Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Recommended Posts

Kto doradzi jak uniknąć mostka termicznego pod bramą garażową?? chodzi o miejsce styku jastrychu w garażu, który kończy się w świetle bramy /brama opiera sie na krańcu jastrychu/ z kostką brukową już na zewnątrz bramy...

Też dumałem... Musiałbyś użyć materiału termoizolacyjnego, który się w żaden sposób nie ugina przy obciążeniu... Do garażu będą wjeżdżały różne hummery i inne matizy - ciężkie dość, zwłaszcza, że ciężar rozkłada się na obszar wielkości 4 x rozmiar stopy Kopciuszka...

Mam ocieploną ścianę fundamentową pod wjazdem do garażu i chyba będę pierwszy rząd kostki układać na wsporniku, żeby nie szło obciążenie w styrodur, tylko w beton.

Mniejszy lub większy - mostek będzie.

W sumie to nic w załaczonym wątku nie ma, jak rozwiązać problem.

 

Ciekawe co na takie dictum fani domów pasywnych?? Taki mostek??!! Toz oni nawet klamki tworzywowe w drzwiach wejściowych wstawiają...

zakończ jastrych 5 cm przed bramą pozostaw pas szerokości 10cm , chyba to będzie lico zewnętrzne bramy(chyba ma z 5cm) dalej jedz z jastrychem , bądź z kostką , do tej szczeliny daj styropian .Następnie kup taka ładną blachę 15cm szeroką , taką niklowaną , używa sie ją dużo do tuningu ,np.pedały samochodu, paki w pikapach są nią wyłożone . , schody też robią.

Te pasy blachy przykręć na tą szczelinę ładnymi śrubami :D

Widziałem takie rozwiązanie u klienta.Estetycznie wygląda zajebiście , tylko czy warte to tyle zachodu , w końcu to garaż i tak grzeje sie tylko do uzyskania tem. dodatniej , a straty tej wielkości to pikuś .

Ach , jeszcze silikon wokół blachy , żeby woda sie do tego rowu nie wlewała .

Jeśli będziesz kafelkował to blacha wyjdzie na równo z kaflami.

W sumie to nic w załaczonym wątku nie ma, jak rozwiązać problem.

Tylko, ze jesli jest juz temat to po co zakladac nowy?

 

To może w ogóle niech nikt tu już nic nie pisze wiecej... Przecież tu poruszono już wszystkie sprawy..??!

To może w ogóle niech nikt tu już nic nie pisze wiecej... Przecież tu poruszono już wszystkie sprawy..??!

no, no, powoli zaczynasz rozumieć, że nie zawsze trzeba zakładać nowy temat

tzn jakie?

jeżeli pochwaliłem Cię za coś, co "wyskoczyło" Ci przypadkiem, to mogę odszczekać

a cechy sarmackie? cóż poczytaj sobie o nich

a garaz ogrzewany?

wybaczcie ale co chwila wymyślacie rozwiązania podwyższające radykalnie późniejsze koszty użytkowania chałupy

Po cholerę Ci ogrzewany garaż? By rdza szybciej samochód zeżarła?

a garaz ogrzewany?

wybaczcie ale co chwila wymyślacie rozwiązania podwyższające radykalnie późniejsze koszty użytkowania chałupy

Po cholerę Ci ogrzewany garaż? By rdza szybciej samochód zeżarła?

 

 

hihihi

 

zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:
...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. :wink:

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. :wink:

 

Ja natomiast poszedłem inną drogą, zanim wjadę do garażu, to na próg wykładam maty ze słomy

owsianej aby nie wyziębiać konstrukcji od zimnych opon. Dodatkowo przed wjechaniem

rozpędzam samochód aby maksymalnie skrócić czas kontaktu, a w samym garażu hamuję ostro

przed samą ścianą - w ten sposób dodatkowo ogrzewam garaż ciepłem z tarcz hamulcowych. :)

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Myślę, że bardziej odpowiedni byłby model ;)

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Myślę, że bardziej odpowiedni byłby model ;)

 

O! I proszę - dyskusja już się kręci i mamy pierwszego adwersarza!

 

Modelem bym tego nie nazwał - model można zbudować i zbadać a na razie to chcemy stworzyć algorytm do obliczeń - model w skali powstanie później do ewentualnego poprawienia algorytmu :D:D:D:D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...