Mebel RUST 13.10.2009 13:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 ja nie wiem czy to salon czy zakiś tam sklep ! , po prostu sprzedają tam meble rust - 59-400 Jawor, ul. Kuziennicza 4 Witam Jeszcze raz w celu sprostowania Nie mamy i nigdy nie mieliśmy salonu czy też sklepu w Jaworze, dlatego jesteśmy pewni że nie był Pan w salonie/ sklepie Mebel RUST. Zachęcamy do sprawdzenia na naszej stronie gdzie znajdują sie nasze salony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 13.10.2009 13:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 nie wiem co mnie tknęło, ale zadałem sobie trochę trudu i zadzwoniłem do sklepu w Jaworze i okazuje się, że mają studio kuchenne i sprzedają meble, tyle, że .... ALNO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
seba_x 13.10.2009 13:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 ja nie wiem czy to salon czy zakiś tam sklep ! , po prostu sprzedają tam meble rust - 59-400 Jawor, ul. Kuziennicza 4 Witam Jeszcze raz w celu sprostowania Nie mamy i nigdy nie mieliśmy salonu czy też sklepu w Jaworze, dlatego jesteśmy pewni że nie był Pan w salonie/ sklepie Mebel RUST. Zachęcamy do sprawdzenia na naszej stronie gdzie znajdują sie nasze salony. to ku...rwa gdzie ja byłem ? mają napisane Meble Rust i to jest dla mnie ważne . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Rezi 13.10.2009 16:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 13 Października 2009 Czytamy wpisy i widzimy, że żadna z osób nie skorzystała jak dotąd z propozycji spotkania i rozwiązania ewentualnych problemów. Jeszcze raz zachęcamy do merytorycznej dyskusji i ponawiamy wcześniejsze zaproszenia dla Pani Izat i Pana Reziego proszę o podanie na priv numeru telefonu i osoby kontaktowej otrzymałem i skorzystam z możliwości kontaktu ... wydaje mi się ze pewne sprawy należy wyjaśnić u źródła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stefanko 14.10.2009 08:24 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Wygląda na to, że nasz Pan Mebel skontaktował się z Tobą?! Ciekawe w takim razie dlaczego Izat tak wzbrania się przed wyjaśnieniem spraw z MR skoro tak bardzo chciała kupić u nich meble....Przestrzeganie klientów?! Ale przed czym??? Przed subiektywną oceną? Czy w ramach pracy na rzecz konkurencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 14.10.2009 08:39 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 odpowiem Ci tak: chyba Bóg Cię opuścił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 14.10.2009 09:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 14.10.2009 09:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 w przypadku izat i Reziego można łatwo sprawdzić, że zarejestrowali się na forum kilka lat temu. Najpierw pisali w tematach dotyczących budowy domu, następnie instalacji, potem wykończeniówki w Twoim Stefanko przypadku nawet nick masz nijakiego rodzaju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Stefanko 14.10.2009 11:08 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 Nicki nie podlegają dyskusji na forum- przynajmniej tak powinno być- bo nie o tym powinno się tu gadać. o gest ze strony Mebla i przeprosiny czy wyjaśnienie sytuacji dopominało się kilka osób na tym forum. Wygląda na to, że Mebel wyciągnął rękę i chciał wyjaśnić stawiane mu zarzuty osobiście... Tak źle i tak niedobrze Co do wolnego czasu w kwestii kontaktu to chyba go mają skoro tak czynnie na forum się udzielają w temacie Mebla?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 14.10.2009 21:29 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 14 Października 2009 dziwne, nie dostaję powiadomień o ruchu w wątku Mebel Rust chyba mi się abonament skończył podpisuję się pod słowami Nefer w mojej sprawie, o czym już niejednokrotnie pisałam w tym wątku nic dodać nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
janek_h 15.10.2009 11:12 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Witam, Na forum odesłał mnie sprzedawca z salonu MR na Bielanach. Jestem tu, ponieważ zachwyciła mnie kuchnia Torino- odkąd pierwszy raz zobaczyłam ją w gazecie a potem utwierdziłam się w tym przekonaniu w salonie. Facet w sklepie powiedział, że mam na to forum zajrzeć, żeby poznać opinie na temat firmy. Przeczytałam cały wątek, ten i jeszcze jeden. chyba zachowali się w porządku. Ciekawa polityka firmy- na to wygląda, że zależy im na tym bym wiedziała co i u kogo chcę kupić. Cześć wszystkim Ja również na tym forum jestem przez namowę miłej pani z salonu Rusta w Dobrodzieniu. Przysłała mnie tu, żebym poczytał o firmie i produktach. Razem z żona przymierzamy się do zainwestowania w meble Detroit- żona zwariowała na ich punkcie. A ja mam nadzieję, że nie zwariuje po przeczytaniu tego wątku- ale skoro mnie tu wysłali tak jak to było w Twoim przypadku to chyba z nimi nienajgorzej. Na poziom obsługi złego słowa nie mogę powiedzieć. