malgorzata adamowska 07.08.2003 14:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2003 szukam ciekawego tematu pracy dyplomowej na architekturze; przewidywany termin ukonczenia projektu-lato 2004;najchetniej dom dla ludzi np.rodzinny dom dziecka, dom opieki; dom kultury, szkoła, obiekt sportowy, pensjonat itp jestem inżynierem innej specjalności, z dużym doświadczeniem w projektowaniu wnętrz; po 15 latach robię II fakultet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Gość 07.08.2003 14:17 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2003 Czy chodzi o projekt domu od podstaw?Czy także dekoracja wnętrza?Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
pyrka 15.08.2003 18:19 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2003 Masz prywatną wiadomość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
ged 15.08.2003 20:16 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2003 Mały klasycystyczny dworek z pełnym detalem - tak wewnątrz jak i na zewnątrz. (Zero uproszczeń !!!). Jakieś 300-400 m. Podpiwniczony. Odrobina rustykalizmu, nowoczesne materiały . Mam konkretne przemyślenia, konkretne zapotrzebowanie. Realizacja - wiosna 2004. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
malgorzata adamowska 17.08.2003 20:26 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2003 klasycystyczny domek.. temat ciekawy, aczkolwiek boje sie, ze zbyt krotki termin.. a gdzie ten domek ma stanąć /ja mieszkam i dzialam w warszawie i okolicach, choc nie wykluczam pracy poza stolicą/? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania