robert37 30.10.2007 15:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 Od tygodnia jestem właścicielem 50-cio arowej działki w Jastrzębiu Zdroju. Na wiosnę 2008 mam zamiar rozpoczać budowę APS 119 z małymi poprawkami i muszę przyznać ,że to dla mnie kosmos(jestem zielony w tej materii). Puki co szukam ekipy na wykonanie stanu surowego z dachem. Jak macie namiary na dobrych fachowców to bedę dozgonnie wdzięczny .. Z góry wielkie dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
frosch 30.10.2007 16:23 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 30 Października 2007 hej nie pomoge niestety duza masz dzaialke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
zygmor 31.10.2007 09:46 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 31 Października 2007 Witam, zajrzyj do działu "wykonawca doskonały..." może znajdziesz tam namiary Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skorpionek1975 06.11.2007 16:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2007 Witaj , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
skorpionek1975 06.11.2007 16:59 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2007 Witaj , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
stukpuk 06.11.2007 17:25 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 6 Listopada 2007 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania