katka 07.08.2003 13:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2003 Witam! Mam pytanie do wszystkich budujących dom na skarpie, to znaczy na działce położonej na zboczu wzniesienia. Mam na oku ładną działkę, ale właśnie taką pochyłą. Nie wiem jeszcze jaki procent, tak na oko nie bardzo stroma, ale jednak jest dość znaczny spadek. I tu rodzi się moje pytanie, czy dużym utrudnieniem jest posadowienie domu w takich warunkach? Dom ma być bez podpiwniczenia, czy znacznie większe będą koszty takich, że tak powiem "krzywych" fundamentów, czyli w części mocno wkopanych a w części dość wysoko odkrytych. Czy może są jeszcze jakieś trudności spowodowane takim właśnie nachyleniem działki? Jestem laikiem, więc przepraszam za moje może głupie pytania, ale dopiero zaczynam wchodzić w temat budowania domu i jeszcze wiele rzeczy jest dla mnie czarną magią . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
YEYO 07.08.2003 13:51 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2003 A jak w planie zagospodarowania terenu usytuowana jest droga? Tzn czy możliwa jest budowa kanalizacji tak aby nie wyszło że masz odprowadzać ścieki pod górkę bo tak się nie da. A widziałem już takie piękne działki, o mało jednej nie kupiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
katka 07.08.2003 14:00 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2003 Droga jest na dole wzniesienia, czyli u stóp działki, ale dzięki za zwrócenie mi na to uwagi nie pomyślałam o tym . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania