zaangażowanie i niewątpliwy sukces.W związku z tym, że stale prowadzimy badania konkurencji także w postaci rekonesansu po obcych salonach, spotykamy się często z oszczerstwami mającymi na celu obniżenie naszego wizerunku przez sprzedawców, „chwytami poniżej pasa”. Najwidoczniej takie działania są podyktowane troską o swój byt na rynku w przypadku braku możliwości konkurowania z nami w czystej grze. Od lat Mebel Rust jest znany jako producent bardzo luksusowych kuchni w atrakcyjnej cenie. Praktycznie nie ma na rynku firmy, która oferowała by meble kuchenne w tak wysokim standardzie wykonania o czym świadczą referencje naszych klientów i przeświadczenie rzetelnej konkurencji, która często kopiuje niektóre autorskie nasze rozwiązania. W związku z polityką firmy „jedzenia małą łyżką, a częściej” i oferowania klientom aranżacji kuchni o najlepszym współczynniku na rynku jakości do ceny mamy niepodważalną przewagę nad konkurencją. Rozumiemy, że z racji braku:- zaplecza personalnego lub- elastycznej wysokiej technologii (niektóre salony, posiadają produkty na dobrym poziomie ale masowej produkcji zachodnich firm, która często nie sprawdzą się we wnętrzu kuchennym na wyższym poziomie, gdyż zamiast być dopasowane do potrzeb użytkownika, klienta muszą dostosowują do swoich możliwości) lub- zasady uczciwości wobec klienta itp.nie pozostaje konkurencji nic jak szkalować bezpodstawnymi plotkami nas i inne firmy stale powiększające swój udział na rynku Potraktowaliśmy tego typu portale jako świadomą następną próbę podkopywania naszych kompetancji przez konkurencje. Mając jednoznaczne sygnały, że jest w to zaangażowana także nasza konkurencja zwróciliśmy się z prośbą o usunięcie naszego wątku. Przyjęliśmy zasadę, że jeżeli którykolwiek z naszych klientów będzie miał do nas jakiekolwiek uwagi prześle je do nas pisemnie, co pozwoli rzetelnie przyjrzeć się ewentualnym błędom pojedynczych pracowników. W związku z tym, że nie posiadamy takiej korespondencji traktujemy to jako anonimowe oszczerstwa. Oczywiście nie myślimy o sobie, że nie popełniamy błędów gdyż nie ma takiej osoby na świecie, a tym bardziej organizacji. Uważamy, że o klasie osoby i organizacji nie świadczy to czy popełnia błędy ale czy je naprawia. Naprawiamy błędy naszych pracowników i stale analizujemy je pod kątem wprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych przez co uzyskujemy przewagę w stosunku do konkurencji. Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
monia77w1 20.12.2007 09:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Powtarza sie Pani, Pani Olu i nie odpowiada na proste pytania. Któż to prowadzi takie akcje dywersyjne przeciwko Waszej firmie i dlaczego Wasz personel spuszcza na drzewo potencjalnych klientów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sloneczko 20.12.2007 09:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Może macie rację, a może nie. Ale prośba skutkująca usunięciem całego wątku, tylko dlatego że był dla Was niewygodny, jest skandalem! Nie było tam nic niecenzuralnego, co mogłoby tłumaczyć to co się stało. Wystarczyło napisać P.W. do forumowiczów, którzy opisali złe traktowanie przez Wasz personel i dojść do miejsc, gdzie należałoby pouczyć Waszych przedstawicieli, jak mają traktować klientów. Po takiej bufonadzie z Waszej strony, ani myślę interesować się meblami Rust. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
