Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Kredyt a małe zarobki

mpkg

Recommended Posts

Witam, zdaję sobie sprawę, że temat ten jest i był napewno wałkowany, ale wolę się zapytać ponieważ ja jestem w tym temacie laikiem czy przy zarobkach rzędu 3tys netto - 3 osobowa rodzina jesteśmy w stanie dostać 250tys. kredytu? Mamy zaciągnięty kredyt 40tys - działka - chcielibyśmy aby kredyt ten został "wchłonięty" przez ten większy lub jeśli jest to nie wykonalne wziąć poprostu 200tys - zostawiając ten pierwszy. Nie mamy innych zobowiązań pożyczek, kredytów, kart , itp). Proszę o każda opinię... Pozdrawiam Przemek

ja tylko mogę podziwiać optymizm takich ludzi.......

czy rozważaliście, co będzie z Wami , z Waszym życiem i z Waszym domem, gdy jedno z Was straci pracę? albo nie będzie mogło dalej pracować?

nawet telewizja nie pomoże.....

takie tam .... myśli.....

Ja również przyłączam się do podziwiania. Jechanie na granicy zdolności to delikatnie mówiąc niebezpieczna sprawa. Co jeżeli WIBOR pójdzie do góry, albo na skutek jakiegokolwiek kryzysu banki będą zmuszone podnieść ratę. Może się Wam wydawać że macie gwarancję stałych rat - nic bardziej błędnego - zawsze rata zależy od WIBOR (pośrednio więc od stóp procentowych) inflacji, w przypadku walut obcych dochodzi spread. W przypadku problemów z płynnością itd - pierwszymi którzy dostaną po łapkach są właśnie kredytobiorcy - i nie mówicie mi tu o ubezpieczaniu kretydów - w przypadku naprawdę potężnego kryzysu - firmy ubezpieczeniowe splajtują...

Co jak zachoruje Wam dziecko, nie daj Boże jedno zginie w wypadku, etc.

Czasem mam wrażenie że obecnie branie kredytów stało się modne - "pieniądze wam się należą : na szynkę, mieszkania samochody" - jak w reklamie.

Wszyscy (zwłaszcza młodzi) chcą mieć wszystko od ręki - w rok postawić dom, kupić auto, a potem do końca życia dziadować i spłacać raty.

Ja wyznaje zasadę - NO CREDIT - NO CRY (melodia na znaną piosenkę B. Marleya)