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 15.10.2009 11:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 ale cyrk z tym odsyłaniem na FM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 15.10.2009 11:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 w sumie dobra taktykaobsłużyć dobrze klienta (każdy pewnie potrafi, nie każdy i nie zawsze chce)następnie odesłać go na forum co taki klient napisze teraz? to nie prawda, że jest zła obsługa to trochę tak jakby Doda zaprosiła kogoś kto jej nigdy nie widział w akcji do domu i zaproponowała wspólną modlitwę, a potem odesłała na forum o sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 15.10.2009 14:09 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Wątek, który jako ewidentnie reklamowy powinien zalegać w dziale "Ogłoszenia", jest co jakiś czas podbijany przez kolejne zachwycone jednorazówki-kalkomanie. Oczywiście Redakcja nie kwapi się do przeniesienia go we właściwe miejsce chociaż nie miała skrupułów w rozbiciu działu "Wykonawcy..." tak jak i nie ma skrupułów w banowaniu tych co swoją stopkę wykorzystują wbrew regulaminowi. No ale cóż, jak ktoś płaci za powierzchnię reklamową to i swoje specjalne prawa ma - w myśl powiedzenia "co wolno Wojewodzie to nie tobie smrodzie". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
mario1976 15.10.2009 14:21 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Eeeee daj Pan spokój . Czytałeś ten wątek ? Dla średnio inteligentnego człowieka to jest żywa antyreklama tej firmy więc niech dalej klonuja klientów i podbijają wątek. Ja się nawet zastanawiam czy część tych osób z kilkoma postami na koncie nie jest z konkurencji. Ten wątek to jest instrukcja jak nie traktować klienta, jak zrazić do siebie potencjalnego klienta, jak w sposób średnio delikatny dać do myślenia człowiekowi, że mebelki nie na jego kieszeń i niech paluchami po nich nie mizia, jak spieprzyć "akcję marketingową" pt. "zadowolony klient wypowiada się na forum". Do tego MR jest chyba zamieszany w zniknięcie poprzedniego tematu dotyczącego obsługi Klienta. To jest dla mnie kwintesencja anty wszystkiego co związane jest z obsługą klienta. W tym wątku ani razu nie padło przepraszamy, może rzeczywiście coś było nie tak ale poprawiliśmy się, przeprowadzilismy szereg szkoleń i jesteśmy pewni, że...w ramach przeprosin Panu Rezi zaproponowaliśmy wazon na kwiatki i cukiernice z logo Sam jestem mocno związny z "obsługą przed i po sprzedaży" i za takie brednie wypisywane na forum publicznym poleciałbym na pysk z roboty. Ale Pan Mebel jest odporny na wiedzę więc niech uprawia dalej anty reklamę i anty marketing. A najlepsze jest to, że sami tego trupa, stary kotlet, żabę czy jak to zwał wyciągneli z szafy Taki jakiś rodzaj masochizmu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
sSiwy12 15.10.2009 14:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 …..bo tonący brzytwy się chwyta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 15.10.2009 16:06 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Miała być nowa twarz a jest nowy makjaż . Ze zwojej strony postaram się pomóc niezdecydowanym klientom. W ramach samopomocy forumnowej, opierając się na opiniach niektórych klientów MebelRust jak i wypowiedziach przedstawiciela wymyśliłem parę sloganów reklamowych dla tej z takim samozaparciem i znajomością technik marketingowych broniącej się firmy. Oczywiście "wszelkie prawa zastrzeżone" "Nachalnym sprzedawcom mówimy stanowcze nie!" "Nasze drzwiczki mówią za naszych sprzedawców" "Umyj ręce, zmień koszulę a nasz sklep przyjmie cię czule" I jeszcze taki uniwersalny na każdą sytuację: "To nieprawda!" Gdyby się nie spodobały proszę dać znać wymyślę nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
kordzina 15.10.2009 18:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 "Umyj ręce, zmień koszulę a nasz sklep przyjmie cię czule" no to dla mnie!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
BOHO 15.10.2009 20:03 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 …..bo tonący brzytwy się chwyta brzydko się chwyta.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
antyranty 15.10.2009 20:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Października 2009 Wygląda na to, że nasz Pan Mebel skontaktował się z Tobą?! Ciekawe w takim razie dlaczego Izat tak wzbrania się przed wyjaśnieniem spraw z MR skoro tak bardzo chciała kupić u nich meble.... Przestrzeganie klientów?! Ale przed czym??? Przed subiektywną oceną? Czy w ramach pracy na rzecz konkurencji? Gorzej - to Rust im płaci :) Ja się Ciebie Stefanko pytam : w jakim celu Iza i Rezi mają się kontaktować, jeśli już od dłuższego czasu mają swoje kuchnie.. Nie bardzo nadążam w jakim celu mają sie kontaktować z jakimś dostawcą, ktory ich kilka miesięcy temu rozczarował. Chyba rzeczywiście musiliby miec niezwykle dużo wolnego czasu. Jak ktoś nie umie mnie obsłużyć to nie korzystam z jego usług. Nie zamierzam z nim się więcej kontaktować, dyskutować co się stało , analizować jego zachowania czy przeprowadzać terapii zajęciowej. Zostali źle potraktowanie i nie widzę powodu dla ktore mają do tego wracać, z kimkolwiek się spotykac i cokolwiek wyjaśniać. Kuchnie już mają - kupili u innego dostawcy. Finito Tak to w życiu jest - a szeczgólnie w sprzedaży - że szansę ma się raz. Czasami nawet dwa razy. Ale nie pięścet i to w efekcie takich dywagacji jak powyżej... oczywiście, nie mają czasu na spotkanie i nie widzą takiej potrzeby, ale mają czas żeby pokutować po forach i tam się bezimiennie wypłakiwać nad swoim losem jak widać czas nie zawsze goi rany Nefero widzę, że forum nadal jest treścią Twego barwnego inaczej życia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.