2112wojtek 20.12.2007 12:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Od życzliwych osób dowiedzieliśmy się, że ktoś niszczy reputację firmy Mebel RUST, na którą pracuje kilkaset osób od 40 lat. Często wkładając serce, poświęcenie i trud aby usatysfakcjonować, a nawet zachwycić klientów. Wiele osób nieświadomie, a niektóre niestety z premedytacją chcą podeptać nasze zaangażowanie i niewątpliwy sukces. W związku z tym, że stale prowadzimy badania konkurencji także w postaci rekonesansu po obcych salonach, spotykamy się często z oszczerstwami mającymi na celu obniżenie naszego wizerunku przez sprzedawców, „chwytami poniżej pasa”. Najwidoczniej takie działania są podyktowane troską o swój byt na rynku w przypadku braku możliwości konkurowania z nami w czystej grze. Od lat Mebel Rust jest znany jako producent bardzo luksusowych kuchni w atrakcyjnej cenie. Praktycznie nie ma na rynku firmy, która oferowała by meble kuchenne w tak wysokim standardzie wykonania o czym świadczą referencje naszych klientów i przeświadczenie rzetelnej konkurencji, która często kopiuje niektóre autorskie nasze rozwiązania. W związku z polityką firmy „jedzenia małą łyżką, a częściej” i oferowania klientom aranżacji kuchni o najlepszym współczynniku na rynku jakości do ceny mamy niepodważalną przewagę nad konkurencją. Rozumiemy, że z racji braku: - zaplecza personalnego lub - elastycznej wysokiej technologii (niektóre salony, posiadają produkty na dobrym poziomie ale masowej produkcji zachodnich firm, która często nie sprawdzą się we wnętrzu kuchennym na wyższym poziomie, gdyż zamiast być dopasowane do potrzeb użytkownika, klienta muszą dostosowują do swoich możliwości) lub - zasady uczciwości wobec klienta itp. nie pozostaje konkurencji nic jak szkalować bezpodstawnymi plotkami nas i inne firmy stale powiększające swój udział na rynku Potraktowaliśmy tego typu portale jako świadomą następną próbę podkopywania naszych kompetancji przez konkurencje. Mając jednoznaczne sygnały, że jest w to zaangażowana także nasza konkurencja zwróciliśmy się z prośbą o usunięcie naszego wątku. Przyjęliśmy zasadę, że jeżeli którykolwiek z naszych klientów będzie miał do nas jakiekolwiek uwagi prześle je do nas pisemnie, co pozwoli rzetelnie przyjrzeć się ewentualnym błędom pojedynczych pracowników. W związku z tym, że nie posiadamy takiej korespondencji traktujemy to jako anonimowe oszczerstwa. Oczywiście nie myślimy o sobie, że nie popełniamy błędów gdyż nie ma takiej osoby na świecie, a tym bardziej organizacji. Uważamy, że o klasie osoby i organizacji nie świadczy to czy popełnia błędy ale czy je naprawia. Naprawiamy błędy naszych pracowników i stale analizujemy je pod kątem wprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych przez co uzyskujemy przewagę w stosunku do konkurencji. Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. Szanowna Pani Olu. Omal się popłakałem nad Waszym żałosnym losem, wiodącego producenta. Po takiej odpowiedzi widzę wyraźnie gdzie macie klientow. Cytuję ten list w całości dla potomnych, zeby zobaczyli jak sponiewierana firma Rust arogancko i z błędami potrafi wysmażyć tzw. oficjalne pismo do ludzi niezadowolonych z Ich usług. Szczerze mówiąc Pani Olu z Marketingu, Wasz światowy poziom jest na poziomie zwyczajnej "wiochy", tak jak powyższe pismo. Proszę wybaczyć mi wyrażenie , ale przy takim luksusie jaki Pani zaprezentowała w imieniu Firmy, rzygać mi się chce a każdą swoją kolejną, nieudolną wypowiedzią pogrążacie sie coraz bardziej. Gratuluję firmie Rust fachowej kadry, nie tylko tej obsługującej klientów w sklepach, ale i tej części personelu, która odpowiadzialna jest za PR. Nie wiem gdzie sie pani uczyła polskiego , w kazdym razie jest to wyjątkowo "bulwarowa" polszczyzna, że pozwolę sobie Panią zacytować. Panstwa reputacji nie trzeba niszczyć, jak Pani pisze we wstępie - sami ją sobie rujnujecie takimi wypowiedziami. Nie piszę na podany przez Panią adres mailowy, gdyż nie chciałbym "inwestować" cennego czasu Państwa pracowników na przeglądanie bulwarowych opinii. Ze swojej jednak strony, jako architekta wnętrz oraz inwestora zastępczego, będę szczerze odradzał Wasze usługi moim Klientom i Kolegom z branży. