Elena76 23.10.2009 16:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 operatorzy komórkowi podpisując umowę z nowym klientem dają mu telefon nie tylko nie zarabiając na nim, ale dodatkowo go subsydiując Stefanko - idź żesz do salonu Plusa i powiedz im, że działają bez sensu ... tylko Ci się tak wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 23.10.2009 20:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 tylko Ci się tak wydaje Jesteś pewna? Nie sztuką jest sprzedać coś raz. Sztuką jest dać coś w prezencie (za 1 zł) po to żeby klient potem co miesiąc ten prezent spłacał w malutkich ratach (coś a'la Provident). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 23.10.2009 20:36 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 Nie są żadnym sklepem ze sprzętem a biorą na siebie odpowiedzialność chociażby związaną z montażem tego sprzętu. No to powiedz mi Ty moja "Alfo i Omego" co będzie jak zamówię same meble, natomiast powiem że sprzęt to sobie sam kupię i sam zamontuję? Dostanę gwarancję na meble? A ile będzie mnie kosztował montaż mojego (zakupionego przeze mnie) sprzętu w meblach MR przez ich specjalistów żebym nie stracił na te meble gwarancji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elena76 23.10.2009 20:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 tylko Ci się tak wydaje Jesteś pewna? Nie sztuką jest sprzedać coś raz. Sztuką jest dać coś w prezencie (za 1 zł) po to żeby klient potem co miesiąc ten prezent spłacał w malutkich ratach (coś a'la Provident). jestem pewna, telefony nawet za złotówkę bardzo dobrze zarabiają na siebie polkomtel to nie instytucja charytatywna, nie rozdaje telefonów za darmo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
panda 23.10.2009 20:47 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 Przecież i ja to napisałem i enickman. Klient dostaje po to gratis (czyli subsydiowanie na zachętę) telefon żeby go później wielokrotnie spłacił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Elena76 23.10.2009 20:57 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 Nie, enickman napisał: operatorzy komórkowi podpisując umowę z nowym klientem dają mu telefon nie tylko nie zarabiając na nim, ale dodatkowo go subsydiując Stefanko - idź żesz do salonu Plusa i powiedz im, że działają bez sensu ... no, chyba że to była ironija jakaś [/u] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Spad 23.10.2009 21:43 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Października 2009 nie no jasne, że nie będzie zachwytu. Kwestia narzutu indywidualna sprawa- zależy od uznania i pewno innych kwestii (kosztowych rzecz jasna) jeżeli jesteś pracownikiem firmy po powinni cię wyp... na zb.... p...sk z tej firmy za wk..... forumowiczów. Jak robisz to z własnej nieprzymuszonej woli to żal mi ciebie. e tam Rezi, ona jest z BRW i dlatego w... formułowiczów, nie ma to jak czarny PR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
enickman 24.10.2009 06:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 24 Października 2009 Nie, enickman napisał: operatorzy komórkowi podpisując umowę z nowym klientem dają mu telefon nie tylko nie zarabiając na nim, ale dodatkowo go subsydiując Stefanko - idź żesz do salonu Plusa i powiedz im, że działają bez sensu ... no, chyba że to była ironija jakaś [/u] skończmy już ten off topic oczywiście, że dokładają do telefonu i to dużo więcej, bo percepcja klienta jest taka, że telefon kosztuje 200zł, a są takie, które kosztują i 1000 a zarabiają na czymś innym tak samo taki producent mebli skoro bierze za nie jak za zboże to mógłby sobie odpuścić zarabianie na sprzęcie, taki sprzęt kupiony u producenta kuchni bez marży byłby pewnie tańszy niż w sklepach nie dla idiotów - klient by się cieszył, że oszczędził 2 tysiaczki iz mniejszym mrugnięciem wydał te kilkadziesiąt na kuchnie ale modeli biznesowych jest mnóstwo np. ciekawy widziałem na wyspach kanaryjskich w sklepach RTV u hindusów kamerki były na wystawach w super cenach, ale jak przyszło co do czego to okazywało się, że trzeba dokupić baterię i pokrowiec i cena wracała do normy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
