Miesięcznik Murator ONLINE

Skocz do zawartości

Ka uniknąć mostka termicznego w posadzce pod bramą garażową?


Recommended Posts

Też dumałem... Musiałbyś użyć materiału termoizolacyjnego, który się w żaden sposób nie ugina przy obciążeniu... Do garażu będą wjeżdżały różne hummery i inne matizy - ciężkie dość, zwłaszcza, że ciężar rozkłada się na obszar wielkości 4 x rozmiar stopy Kopciuszka...

Mam ocieploną ścianę fundamentową pod wjazdem do garażu i chyba będę pierwszy rząd kostki układać na wsporniku, żeby nie szło obciążenie w styrodur, tylko w beton.

Mniejszy lub większy - mostek będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakończ jastrych 5 cm przed bramą pozostaw pas szerokości 10cm , chyba to będzie lico zewnętrzne bramy(chyba ma z 5cm) dalej jedz z jastrychem , bądź z kostką , do tej szczeliny daj styropian .Następnie kup taka ładną blachę 15cm szeroką , taką niklowaną , używa sie ją dużo do tuningu ,np.pedały samochodu, paki w pikapach są nią wyłożone . , schody też robią.

Te pasy blachy przykręć na tą szczelinę ładnymi śrubami :D

Widziałem takie rozwiązanie u klienta.Estetycznie wygląda zajebiście , tylko czy warte to tyle zachodu , w końcu to garaż i tak grzeje sie tylko do uzyskania tem. dodatniej , a straty tej wielkości to pikuś .

Ach , jeszcze silikon wokół blachy , żeby woda sie do tego rowu nie wlewała .

Jeśli będziesz kafelkował to blacha wyjdzie na równo z kaflami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. :wink:

 

Ja natomiast poszedłem inną drogą, zanim wjadę do garażu, to na próg wykładam maty ze słomy

owsianej aby nie wyziębiać konstrukcji od zimnych opon. Dodatkowo przed wjechaniem

rozpędzam samochód aby maksymalnie skrócić czas kontaktu, a w samym garażu hamuję ostro

przed samą ścianą - w ten sposób dodatkowo ogrzewam garaż ciepłem z tarcz hamulcowych. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Myślę, że bardziej odpowiedni byłby model ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu :)
hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego ;) :lol:

 

W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika :)

 

Myślę, że bardziej odpowiedni byłby model ;)

 

O! I proszę - dyskusja już się kręci i mamy pierwszego adwersarza!

 

Modelem bym tego nie nazwał - model można zbudować i zbadać a na razie to chcemy stworzyć algorytm do obliczeń - model w skali powstanie później do ewentualnego poprawienia algorytmu :D:D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz w tym wątku

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...