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 20.12.2007 19:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 w innym wątku na temat Mebeli Rusta [nie siedza tutaj kaziowie, można spotkac prawników, lekarzy, średni i wysoki szebel firm ,są tutaj ludzie którzy kierują lub pracują w firmach przy których wasza to pikuś etc - zacznijcie się liczyć z tą formą komunikacji pomiedzy ludźmi dodam ze swojej strony ze forum przeglądają również ludzie z Państwa branży, architekci wnętrz , styliści, projektańci - ludzie którzy mają duży wpływ na przyszłych klientów Same kuchnie może nie są złe. Mam jednak wrażenie ze kierunki wyznaczane sa przez innych, bardzo mi przypominają styl Scavolini Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
wally26 20.12.2007 20:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 drogi Panie jak Pan taki odwazny i krutykuje co tylko mu se napisze to czemu nie chce Pan im odpisac na podany adres przez nich? na forum sie wyzywac,?pewnie bo to mozna anonimowo a tak to zapewne nie miałbys kolego co powiedziec. ale to juz Pana sprawa. Nie sadze ze to jest jak Pan to nazwał oficjalne pismo. Czlowieku to jest forum a nie jakies "oficjalne" pisma. znalazł sie ten co poprawnie pisze.ha ha teraz ja sie usmiałem do łez Dla mnie jest juz choc troche fair ze napisali dlaczego tak było i ze pokazuja ze chca cos zmieniac. moim zdaniem wymiekl PAn jak napisali ze wrazie czego pisac na maila a Pan zamiast pisac tam to pisze tutaj. ha ha i jeszcze czytac nie umiemy widze...gdzie niby bylo napisane ze nie maja czasu?-wlasna interpretacja czy cosi prosze sie zastanowic- nie atakuja nikogo personalnie w swojej wypowiedzi a Pan sie czepia osob? po co nie wiem moze musi sie Pan powyzywac? moze jakis sport sie panu przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sloneczko 20.12.2007 20:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Proponuję nie odpowiadać już na zaczepki, które wyraźnie prowadzą do ponownego skasowania wątku. Każdy kto poczyta i tak wyrobi sobie własne zdanie. P.S. Wally, ustal swoją osobowość, bo raz piszesz jako kobieta, a drugi jako mężczyzna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Trigger 20.12.2007 21:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Od życzliwych osób dowiedzieliśmy się, że ktoś niszczy reputację firmy Mebel RUST, na którą pracuje kilkaset osób od 40 lat. Często wkładając serce, poświęcenie i trud aby usatysfakcjonować, a nawet zachwycić klientów. Wiele osób nieświadomie, a niektóre niestety z premedytacją chcą podeptać nasze zaangażowanie i niewątpliwy sukces. W związku z tym, że stale prowadzimy badania konkurencji także w postaci rekonesansu po obcych salonach, spotykamy się często z oszczerstwami mającymi na celu obniżenie naszego wizerunku przez sprzedawców, „chwytami poniżej pasa”. Najwidoczniej takie działania są podyktowane troską o swój byt na rynku w przypadku braku możliwości konkurowania z nami w czystej grze. Od lat Mebel Rust jest znany jako producent bardzo luksusowych kuchni w atrakcyjnej cenie. Praktycznie nie ma na rynku firmy, która oferowała by meble kuchenne w tak wysokim standardzie wykonania o czym świadczą referencje naszych klientów