izat 28.10.2009 22:13 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 28 Października 2009 no kongratulejszyn temat ma 2 lata, Autor jakąś flaszkę powinien postawić chyba autorowi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukevmax 02.12.2009 09:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Witam.Z trwogą przeczytałem niektóre wypowiedzi użytkowników jak i odwiedzających salony firmowe Rusta. Swoją kuchnię zamówiliśmy u nich w maju tego roku, pierwszy montaż został przewidziany na sierpień. W sumie teraz czekam na ostatni montaż, czwarty z kolei, przy ostatnim panowie zapomnieli zamontować trzech uchwytów i wyregulować jednej szuflady.Ogólnie meble wydają się być na bardzo wysokim poziomie, mamy serię Boston, z lakierowanymi frontami, elementami szkła tłuczonego i blatami kamiennymi. No ale wszystko wyjdzie oczywiście w użytkowaniu i okaże się po jakimś czasie. Jeśli chodzi natomiast o sam montaż i terminy to jak przeczytaliście wcześniej opóźnił się już o 2 miesiące (w umowie jest zapis, że montaż powinien się zakończyć do 30 dni roboczych od momentu pierwszego montażu). I o ile w naszym przypadku nie jest to nadmiernie dla nas uciążliwe ponieważ jeszcze nie mieszkamy i wprowadzimy się dopiero na wiosnę o tyle bardzo dziwi fakt takiego traktowania sprawy przez tę firmę. Fakt, że kuchnia jest nietypowa i naprawdę duuża ale jeśli ktoś inny miałby wykończony dom i czekał tylko na kuchnię to szlag by go trafił. Co do obsługi w salonie - bardzo miła i fachowa choć jesteśmy ludźmi bardzo młodymi i nie wyglądamy na pierwszy rzut oka na "nowobogackich". Pierwsza konsultacja, wpłata 500 zł na poczet umowy, pomiar, wizualizacje jakieś drobne zmiany i podpisanie umowy. Co do ceny zestawu mebli - bardzo wysoka ale mam nadzieję, że w parze za tym szła będzie niezawodność i jakość. Pod względem wizualnym naprawdę na wysokim poziomie i bardzo nowoczesna. Reasumując- wizyta w salonie i kontakt z przedstawicielami salonu - OK, termin pierwszej dostawy i pierwszy montaż - OK, kolejne montaże - fatalnie , cena - mimo wszystko za wysoka. Jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie podzielę się informacjami jakie posiadam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
lukevmax 02.12.2009 16:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2009 Poniżej moja opinie z innego tematu. Pozdrawiam. Witam. Z trwogą przeczytałem niektóre wypowiedzi użytkowników jak i odwiedzających salony firmowe Rusta. Swoją kuchnię zamówiliśmy u nich w maju tego roku, pierwszy montaż został przewidziany na sierpień. W sumie teraz czekam na ostatni montaż, czwarty z kolei, przy ostatnim panowie zapomnieli zamontować trzech uchwytów i wyregulować jednej szuflady. Ogólnie meble wydają się być na bardzo wysokim poziomie, mamy serię Boston, z lakierowanymi frontami, elementami szkła tłuczonego i blatami kamiennymi. No ale wszystko wyjdzie oczywiście w użytkowaniu i okaże się po jakimś czasie. Jeśli chodzi natomiast o sam montaż i terminy to jak przeczytaliście wcześniej opóźnił się już o 2 miesiące (w umowie jest zapis, że montaż powinien się zakończyć do 30 dni roboczych od momentu pierwszego montażu). I o ile w naszym przypadku nie jest to nadmiernie dla nas uciążliwe ponieważ jeszcze nie mieszkamy i wprowadzimy się dopiero na wiosnę o tyle bardzo dziwi fakt takiego traktowania sprawy przez tę firmę. Fakt, że kuchnia jest nietypowa i naprawdę duuża ale jeśli ktoś inny miałby wykończony dom i czekał tylko na kuchnię to szlag by go trafił. Co do obsługi w salonie - bardzo miła i fachowa choć jesteśmy ludźmi bardzo młodymi i nie wyglądamy na pierwszy rzut oka na "nowobogackich". Pierwsza konsultacja, wpłata 500 zł na poczet umowy, pomiar, wizualizacje jakieś drobne zmiany i podpisanie umowy. Co do ceny zestawu mebli - bardzo wysoka ale mam nadzieję, że w parze za tym szła będzie niezawodność i jakość. Pod względem wizualnym naprawdę na wysokim poziomie i bardzo nowoczesna. Reasumując- wizyta w salonie i kontakt z przedstawicielami salonu - OK, termin pierwszej dostawy i pierwszy montaż - OK, kolejne montaże - fatalnie , cena - mimo wszystko za wysoka. Jeśli ktoś ma jakieś pytania chętnie podzielę się informacjami jakie posiadam.Dodam jeszcze jedno, uchwyty do otwierania miały być o 10 cm szersze od tych jakie mamy, Pan poinformował, że nie są już produkowane i muszą być węższe, także ogólnie montaż i czas realizacji lipa, reszta bez zastrzeżeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Nefer 03.12.2009 15:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 3 Grudnia 2009 Dziś zostałam bardzo mile zaskoczona. Otóż skontaktowała sie ze mną firma Rust - zadzwoniła do mnie Pani Asystentka na prośbę Pana Dyrektora firmy Rust. Zaproponowała mi wizytę w firmie i spotkanie z Panem Dyrektorem. NIe wiem jak Wy, ale ja jestem pod wrażeniem. Obawiam się, że nie uda mi się wygospodarować czasu w tym roku (szczególnie, że to kawałek od W-wy), ale propozycja jest uważam bardzo fajna. Może uda się, że Pan Dyrektor będzie