revalidon 21.11.2007 18:48 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 Kto doradzi jak uniknąć mostka termicznego pod bramą garażową?? chodzi o miejsce styku jastrychu w garażu, który kończy się w świetle bramy /brama opiera sie na krańcu jastrychu/ z kostką brukową już na zewnątrz bramy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Eltom 21.11.2007 21:20 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 Też dumałem... Musiałbyś użyć materiału termoizolacyjnego, który się w żaden sposób nie ugina przy obciążeniu... Do garażu będą wjeżdżały różne hummery i inne matizy - ciężkie dość, zwłaszcza, że ciężar rozkłada się na obszar wielkości 4 x rozmiar stopy Kopciuszka...Mam ocieploną ścianę fundamentową pod wjazdem do garażu i chyba będę pierwszy rząd kostki układać na wsporniku, żeby nie szło obciążenie w styrodur, tylko w beton.Mniejszy lub większy - mostek będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szarbia 21.11.2007 22:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 http://forum.muratordom.pl/jak-zrobic-podjazd-do-garazu-przy-ocieplonym-fundamencie,t114604.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
revalidon 21.11.2007 22:16 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 W sumie to nic w załaczonym wątku nie ma, jak rozwiązać problem. Ciekawe co na takie dictum fani domów pasywnych?? Taki mostek??!! Toz oni nawet klamki tworzywowe w drzwiach wejściowych wstawiają... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Kris2222 21.11.2007 22:31 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 21 Listopada 2007 zakończ jastrych 5 cm przed bramą pozostaw pas szerokości 10cm , chyba to będzie lico zewnętrzne bramy(chyba ma z 5cm) dalej jedz z jastrychem , bądź z kostką , do tej szczeliny daj styropian .Następnie kup taka ładną blachę 15cm szeroką , taką niklowaną , używa sie ją dużo do tuningu ,np.pedały samochodu, paki w pikapach są nią wyłożone . , schody też robią. Te pasy blachy przykręć na tą szczelinę ładnymi śrubami Widziałem takie rozwiązanie u klienta.Estetycznie wygląda zajebiście , tylko czy warte to tyle zachodu , w końcu to garaż i tak grzeje sie tylko do uzyskania tem. dodatniej , a straty tej wielkości to pikuś . Ach , jeszcze silikon wokół blachy , żeby woda sie do tego rowu nie wlewała . Jeśli będziesz kafelkował to blacha wyjdzie na równo z kaflami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Szarbia 22.11.2007 15:53 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 W sumie to nic w załaczonym wątku nie ma, jak rozwiązać problem. Tylko, ze jesli jest juz temat to po co zakladac nowy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
revalidon 22.11.2007 16:18 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 W sumie to nic w załaczonym wątku nie ma, jak rozwiązać problem. Tylko, ze jesli jest juz temat to po co zakladac nowy? To może w ogóle niech nikt tu już nic nie pisze wiecej... Przecież tu poruszono już wszystkie sprawy..??! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Barbossa 22.11.2007 16:40 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 To może w ogóle niech nikt tu już nic nie pisze wiecej... Przecież tu poruszono już wszystkie sprawy..??! no, no, powoli zaczynasz rozumieć, że nie zawsze trzeba zakładać nowy temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
revalidon 22.11.2007 17:09 Autor Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 No, no... znowu się odezwały cechy sarmackie??!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Barbossa 22.11.2007 18:56 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 tzn jakie?jeżeli pochwaliłem Cię za coś, co "wyskoczyło" Ci przypadkiem, to mogę odszczekaća cechy sarmackie? cóż poczytaj sobie o nich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 22.11.2007 19:02 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 a garaz ogrzewany?wybaczcie ale co chwila wymyślacie rozwiązania podwyższające radykalnie późniejsze koszty użytkowania chałupyPo cholerę Ci ogrzewany garaż? By rdza szybciej samochód zeżarła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sasha 22.11.2007 19:07 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 a garaz ogrzewany? wybaczcie ale co chwila wymyślacie rozwiązania podwyższające radykalnie późniejsze koszty użytkowania chałupy Po cholerę Ci ogrzewany garaż? By rdza szybciej samochód zeżarła? hihihi zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
jareko 22.11.2007 19:10 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 ...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sasha 22.11.2007 19:14 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 ...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Jurek_Z 22.11.2007 19:44 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 ...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Last Rico 22.11.2007 20:33 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 ...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika Przy tworzeniu tego algorytmu prosiłbym o uwzględnienie wpływu spalin na drogę hamowania w zależności od rodzaju posadzki. Jeżeli droga hamowania zbytnio się wydłuży to farba nie zdąży się pobrudzić od spalin. Ja natomiast poszedłem inną drogą, zanim wjadę do garażu, to na próg wykładam maty ze słomy owsianej aby nie wyziębiać konstrukcji od zimnych opon. Dodatkowo przed wjechaniem rozpędzam samochód aby maksymalnie skrócić czas kontaktu, a w samym garażu hamuję ostro przed samą ścianą - w ten sposób dodatkowo ogrzewam garaż ciepłem z tarcz hamulcowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KiZ 22.11.2007 22:58 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 22 Listopada 2007 ...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika Myślę, że bardziej odpowiedni byłby model Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sasha 23.11.2007 08:38 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 ...zawsze jeszcze można pogadać o oddychaniu ścian garazu hmmm....stopień nasycenia tynków spalinami jego wpływu na kolorystykę ścian w funkcji szybkości wjazdu do garażu i ograniczeń prędkości wynikającymi z umiejętności kierującego W sumie to zaczyna mi się to podobać. Można naprawno ustalić jakiś algorytm brudzenia się ścian w czasie w zależności od czasu, pory roku i rodzaju silnika Myślę, że bardziej odpowiedni byłby model O! I proszę - dyskusja już się kręci i mamy pierwszego adwersarza! Modelem bym tego nie nazwał - model można zbudować i zbadać a na razie to chcemy stworzyć algorytm do obliczeń - model w skali powstanie później do ewentualnego poprawienia algorytmu :D:D:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
KiZ 23.11.2007 08:41 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 Sasha, model matematyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Sasha 23.11.2007 08:45 Zgłoś naruszenie Udostępnij Napisano 23 Listopada 2007 Sasha, model matematyczny A to przepraszam i już szybko zaczynam bić się piersi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.