i przeświadczenie rzetelnej konkurencji, która często kopiuje niektóre autorskie nasze rozwiązania. W związku z polityką firmy „jedzenia małą łyżką, a częściej” i oferowania klientom aranżacji kuchni o najlepszym współczynniku na rynku jakości do ceny mamy niepodważalną przewagę nad konkurencją. Rozumiemy, że z racji braku: - zaplecza personalnego lub - elastycznej wysokiej technologii (niektóre salony, posiadają produkty na dobrym poziomie ale masowej produkcji zachodnich firm, która często nie sprawdzą się we wnętrzu kuchennym na wyższym poziomie, gdyż zamiast być dopasowane do potrzeb użytkownika, klienta muszą dostosowują do swoich możliwości) lub - zasady uczciwości wobec klienta itp. nie pozostaje konkurencji nic jak szkalować bezpodstawnymi plotkami nas i inne firmy stale powiększające swój udział na rynku Potraktowaliśmy tego typu portale jako świadomą następną próbę podkopywania naszych kompetancji przez konkurencje. Mając jednoznaczne sygnały, że jest w to zaangażowana także nasza konkurencja zwróciliśmy się z prośbą o usunięcie naszego wątku. Przyjęliśmy zasadę, że jeżeli którykolwiek z naszych klientów będzie miał do nas jakiekolwiek uwagi prześle je do nas pisemnie, co pozwoli rzetelnie przyjrzeć się ewentualnym błędom pojedynczych pracowników. W związku z tym, że nie posiadamy takiej korespondencji traktujemy to jako anonimowe oszczerstwa. Oczywiście nie myślimy o sobie, że nie popełniamy błędów gdyż nie ma takiej osoby na świecie, a tym bardziej organizacji. Uważamy, że o klasie osoby i organizacji nie świadczy to czy popełnia błędy ale czy je naprawia. Naprawiamy błędy naszych pracowników i stale analizujemy je pod kątem wprowadzenia działań korygujących i zapobiegawczych przez co uzyskujemy przewagę w stosunku do konkurencji. Tak więc tych państwa, którzy uważają, że mają uzasadnione uwagi do naszej firmy prosimy o przesłanie swoich uwag na adres e-mail [email protected] z jednoznacznym przedstawieniem się i opisem zdarzeń. Tylko taki uwagi będziemy traktować i zachęcamy wszystkich czytelników forum jako wiarygodne. Do pozostałych nie będziemy się odnosić gdyż nie możemy inwestować czasu naszych pracowników do przeglądania i komentowania bulwarowych opinii. Dobre, nie powiem Wysyłajcie nam maile z wyrazami niezadowolenia a my te maile wywalim jednym ruchem. Wysyłający będą mieli satysfakcje a my czyste konto. Przyjmijmy, Pani Olu z marketingu, że jest tak jak Pani pisze, czyli konkurencja robi Wam złą robotę - tego raczej nie sprawdzimy, ale faktem jest, co sama Pani napisała że wystąpiliście o usunięcie wątku. Czasy komuny się kończyły i cenzura też. Opieracie swoją działalność na kapitalizmie zgodnie z zasadami wolnego rynku i czy Wam sie to podoba czy nie, musicie przyjąć jego plusy i minusy. Chyba nikt nie ma wątpliwości że żądaniem usunięcia wątku tylko sobie zaszkodziliście, udowadniając że zrobicie wszystko (a przynajmniej bardzo wiele) dla zysku. Dla mnie nie ma Was na rynku meblowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
OK 20.12.2007 21:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 20 Grudnia 2007 Proponuję nie odpowiadać już na zaczepki, które wyraźnie prowadzą do ponownego skasowania wątku. Każdy kto poczyta i tak wyrobi sobie własne zdanie. P.S. Wally, ustal swoją osobowość, bo raz piszesz jako kobieta, a drugi jako mężczyzna I pomyśleć, że wystarczyłoby zwykłe "przepraszamy, podjęliśmy odpowiednie kroki, żeby zapewnić prawidłową obsługę każdego klienta". Ale masz rację, zaraz znowu skasują Mam nadzieję, że nikogo nie obraziłam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.