w Warszawie - bardzo chętnie spotkam człowieka, ktoremu się chciało. Chciało się mnie znaleźć i chciało się pomyśleć o poświęceniu swojego czasu na rozmowę. Bardzo dziękuję za zaproszenie i może jakoś uda nam się zgrać w czasie i przestrzeni :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eter-ka 04.12.2009 13:15 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2009 Meble są fatalne: szafa, komoda, łóżko i szafki nocne po kilku latach rozklejają się... Okleina z szafy odlazła całym płatem, na pozostałych meblach zaczyna odłazić w każdym miejscu. Termin (krótki) gwarancji minął i trzeba zapłacić za okleinowanie - chyba sami zdecydujemy sie na podklejenie elementów a potem poszukamy solidnych nowych mebli.. meble stoja w suchej, ogrzewanej sypialni, nie sa narażone na wilgoć, uswkodzenia mechaniczne, demolki dzieci - sypialnia jest gościnna więc uzywana sporadycznie. Takie meble kupuje się na długie lata a nie na 5 lat Nie polecam nikomu tych mebli!!! Nie jestem konkurencją.... dla zainteresowanych moge przesłać skan protokołu z reklamacji, fotki zniszczonych mebli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
perm 04.12.2009 15:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2009 Meble są fatalne: szafa, komoda, łóżko i szafki nocne po kilku latach rozklejają się... Okleina z szafy odlazła całym płatem, na pozostałych meblach zaczyna odłazić w każdym miejscu. Termin (krótki) gwarancji minął i trzeba zapłacić za okleinowanie - chyba sami zdecydujemy sie na podklejenie elementów a potem poszukamy solidnych nowych mebli.. meble stoja w suchej, ogrzewanej sypialni, nie sa narażone na wilgoć, uswkodzenia mechaniczne, demolki dzieci - sypialnia jest gościnna więc uzywana sporadycznie. Takie meble kupuje się na długie lata a nie na 5 lat Nie polecam nikomu tych mebli!!! Nie jestem konkurencją.... dla zainteresowanych moge przesłać skan protokołu z reklamacji, fotki zniszczonych mebli. Rozkleiły sie w suchej sypialni??? To prosimy o ten protokół z reklamacji i zdjęcia. Inaczej będzie to niczym nie poparte i bardzo nieprawdopodobne oskarżenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dexter22 22.12.2009 09:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Ostatnio znalazłem gdzieś w necie informacje o fajnych gadżetach jakie proponuje Rust: gnieździe nablatowym (które się chowa) i okapie nablatowym. Bardzo te pomysły mnie zaintrygowały, a że lubie nowości, chcialbym sie czegoś więcej dowiedzieć w tym temacie. Z tego co widze firma Rust jest niczego sobie, no i fajne mają pomysły. Obydwa wynalazki chętnie zastosowałbym w mojej nowej kuchni, czy ktoś z Was może pochwalić się takim sprzętem? Jak to jest z funkcjonalnością zwłaszcza okapu?! Bardzo będę wdzięczny za informacje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pierwek 22.12.2009 10:28 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 nie wiem ile kosztuje taki system w MR ale kiedyś szukałem takiego rozwiązania do biura (chowany słupek) i ceny zaczynały się od 1000zł - podejrzewam że w MR cena będzie x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dexter22 22.12.2009 10:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 acha, tylko ja mam na myśli nie chowany słupek, tzn tak ale w poziomie. Ale to chyba w różnych opcjach mają, to co ja widziałem to gniazda w poziomie zasłonięte klapką, to też wszystko się wysuwa i otwiera. Czy jest w tym ograniczona liczba gniazd? Zakupiłeś takie cudo w końcu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pierwek 22.12.2009 10:54 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 nie zakupiłem bo było za drogie choć wyglądało bardzo ładnie i fajny bajer. Co do rozwiązań w MR to ich nie znam być może z racji innej konstrukcji nie są tak drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
basia228 22.12.2009 11:01 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 Tu jest wątek o gniazdkach podblatowychhttp://forum.muratordom.pl/gniazdka-podblatowe,t171221.htmZa 400-500 też można już kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
dexter22 22.12.2009 11:52 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2009 dzięki za wskazanie wątku, poczytam chętnie.A ktoś coś o okapie wie więcej? Mam jakąś fazę na ukrywane rzeczy- ale chce by moja kuchnia była surowa wręcz- gdzie wszystko można schować i nic nie stoi na wierzchu. U Rusta widziałem dwa projekty, które mnie zaciekawiły Stockholm i Torino (nie wiem czy dobrze napisałem?), no i w jednej z tych kuchni właśnie to cudo gniazdko i okap. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.